Dag 0: De grote reis

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 0: De grote reis

Bericht door Mark »

Yeeh spel begint

ik hoef niet perse een BM te worden.heb al te veel door de tijd gereisd en niet veel zin om iedereen alles te gaan uitleggen waar we zijn.
dit spel ga ik gewoon lekker kijken wat iedereen aan het doen is.


Daarnaast gaat mijn stem naar Edy haar verhaal was echt OEH OEH.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 0: De grote reis

Bericht door Mark »

ik stem op Edy als OEH OEH Burgemeester
Burger for life :mrgreen:

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 0: De grote reis

Bericht door Ida »

Ik ben benieuwd naar de tijdmachine van professor Floris.
Edy je hebt me aan het lachen gemaakt, zie je al staan met berevelletje en knuppel🤣

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 0: De grote reis

Bericht door Mark »

@floris

ik vind echt top zo spel weer maar is 3 en halve dag niet erg lang voor een burgemeester verkiezing
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 0: De grote reis

Bericht door Floris1987 »

Mark schreef:
10 feb 2021, 01:06
@floris

ik vind echt top zo spel weer maar is 3 en halve dag niet erg lang voor een burgemeester verkiezing
Het is 3 dagen en een uur, geen halve dag
Dit is net zo lang als in het vorige spel de beul verkiezing.
Omdat we starten en iedereen de kans moeten geven langs te komen zal dag 0 wat langer zijn.
ik zal jullie alvast waarschuwen dat ik daarna best straffe deadline,s zal aanhouden.

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Dag 0: De grote reis

Bericht door Belle »

Heyhey, ik ben ook weer van de partij na een korte pauze ^^

Juist omdat ik weer de tijd wil nemen om goed terug in het spel te komen, betwijfel ik of de aanvullende burgemeestersrol met extra verantwoordelijkheden voor mij een goed idee is. Dus hierbij stel ik me niet verkiesbaar.

Wel wil ik iedereen nog de kans geven om hun praatje te houden voor ik mijn stem ga uitbrengen.

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 0: De grote reis

Bericht door Djamila »

Hallo allen, daar ben ik dan ook eindelijk :D
Daaamn, ook de alternatieve beschrijvingen?! Heftig, heftig. Wel leuk.

@ Edy
Hahaha mooi verhaal inderdaad. Wat is weerwolven ook weer een goede vorm van therapie :P

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bij deze stel ik me kandidaat. Ik heb al behoorlijk wat ervaring met allerlei soorten trips. Daardoor weet ik ook hoe ik anderen moet begeleiden. Verder ben ik scherp (misschien tijdens bepaalde trips wat minder… maar wie heeft dat nou niet?!), betrouwbaar en actief! Bovendien, zo is me verteld, weet ik anderen een gevoel van veiligheid en warmte te bezorgen. Is dat niet het allerbelangrijkste?

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 0: De grote reis

Bericht door Kayan »

Djamila schreef:
10 feb 2021, 12:30
Hallo allen, daar ben ik dan ook eindelijk :D
Daaamn, ook de alternatieve beschrijvingen?! Heftig, heftig. Wel leuk.

@ Edy
Hahaha mooi verhaal inderdaad. Wat is weerwolven ook weer een goede vorm van therapie :P

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bij deze stel ik me kandidaat. Ik heb al behoorlijk wat ervaring met allerlei soorten trips. Daardoor weet ik ook hoe ik anderen moet begeleiden. Verder ben ik scherp (misschien tijdens bepaalde trips wat minder… maar wie heeft dat nou niet?!), betrouwbaar en actief! Bovendien, zo is me verteld, weet ik anderen een gevoel van veiligheid en warmte te bezorgen. Is dat niet het allerbelangrijkste?

oh my lord, them trips.. :shocked: Liefde voor je verhaal en die van Edy ook trouwens!

Goed, ik stel me dus ook wel verkiesbaar, want ik wil de lynchstem van Thijs ook waarde geven :'). Van Tijd tot Tijd vind ik het leuk om verhaaltjes te schrijven, en wat is nu meer tijdreizen dan tijd en ruimte. In verhalen te duiken en de context te proberen te omvatten? Ik heb oog voor de meest bizarre wendingen, en uiteraard zal ik weer mijn uiterste best doen om jullie vertrouwen niet te schaden! Laat me vanaf het begin tonen dat ik heus wel m'n leven kan beteren. En laten we samen deze timetrip beleven met goed leiderschap! :tooth: :peace:

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Dag 0: De grote reis

Bericht door Thijs »

ik zou het leuk vinden als ik ook een keer een stem krijg. :roll:
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 0: De grote reis

Bericht door Bas »

Thijs wordt mijn burgemeester.

Gesloten

Terug naar “Spel 16 - Tijdreizen voor beginners”