Dag 0: De grote reis

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Dag 0: De grote reis

Bericht door Belle »

Ik stem op Edy als burgemeester

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 0: De grote reis

Bericht door Lola »

Edy schreef:
11 feb 2021, 13:04
Lola is in mijn gevoel zo vaak BM geweest. Misschien klopt dat helemaal niet, maar die indruk heb ik.
Dat klopt zeker wel ;-) :mayor:

Ik ga op Matthijs stemmen. Voornamelijk gunfactor ♡

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 0: De grote reis

Bericht door Lola »

Ik stem op Matthijs als burgemeester

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 0: De grote reis

Bericht door Djamila »

Edy schreef:
11 feb 2021, 12:47
waarom is iedereen zo fan van Edy
Tsssk Thijs, dat je dat nog moet vragen! :-( :-(
Het stelt me diep teleur. En dan ga ik ook niet iemand die mij diep teleur stelt BM maken. Pfff, wie dan wel. Djamila is van plan de hele reis high door te brengen zo te lezen, dus die wordt het ook niet.

Ik denk nog even na (mede omdat ik een beetje kwijt ben wie verder nog BM kandidaat is). Wordt vervolgd.
Heyhey, kom nou! Dat heb ik helemaal niet gezegd. Dat zou zeer onverantwoordelijk zijn, Edy. Ik heb gezegd dat ik iedereen wel het beste zou kunnen leiden door avonturen waarin de tijd niet meer de tijd zal zijn zoals wij die kennen!

Jammer dat jij en Belle dat verkeerd geïnterpreteerd hebben.

Weet nog niet op wie ik ga stemmen. Denk op Kayan, omdat het kan (dat rijmt hihi)

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 0: De grote reis

Bericht door Djamila »

Ik wil graag Kayan als burgemeester

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 0: De grote reis

Bericht door Edy »

Heyhey, kom nou! Dat heb ik helemaal niet gezegd. Dat zou zeer onverantwoordelijk zijn, Edy. Ik heb gezegd dat ik iedereen wel het beste zou kunnen leiden door avonturen waarin de tijd niet meer de tijd zal zijn zoals wij die kennen!
het was mijn vrije interpretatie van jouw woorden Djamila!! :disco: :lol: :lol: Maar niet heel serieus bedoeld eigenlijk. Belle lijkt het iets serieuzer op te vatten, maar ja, daar kan ik niks aan doen.

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Dag 0: De grote reis

Bericht door Belle »

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook maar wat riep :). Maarja, toen ik Edy's interpretatie las, maakte Djamila's post wel iets meer sense en in game denkend, lijkt het me toch niet het meest ideale idee, haha.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 0: De grote reis

Bericht door Ida »

Ik ging hierheen om te stemmen op Edy, vanwege haar leuke berevelletje, maar nu ik lees dat ze vind dat ik had moeten vertellen of ik wel of niet BM zou willen zijn, vind ik dat een rare insteek.
Volgens mij stel je je hier kandidaat voor het BM schap en ieder ander doet dat niet. Dus ik stem daarom op iemand anders. Het is toch vrij willekeurig en de gun factor speelt ook mee.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 0: De grote reis

Bericht door Ida »

ik kies Djamila als Burgemeester

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 0: De grote reis

Bericht door Matthijs »

Ik heb helaas niet actief veel kunnen lezen omdat ik enorm druk ben nog steeds met mijn thesis schrijven (en ik er recent achterkwam dat ik een hoofdstuk opnieuw moest schrijven binnen een paar dagen dus dat was fun :banana: )
In elk geval las ik dat Edy mij een vraag stelde:
Edy schreef:
09 feb 2021, 18:33
Plus met mijn mathematische rekenvermogen (is dit een pleonasme?) weet ik zeker dat de kans op slagen (op een verwaarloosbaar risico na) 100% wordt!
Dat lijkt mij zeker een pleonasme Matthijs! En ondanks dat ik grote bewondering heb voor dat rekenvermogen van je, vraag ik mij af wat je bedoeld met de 100% kans van slagen. Van wat??
Daarmee bedoelde ik dat de tijdreis een 100% kans van slagen zal hebben :peace: Dat we het allemaal gezellig gaan hebben zeg maar :lol:

Omdat ik nu toch met getalletjes bezig ben, ga ik ook maar even een stemoverzichtje maken voordat ik spontaan een doorslaggevende stem blijk te zijn.

Kayan 2x: Thijs (1), Djamila (9)
Edy 3x: Mark (2), Renate (5), Belle (7)
Thijs 1x: Bas (3)
Bas 1x: Kayan (4)
Matthijs 2x: Edy (6), Lola (8)
Djamila 1x: Ida (10)

Zo te zien blijkt dat ik alleen door op Kayan (of mezelf maar hè) nog direct invloed kan hebben op de stemming.
Echter ga ik het mezelf énorm makkelijk maken en simpel weg een tienzijdige dobbelsteen rollen (ja die bestaan, en ik heb er vandaag ook meegewerkt dus ik blijf lekker in mijn dagthema met getallen en dobbelstenen :shrug: ).
Het resultaat blijkt... een 6! Afgaande op de lijst is dat: Djamila! (mezelf niet meegerekend natuurlijk)
Dus mijn stem zal gaan naar Djamila omdat mijn geluk haar toevertrouwt BM te worden :peace:
Qua werkelijke reden hoop ik erop dat haar statement over "warmte" en "bescherming" echt waar zullen zijn, en dat ik niet weer sceptisch hoef te zijn over haar bewakersskills (ja je komt er niet zo makkelijk vanaf! Niet zolang mijn avatar nog in de kerstsfeer staat!) :tooth:

Dat maakt het eindtotaal voor nu :
Kayan 2x: Thijs (1), Djamila (9)
Edy 3x: Mark (2), Renate (5), Belle (7)
Thijs 1x: Bas (3)
Bas 1x: Kayan (4)
Matthijs 2x: Edy (6), Lola (8)
Djamila 2x: Ida (10), Matthijs (11)

Hierbij lijkt Edy dus het BM schap te zullen krijgen.

edit: stemmenaantallen aangepast naar werkelijke waarde
Laatst gewijzigd door Matthijs op 12 feb 2021, 00:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gesloten

Terug naar “Spel 16 - Tijdreizen voor beginners”