Dag 1 : Welkom in Versailles.

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 1 : Welkom in Versailles.

Bericht door Djamila »

Floris1987 schreef:
16 feb 2021, 15:33
Beste Ida snap ik,
Ik had een dag foutje gemaakt in mijn agenda dus 18:00 zal ik wel updaten.
Is de deadline nu dan 17.00 of 18.00?

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 1 : Welkom in Versailles.

Bericht door Djamila »

Waarom eerst Renate en toen Kayan?

Vanwege m'n 'theorie', ik heb nu bij Renate minder goede vibes dan normaal, oa door d'r opmerking op Dag 0.

Toch geswitched naar Kayan, omdat ik bij Ida durf te volgen en ik op Lola's inzicht vertrouw.
Het is idd een nonsens argument om op mij te stemmen :lol:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 1 : Welkom in Versailles.

Bericht door Lola »

Voor mij persoonlijk kwamen de slechte vibes van Renate niet door hoe ze tijdens de BM-verkiezing deed, maar specifiek door het volgende zinnetje:
Renate schreef:
14 feb 2021, 15:39
Gelukkig hebben we nog twee dagen voor we moeten stemmen. Ik heb op dit moment namelijk geen idee.
Kan verder ook niet plaatsen waarom, want het is niet iets geks om te zeggen of zo, maar dit gaf mij een slecht gevoel. Dat gevoel heb ik sindsdien echter niet meer zo gekregen van Renate. Ik vind Thijs' stem op haar ook heel bizar. Als Renate zelf zegt dat ze nooit BM wil worden, en volgens mij hebben anderen dat zelfs ook al genoemd, waarom zou je daar dan aan twijfelen??? De logica is ver te zoeken.

Djamila schreef:
15 feb 2021, 20:59
Dit topic is al best vaak bekeken voor het aantal posts wat er is. Dat kan in mijn ogen betekenen dat ze in het hol druk aan het bespreken zijn wat ze het beste kunnen doen.
Ik zal zelf iig zeggen dat ik vaak een aantal keer refresh nadat ik gepost heb om te kijken of er al op gereageerd wordt. En soms ook na posts van anderen als ik benieuwd ben wat voor reacties daarop gaan komen. Ook als je terugleest of zo is iedere pagina weer een hit, dus dat loopt wel snel op. Ik denk zelf niet dat het iets over de wolven zegt. En sowieso kun je niet zien wíé het forum zo vaak heeft bekeken, dus je kunt er toch al niet echt wat mee.

Ida schreef:
15 feb 2021, 21:31
Ik vind Bas normaliter niet verdacht, vind hem altijd naïef, maar leuke inbreng hebben. Maar het RIP niemand vond ik wel raar. Als hij dat in het hol zou zeggen dan snap ik het, maar hier vind ik het heel raar.
Renate wil nooit BM zijn en ik snap dat wel, maar in dit geval is de BM juist heel machtig. Het is daarom opmerkelijk dat Edy de nacht heeft overleefd.
Wat Ida hier zegt vind ik allemaal erg vreemd. Waarom zou je "RIP niemand" wel in het hol zeggen? Huh?? Ik lees die opmerking gewoon als een grapje. Snap echt niet wat je daar zo raar aan kunt vinden, maar oké.
Er is van tevoren niet gezegd welke macht de BM precies zou krijgen, dus bij het kandidaatstellen kan dit geen rol gespeeld hebben. En hier is het al meer over gegaan, maar de conclusietrekking dat de wolven de BM dood willen omdat die veel macht heeft, vind ik ook nergens over gaan. Als de rol weer wordt doorgegeven aan een burger, ga je die dan ook meteen weer opeten? Tot er een wolf gekozen wordt? En als de BM dan vanaf dat moment niet meer wordt opgegeten zou dat extreem opvallend zijn. Daarnaast kan Edy ook alsnog gewoon het slachtoffer geweest zijn, maar gered zijn. Dus ik weet niet wat je hiermee wil zeggen.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 1 : Welkom in Versailles.

Bericht door Lola »

Djamila schreef:
16 feb 2021, 16:55
Toch geswitched naar Kayan, omdat ik bij Ida durf te volgen en ik op Lola's inzicht vertrouw.
Het is idd een nonsens argument om op mij te stemmen :lol:
Oei, nu voel ik me wel erg aansprakelijk :lol:

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 1 : Welkom in Versailles.

Bericht door Djamila »

Lola schreef:
16 feb 2021, 17:01
Voor mij persoonlijk kwamen de slechte vibes van Renate niet door hoe ze tijdens de BM-verkiezing deed, maar specifiek door het volgende zinnetje:
Renate schreef:
14 feb 2021, 15:39
Gelukkig hebben we nog twee dagen voor we moeten stemmen. Ik heb op dit moment namelijk geen idee.
Kan verder ook niet plaatsen waarom, want het is niet iets geks om te zeggen of zo, maar dit gaf mij een slecht gevoel. Dat gevoel heb ik sindsdien echter niet meer zo gekregen van Renate. Ik vind Thijs' stem op haar ook heel bizar. Als Renate zelf zegt dat ze nooit BM wil worden, en volgens mij hebben anderen dat zelfs ook al genoemd, waarom zou je daar dan aan twijfelen??? De logica is ver te zoeken.

Djamila schreef:
15 feb 2021, 20:59
Dit topic is al best vaak bekeken voor het aantal posts wat er is. Dat kan in mijn ogen betekenen dat ze in het hol druk aan het bespreken zijn wat ze het beste kunnen doen.
Ik zal zelf iig zeggen dat ik vaak een aantal keer refresh nadat ik gepost heb om te kijken of er al op gereageerd wordt. En soms ook na posts van anderen als ik benieuwd ben wat voor reacties daarop gaan komen. Ook als je terugleest of zo is iedere pagina weer een hit, dus dat loopt wel snel op. Ik denk zelf niet dat het iets over de wolven zegt. En sowieso kun je niet zien wíé het forum zo vaak heeft bekeken, dus je kunt er toch al niet echt wat mee.
Eerste mee eens!
En ja ik refresh zelf ook altijd als een malle :lol:
Maar toch!

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 1 : Welkom in Versailles.

Bericht door Edy »

Echt waar? Wordt hier nu weer bewust een gelijk spel gemaakt? En wel heel erg zonder bijzondere redenen op Kayan. Dit is echt wel heel gek en ook wel wat irritant eigenlijk. Ultimate heeft ook geen zondebok toch?

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 1 : Welkom in Versailles.

Bericht door Floris1987 »

Waarom zou de deadline veranderen.
Heb aan het begin aangegeven dat de deadline 17:00 is.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 1 : Welkom in Versailles.

Bericht door Matthijs »

Shit ik heb de tijd helemaal vergeten :@ Dat nieuws over de avondklok heeft me zowat de hele middag bezig gehouden plus ik was nog deels overtuigd dat ik nog tot 18 had 8-| Sorry iedereen! :confusion:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gesloten

Terug naar “Spel 16 - Tijdreizen voor beginners”