Nacht 2, Op naar de volgende plaats en Tijd

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Nacht 2, Op naar de volgende plaats en Tijd

Bericht door Floris1987 »

Na een verhitte dag in het mooie Versaille hadden alle kandidaten een stem ingeleverd.
Thijs Bleek uiteindelijk na veel geduw, door Edy aangemerkt als slechterik, de meeste stemmen te hebben. De professor gebruikte zijn magie om Thijs te straffen. Hij werd veranderd in een spiegel en opgehangen in de spiegelzaal in het paleis.

Hier zou hij tot het einde der tijden moeten blijven hangen. Op het moment dat hij veranderende kreeg iedereen een bericht op zijn arm.
Thijs was een Burger

Op het zelfde moment drukte de professor op de doorreis knop en werden alle nog levende spelers opgestraald en ging de reis verder. Dit was naar een tijd zo,n 1000 jaar geleden met veel rotsen/kou/ en sneeuw.

Bas en Mathijs krijgen een waarschuwing voor niet stemmen.

Deadline Wolven/ Beschermer ligt op woensdag 23:00
Deadline Bezweerder/ Heks/ Magiër/ Oude Feeks/ Sekteleider /Tovenares /ziener /Het Ding (dat "Boem" doet in de Nacht) ligt op donderdag 17:00

Ter info; Als er al deadline,s veranderingen zijn zal ik dit heel duidelijk aangeven in mijn post en ook in de begin post.
Daar heb ik expres juist duidelijk aangegeven wat de deadlines zijn en hoe laat ik ook zelf antwoorden geef, dit zal niet veranderden.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 2, Op naar de volgende plaats en Tijd

Bericht door Renate »

RIP Thijs, ik vond jou nou eenmaal de meest verdachte maar had het dus mis.

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Nacht 2, Op naar de volgende plaats en Tijd

Bericht door Thijs »

Sukkels... nog een kleine noot vanaf mij... wederom heel jammer dat alles in de laatste 1,5 uur gebeurd. Het is bijna gevaarlijk om op dit forum vroeg te stemmen.
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 2, Op naar de volgende plaats en Tijd

Bericht door Ida »

Rip Thijs, jammer.
Hieruit blijkt hoe sterk deze BM is, succes hiermee.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 2, Op naar de volgende plaats en Tijd

Bericht door Edy »

Oh jee, ben ik het weer met Renate eens.... ik vond Thijs deze keer ook verdacht. Ik vond dat hij meteen zo met stemmingmaken bezig was. En als burger kon hij nog niet weten wat ik was, dus vond ik hem meer wolf, die een burger verdacht wilde maken. RIP Thijs.

Maar goed, alles wat het opgeleverd heeft is dat we verkeerd gestemd hebben. Overigens was ik ff vergeten dat ik als BM bij gelijke stem de doorslag moest geven. Dat is wel heel sterk idd.Dat geeft mij ook wel een ander perspectief op met name de stem van Djamila.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Nacht 2, Op naar de volgende plaats en Tijd

Bericht door Kayan »

Oke, ik had dus ook in m'n hoofd dat de deadline 18.00 was, omdat Floris halverwege de dag zei dat hij 18.00 in z'n agenda had gezet.
Als ik dan had geweten/gezien dat ik òpeens zo op het schavot werd gezet, had ik echt wel eerder m'n mond open gedaan, maar as usual, in de fking laatste minuut is er weer eens gestuurd en gewisseld. Vooral Djamila's stemwissel spreekt hier boekdelen, ook omdat ze zich daarbij 'klakkeloos' achter Ida's behoorlijk (pot verwijt de ketel) lullige stem had geschaard.

@Lola, steek die vibes maar lekker weer terug bij Kaliber, want je bent enorm slecht aan viben als je bij mij om vibes probeert te vragen XD.

@Thijs, RIP. jammer dat je eruit bent, hoe dat spelletje hier wordt gespeeld, had ik het denk ik wel grappig gevonden om zelf als eerste eruit te vliegen, maargoed. 't Is wat het is!

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Nacht 2, Op naar de volgende plaats en Tijd

Bericht door Djamila »

Tja, ik had verwacht en gehoopt dat er nog twee stemmen kwamen. Jammer weer. Doodzonde

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Nacht 2, Op naar de volgende plaats en Tijd

Bericht door Djamila »

Kayan schreef:
16 feb 2021, 19:49
Oke, ik had dus ook in m'n hoofd dat de deadline 18.00 was, omdat Floris halverwege de dag zei dat hij 18.00 in z'n agenda had gezet.
Als ik dan had geweten/gezien dat ik òpeens zo op het schavot werd gezet, had ik echt wel eerder m'n mond open gedaan, maar as usual, in de fking laatste minuut is er weer eens gestuurd en gewisseld. Vooral Djamila's stemwissel spreekt hier boekdelen, ook omdat ze zich daarbij 'klakkeloos' achter Ida's behoorlijk (pot verwijt de ketel) lullige stem had geschaard.

@Lola, steek die vibes maar lekker weer terug bij Kaliber, want je bent enorm slecht aan viben als je bij mij om vibes probeert te vragen XD.

@Thijs, RIP. jammer dat je eruit bent, hoe dat spelletje hier wordt gespeeld, had ik het denk ik wel grappig gevonden om zelf als eerste eruit te vliegen, maargoed. 't Is wat het is!
Dit is zo schijnheilig lmao
Jouw stem was pas lullig. En snap niet waar je op doelt met 'hoe dat spelletje hier wordt gespeeld', want obviously speel jij dat spelletje ook mee.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Nacht 2, Op naar de volgende plaats en Tijd

Bericht door Kayan »

Edy schreef:
16 feb 2021, 19:41
Oh jee, ben ik het weer met Renate eens.... ik vond Thijs deze keer ook verdacht. Ik vond dat hij meteen zo met stemmingmaken bezig was. En als burger kon hij nog niet weten wat ik was, dus vond ik hem meer wolf, die een burger verdacht wilde maken. RIP Thijs.

Maar goed, alles wat het opgeleverd heeft is dat we verkeerd gestemd hebben. Overigens was ik ff vergeten dat ik als BM bij gelijke stem de doorslag moest geven. Dat is wel heel sterk idd.Dat geeft mij ook wel een ander perspectief op met name de stem van Djamila.
Maar wat dan, Edy? Want in alle perspectieven van Djamila's stemwissel is het allermeest het ongunstige voor de burgers om dat op dag 1 op het allerlaatste moment te doen ZONDER gegronde reden.Als ze wèl wist dat de BM twee stemmen heeft, dan heeft ze bewust gelijkspel gemaakt, als ze het níet wist, dan heeft ze een kwartier voordat stemming was gemaakt, mijn doodsvonnis getekend en een onmogelijke keuze aan Matthijs overgelaten. Om maar te zwijgen dat ze op DAG 1 al VIER mensen 'vertrouwt'. Namelijk 'Thijs, Ida, Belle en later ook Lola (want anders zou je blind op diens inzicht vertrouwen).

Nou laten we even kijken, oké? Thijs is eruit, die was burger, dus ze had hem niet op basis van 'het ding' kunnen vertrouwen (sowieso om dat nú al zo te benoemen, ik vind het frappant, kan je beter wachten tot dag 2). Ida stemt met een pietluttige opmerking op mij. Belle stemt op Bas, die Djamila nota bena gelijk in de picture had gezet (maar zelf op hem stemmen doen we niet? RAAR), en Lola heeft ook géén aanknopingspunten aangeboden en denkt mij te kunnen herkennen als hoe ik als vampier speelde? Dat laatste is ook quatsch, want als vampier had ik veel meer de tactiek om gewoon random shit te roepen en iedereen maar te verdenken en te doen. Zand in de ogen strooien, if you may. Dat was vandaag op dag 1 totaal niet aan de order. Sterker nog ik maak me alleen maar sterk om te zeggen dat de 'milde opmerkingen' van Djamila gewoon de prullebak ingegooid hadden mogen worden.

Doe ermee wat je wil. Als ik de nacht niet overleef, dan weten jullie dat jullie wolven onder mijn stemmers moeten zoeken.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Nacht 2, Op naar de volgende plaats en Tijd

Bericht door Kayan »

Djamila schreef:
16 feb 2021, 19:59
Kayan schreef:
16 feb 2021, 19:49
Oke, ik had dus ook in m'n hoofd dat de deadline 18.00 was, omdat Floris halverwege de dag zei dat hij 18.00 in z'n agenda had gezet.
Als ik dan had geweten/gezien dat ik òpeens zo op het schavot werd gezet, had ik echt wel eerder m'n mond open gedaan, maar as usual, in de fking laatste minuut is er weer eens gestuurd en gewisseld. Vooral Djamila's stemwissel spreekt hier boekdelen, ook omdat ze zich daarbij 'klakkeloos' achter Ida's behoorlijk (pot verwijt de ketel) lullige stem had geschaard.

@Lola, steek die vibes maar lekker weer terug bij Kaliber, want je bent enorm slecht aan viben als je bij mij om vibes probeert te vragen XD.

@Thijs, RIP. jammer dat je eruit bent, hoe dat spelletje hier wordt gespeeld, had ik het denk ik wel grappig gevonden om zelf als eerste eruit te vliegen, maargoed. 't Is wat het is!
Dit is zo schijnheilig lmao
Jouw stem was pas lullig. En snap niet waar je op doelt met 'hoe dat spelletje hier wordt gespeeld', want obviously speel jij dat spelletje ook mee.
Unlike you kan ik wel zeggen dat ik mijn eigen intuitie hierin heb gevolgd, dus als je dat schijnheilig vind, mij best. Sommige mensen moeten nu eenmaal werken, en ik heb dus om half 6 weldegelijk lopen vloeken toen ik zag dat ik niks meer kon posten.

Het "hoe dat spelletje hier wordt gespeeld" doelt uiteraard op dat fricking gewissel elke keer op dag 1. Is gewoon elke keer weer hetzelfde, en niemand leert ervan >.<. Zelfs de enige keer dat ik dat zèlf deed vond ik dat zo kaka voor het spel, en eerlijk gezegd ook één van de stomste dingen van het online spelen ervan.

Gesloten

Terug naar “Spel 16 - Tijdreizen voor beginners”