Dag 2 welkom in Noorwegen

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 2 welkom in Noorwegen

Bericht door Renate »

Oh zijn jullie ook allemaal zo benieuwd? Ik hoop maar dat Floris ons niet te lang laat wachten :banana: :banana: :banana:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 2 welkom in Noorwegen

Bericht door Lola »

Kayan schreef:
19 feb 2021, 16:57
... Ke. Zelf weten. Ik heb niks nuttigs te zeggen over Renate, maar is toch wel weer frappant dat Djamila opééns op Renate gaat, terwijl ze eerst nog zo stellig was dat ik slecht was? (Dag 1 en hier ook) Hoe blind kan je hierop zijn?
Hoezo gaat Djamila 'opeens' op Renate? Vorige dag heeft ze ook op Renate gestemd, alleen nog gewisseld.

Bas schreef:
20 feb 2021, 18:44
Als Renate eruit gaat en slecht blijkt, dan vertrouw ik automatisch Edy en wantrouw ik iedereen die niet op Renate heeft gestemd. Maar ik ben bang dat dit gewoon niet het geval gaat zijn.
Ik vind dit een vreemde opmerking. Je wantrouwt dan iedereen die niet op Renate heeft gestemd, terwijl je dat zelf dus ook niet doet??? Als je haar zelf niet verdacht vind, hoe kun je anderen dan datzelfde kwalijk nemen?

Renate schreef:
20 feb 2021, 22:54
Nou nee hoor Djamila. Maar dat had je eigenlijk wel kunnen weten hè, als er zo’n run ontstaat.
Dit is ook onzin, er gaan echt ook wel eens wolven uit met een grote meerderheid van de stemmen.

Ik begrijp nog steeds echt geen fuck van al het geclaim, maar dat komt misschien deels omdat ik nog een beetje gaar ben van het ziek zijn. Het zal wel, ik ga me er voor nu niet mee bemoeien.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 2 welkom in Noorwegen

Bericht door Edy »

jij hebt nog een excuus Lola, met dat ziek zijn. Ik ben zo gezond als een vis en snap er ook geen bal van :banana: :disco:

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 2 welkom in Noorwegen

Bericht door Ida »

Het begint mij ook te duizelen . Waarom zijn Djamila en ik ineens aan elkaar gelinkt? En van die claims deugt ook niet alles, althans mijn uitleg doet me nu weer twijfelen. Ook lees ik van sommigen een uitleg, die ook raar zijn. Bas die soort van abracadabra sommetjes met uitkomst maakt. Raar verhaal dit allemaal. En dan Kayan die solliciteert om weggestemd te worden.

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 2 welkom in Noorwegen

Bericht door Djamila »

Vandaar dat ik ook de leerlooier opperde. En anders wordt t wel heel moeilijk allemaal. Als Renate goed blijkt dan zitten er volgens mij hele listige, sluwe dames in het hol.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 2 welkom in Noorwegen

Bericht door Renate »

Floris!!!

Gesloten

Terug naar “Spel 16 - Tijdreizen voor beginners”