Dag 0: De grote reis

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Dag 0: De grote reis

Bericht door Floris1987 »

Professor Floris stond bij de deur en gaf 1 voor 1 een hand,
Dit was een experiment waar hij al jaren naar toe aan het werken was.
Toen alle 11 kandidaten binnen waren begon hij de arm schermen uit te delen en te vertellen wat er ging gebeuren
De Professor had een tijdmachine uitgevonden deze 11 mensen moesten hem testen. Hij had verschillende experimenten in gedachte die hij wilde doen.

Voor dat het zover was moest de groep eerst een leider kiezen. Iemand die zou zouden vertrouwen tijdens de trip. De professor wist dat hij heel veel tegenstanders had die hem wilde tegenwerken
Er zouden zekers 1 of meer mensen zijn die het experiment wilden laten mislukken.


Het spel gaat bij deze beginnen, Hieronder speciale regels

1: Alle rollen uit Ultimate Werewolf: Ultimate Edition en Uitbreidingen kunnen erin zitten.
2: Als een rol aangeeft dat er een deling van de lijst is gebeurd dit tussen plek 6 en 7, bij rollen waar hem op de persoon(en) naast je gaat word ook de lijst gebruikt.
De lijst=

1. Matthijs
2. Mark
3. Renate
4. Lola
5. Belle
6. Thijs
7. Djamila
8. Ida
9. Bas
10. Kayan
11. Edy

De normale en de alternatieve rol beschrijving kunnen gebruikt worden.

De Burgemeester stemming deadline ligt op 18:00 vrijdag, De rollen komen eraan. Succes

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 0: De grote reis

Bericht door Matthijs »

Woop woop! Let's go team time travelers!
Al meteen even een vraagje:
Floris1987 schreef:
09 feb 2021, 16:52
De normale en de alternatieve rol beschrijving kunnen gebruikt worden.
Weten we welke alternatieven er dan gelden? Dat is op zich best relevant lijkt me of we te maken hebben met een OG bodyguard of alternative bodyguard bijvoorbeeld ;-)

Enneh om maar lekker random te beginnen zoals ik beloofd had: ik werp mijzelf op als BM! Iedereen zag wat een groot succes de vorige burgemeester leverde dus ik wil mij graag opperen als de volgende leider :peace: Verder heb ik natuurlijk ervaring met tijdreizen, gezien de vorige spellen (Griekse oudheid & space-colonisation future) dus zou ik ons prima kunnen leiden door de tijd heen! Plus met mijn mathematische rekenvermogen (is dit een pleonasme?) weet ik zeker dat de kans op slagen (op een verwaarloosbaar risico na) 100% wordt! :party:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 0: De grote reis

Bericht door Renate »

Ha dat gaat ingewikkeld worden, als we niet weten welke van die 300 ofzo rollen er in zitten en of dat de normale of alternatieve variant is. Maar desalniettemin heb ik er zin in. Jammer dat er geen beul in zit, daar had ik mij graag voor verkiesbaar gesteld! BM interesseert me nooit zo erg, dus daar werp ik me niet voor op. Tijdreizen vind ik altijd een intrigerend onderwerp.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 0: De grote reis

Bericht door Edy »

Hallo allemaal,

Tijdreizen heb ik zelf minder positieve herinneringen aan. 2e klas middelbare school> verlegen tiener > jaarlijkse verplichte toneeluitvoering. Stuk was.....de reis in de tijd!! Ik had me zo lang afzijdig gehouden dat er alleen nog maar een rol over was als vrouw in de oertijd. Stonden we daar in een berenvelletje en een knuppel op het toneel. Met de strikte opdracht om naar het publiek te blijven kijken. Deed ik natuurlijk niet, waardoor ik niet doorhad dat iedereen al van het toneel was verdwenen terwijl ik nog wat niet overtuigende oeh oeh kreten slaakte. Het publiek vond het wel grappig, maar ik wat minder 8-| :$ :$

Misschien een goed idee om mijzelf als BM op te werpen om van dit jarenlange trauma af te komen en jullie veilig door de tijd te loodsen (zonder berenvelletje en zonder knuppel).
Plus met mijn mathematische rekenvermogen (is dit een pleonasme?) weet ik zeker dat de kans op slagen (op een verwaarloosbaar risico na) 100% wordt!
Dat lijkt mij zeker een pleonasme Matthijs! En ondanks dat ik grote bewondering heb voor dat rekenvermogen van je, vraag ik mij af wat je bedoeld met de 100% kans van slagen. Van wat??

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 0: De grote reis

Bericht door Renate »

Edy schreef:
09 feb 2021, 18:33
Hallo allemaal,

Tijdreizen heb ik zelf minder positieve herinneringen aan. 2e klas middelbare school> verlegen tiener > jaarlijkse verplichte toneeluitvoering. Stuk was.....de reis in de tijd!! Ik had me zo lang afzijdig gehouden dat er alleen nog maar een rol over was als vrouw in de oertijd. Stonden we daar in een berenvelletje en een knuppel op het toneel. Met de strikte opdracht om naar het publiek te blijven kijken. Deed ik natuurlijk niet, waardoor ik niet doorhad dat iedereen al van het toneel was verdwenen terwijl ik nog wat niet overtuigende oeh oeh kreten slaakte. Het publiek vond het wel grappig, maar ik wat minder 8-| :$ :$

Misschien een goed idee om mijzelf als BM op te werpen om van dit jarenlange trauma af te komen en jullie veilig door de tijd te loodsen (zonder berenvelletje en zonder knuppel).
Mooi verhaal, Edy! :lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 0: De grote reis

Bericht door Lola »

Daar gaan we! 8-)

Ik wil ook wel graag burgemeester zijn. :mayor:
Ik verhuis zaterdag, dus tot die tijd zal ik mogelijk nog niet heel actief zijn, maar daarna sta ik volledig tot jullie beschikking! Als je je afvraagt waarom ik de perfecte burgemeester zou zijn verwijs ik je graag naar mijn forum-rank :lol:

Wel ook een vraagje over de BM, @Floris: heeft die een dubbele stem, zoals de UW-rol, of een doorslaggevende?

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Dag 0: De grote reis

Bericht door Thijs »

Nou dan wil ik mij ook wel met alle liefde verkiesbaar stellen als Burgermeester. Lijkt mij simpel waarom: het is mijn 4e spel. Ik ga net zo heftig spelen als de vorige spellen. Dat houdt in dat ik als ik bedreigend ben snel vermoord ga worden door de Bad Guys in dit spel. En ik ben in tegenstelling tot vorig spel weer gewoon te vertrouwen :) :banana:
Ik zou verder ook een enorm gevat betoog kunnen schrijven over dat ik toch een stuk betere burgermeester ben dan Thierry Baudet al was het alleen maar omdat ik geen neger grapjes maak in appgroepen. Echter dat gaat me te ver.
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Dag 0: De grote reis

Bericht door Thijs »

Kayan
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Dag 0: De grote reis

Bericht door Thijs »

Ik vind het een perverse maar leuke gedachte om gewoon te stemmen voordat iemand zich verkiesbaar stelt. En aangezien ik niet op mijzelf mag stemmen ... dan maar deze.
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 0: De grote reis

Bericht door Kayan »

Thijs schreef:
09 feb 2021, 20:06
Kayan
Wil je me nu al lynchen? XD Thanks voor je stem. Het is mij een beetje om het even of ik bm word of niet. Iets te lange dag gehad, dus ik ga nog even nadenken over of ik nog een speech/verhaal kan bedenken rondom dit thema!

Gesloten

Terug naar “Spel 16 - Tijdreizen voor beginners”