Dag 0: De grote reis

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 0: De grote reis

Bericht door Bas »

Een nieuw spel, met een leuk thema. Ik ben er klaar voor!
Of ik BM wordt of niet maakt me niet heel veel uit dit spel. Dus stem op de persoon die je het meest vertrouwt en hoop dat je gevoel goed zit.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 0: De grote reis

Bericht door Kayan »

Bas mag van mij BM worden

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 0: De grote reis

Bericht door Renate »

Ik gun het iedereen, vooral Kayan, die het vorige spel een meesterlijke spelleider was.
Maar ja, een burgemeester die sterke verhalen ophangt over vroeger, dat lijkt me wel grappig.
Ik ga dus voor Edy.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 0: De grote reis

Bericht door Renate »

Ik wil graag Edy als burgemeester

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Dag 0: De grote reis

Bericht door Thijs »

waarom is iedereen zo fan van Edy. Het is toch veel leuker om op de frank Zappa van de groep te stemmen : Stem op Thijs !
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 0: De grote reis

Bericht door Edy »

waarom is iedereen zo fan van Edy
Tsssk Thijs, dat je dat nog moet vragen! :-( :-(
Het stelt me diep teleur. En dan ga ik ook niet iemand die mij diep teleur stelt BM maken. Pfff, wie dan wel. Djamila is van plan de hele reis high door te brengen zo te lezen, dus die wordt het ook niet.

Ik denk nog even na (mede omdat ik een beetje kwijt ben wie verder nog BM kandidaat is). Wordt vervolgd.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 0: De grote reis

Bericht door Edy »

Hmmm,
Matthijs, Kayan, Lola, Thijs, Bas en Djamila zijn kandidaat.
Belle, Ida, Renate, Mark niet. Waarbij het opvalt dat Ida niet specifiek aangeeft dat ze niet wil. Ze zegt gewoon helemaal niets daarover.

Matthijs geeft geen antwoord op mijn vraag wat dat ' iets ' is dat 100% kans van slagen heeft door zijn rekenkundige capaciteiten. Dat is jammer, want van BM's verwacht ik toch wel antwoord op simpele vragen.

Lola is in mijn gevoel zo vaak BM geweest. Misschien klopt dat helemaal niet, maar die indruk heb ik.
Thijs en Djamila heb ik al uitgelegd
Bas en Kayan.... Bas houdt zich (bewust?) een beetje op de vlakte. Maakt hem allemaal niet uit zegt hij, waardoor Kayan meteen op hem stemt. Ik zeg niet dat dit verdacht is, maar.......ik weet het niet. Ik krijg er niet onmiddellijk positieve vibes bij.

Nou, blijft er niemand over. Dat schiet ook niet op. Dan toch maar Matthijs in de hoop dat hij binnenkort wel antwoord kan geven.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 0: De grote reis

Bericht door Edy »

Ik stem op Matthijs als burgemeester

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 0: De grote reis

Bericht door Kayan »

'Oja. Ik stem op Bas, omdat ik hem wel gun om een keer betere keuzes te maken in het spel XD. als ie de boel bedot, ik ben de eerste die hem dan ook gelijk er weer uit zal stemmen, hahahaha

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Dag 0: De grote reis

Bericht door Belle »

Ik ben duidelijk weer veel te onschuldig, want ik wilde bijna op Djamila gaan stemmen, tot Edy vertelde wat ze nu daadwerkelijk bedoelde, woops.

Nou, gezien ik Edy's verhaal wel leuk en duidelijk vond en ze me wat dingen duidelijk heeft gemaakt, ga ik toch maar voor Edy.

Gesloten

Terug naar “Spel 16 - Tijdreizen voor beginners”