Directors Cut - Behind the scenes (Spoilers)

“It takes many steppingstones, you know, for a man to rise. None can do it unaided” ~ Joe Bonanno
Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Directors Cut - Behind the scenes (Spoilers)

Bericht door Kayan »

Als een echte Alfred Hitchcock, heb je de film zelf geregisseerd door de keuzes die je gemaakt hebt. Een cameo werd alleen een specifieke rol voor jou. Als acteur had je je omgedoopt naar je rol en vergat je even hoe het zat. Gelukkig hebben we hier alles netjes bijgehouden!

Rolverdeling
1. Hugo (Albert Anastasia) - Wolf
2. Floris (Rocco Chinnici) - Dorpsgek
3. Mark (Giovanni Falcone) - Dorpsoudste
4. Renate (Emanuele Basile)- Burger
5. Lola (Antonino Caponnetto) - Jager
6. Matthijs (Al Capone)- Wolf
7. Edy (Tommaso Buscetta)- Ziener
8. Djamila (Salvatore Cancemi) - Genezer
9. Thijs (Vito Genovese)- Wolf
10. Mariska (Giuseppe Di Lell)- Burger
11. Bas (Leonardo Guarnotta) - Burger

Het spelverloop
Dag 0 - Beulverkiezing - Deadline Zondag 21:30
1.Bas -> Edy
2.Edy -> Renate
3.Thijs -> Djamila
4.Matthijs -> Bas
5.Renate -> Edy
6. Lola -> Djamila
7. Mariska-> Thijs
8. Floris -> Renate
9.Hugo -> Bas
10. Mark -> Renate
11. Djamila -> Renate

Edy 2x
Renate 4x
Djamila 2x
Bas 2x
Thijs 1x

Beul = Renate

Nacht 1 Deadline nachtwezens 1 -> maandag 12:30 Anderen -> Dinsdag 13:00
Ziener -> Lola
Wolven -> Lola
Genezer -> Lola


Dag 1

Gebeurtenis: Donkere Maandag
Het is een sombere dag zonder noemenswaardige gebeurtenissen. Het is een normale ronde tenzij de spelleider besluit om de variant 'hij is het zeker niet!' in te voeren.


1. Floris -> Hugo
2. Matthijs -> Mark
3. Lola -> Mark
4. Bas -> Matthijs
5.Edy -> Matthijs
6. Djamila -> Mark
7. Renate -> Mariska
8.Thijs -> Matthijs
9. Hugo -> Mark
10. Mariska -> Djamila
11.Mark -> Matthijs

4x Mark
4x Matthijs
1x Mariska
1x Djamila
1x Hugo


Dag 1.5 herstemming

1. Floris -> Matthijs
2.Djamila -> Mark
3.Mark -> Matthijs
4. Thijs -> Matthijs
5.Edy -> Matthijs
6. Bas -> Matthijs
7. Thijs -> Mark
8. Renate -> Matthijs
9.Djamila -> Matthijs
10.Mariska -> Matthijs
11. Hugo -> Matthijs
12. Lola -> Mark

2x Mark
8x Matthijs

Nacht 2
WW -> Lola
Ziener -> Hugo
Genezer -> Edy

Dag 2
Lola killt Hugo
Geen ik, geen wolf
1. Renate -> Thijs
2.Floris -> Mariska
3. Bas -> Floris
4. Mariska -> Floris
5. Mark -> Floris

Edy, Thijs en Djamila staan buitenspel door verboden woorden.

Nacht 3
WW -> Renate
WW-> Djamila
ZIener -> Thijs
Genezer -> Djamila

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Directors Cut - Behind the scenes (Spoilers)

Bericht door Kayan »

Hugo schreef:Even qua slachtoffers voor nacht 1, als we sociaal willen zijn, lijkt Lola me een optie? Zij heeft er de afgelopen keren vaak relatief lang ingezeten, zowel in 12, 13 als 14. Mark heeft ook het einde van vorig spel gehaald, maar is er al wel eens vaker als eerste uitgegaan. Ook wel een optie. Optie 3 is Djamila, maar die heeft overall minder dagen gespeeld dan de andere twee.
Thijs heeft ook het spel overleefd, maar laten we dat maar niet doen hè
Lekker dit, bij Mark of Djamila is het 0 mensen eruit wrs. (Goeie start, wolfies) en bij Lola gaat er zéker iemand mee het graf in :lol: . Ben benieuwd wat ze gaan doen!

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Directors Cut - Behind the scenes (Spoilers)

Bericht door Kayan »

En Lola is een enorm populaire speler, zo te zien. Dat wordt gezien worden, doodgaan, oh toch niet doodgaan, want beschermd :banana:

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Directors Cut - Behind the scenes (Spoilers)

Bericht door Kayan »

Ondertussen is Mark echt enorm aan het hinten naar zijn rol. Ik ben benieuwd en of mensen dat snel (genoeg) gaan oppikken xd

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Directors Cut - Behind the scenes (Spoilers)

Bericht door Kayan »

Ik denk dat Edy de hints van Mark wel heeft begrepen. Djamila daarentegen... Hopefully she will not push it.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Directors Cut - Behind the scenes (Spoilers)

Bericht door Kayan »

Ah, Matthijs heeft de opzichtigheid van Mark ook al doorgeprikt. Als ik Renate straks laat weten dat ze de dorpsoudste hebben gelyncht, dan zou het voor haar natuurlijk powerplay zijn om te zeggen dat ze de ziener eruit hebben gewerkt. Keep those wolves in the dark.

Either way, voor beide partijen al direct een benarde situatie 👀

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Directors Cut - Behind the scenes (Spoilers)

Bericht door Kayan »

Oei, de ziener heeft nu al twee wolven in beeld 👀

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Directors Cut - Behind the scenes (Spoilers)

Bericht door Kayan »

oohh.. het is nu al een pittige dag :-(

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Directors Cut - Behind the scenes (Spoilers)

Bericht door Matthijs »

Even wat leuke quotes plus commentaar:

"oh ja die genezer beschermt altijd zichzelf op de eerste dag, sowieso" uhu tuurlijk Renate.
"Ik heb zo'n vermoeden dat het de genezer was die in de sociale-wolven-theorie gelooft." & "Die post van Djamila geeft mij ergens wel beschermende vibes." heel goed Matthijs! Je hebt het spel helemaal door! [wolvenhol]
"Dan djamila doen? Als wraak dat ze me wantrouwde vorig spel" ja had dat nou gedaan in nacht 1, Matthijs. Dan was er al meteen een beschermer uit! [wolvenhol]
"Ik begin er serieus Floris van te verdenkend dat hij ziener is." mmmm ja hij ziet vogeltjes dansen ja.. [wolvenhol]
"als ziener ga je de eerste nacht onherroepelijk de beul bekijken" well actually Thijs... [wolvenhol] daarnaast is Thijs dus stiekem zichzelf aan het tegenspreken want hij deelde ook de mening dat Hugo kan zijn gezien in de nacht :lol: Maar dat terzijde..

Overigens begon ik er deels van overtuigd te worden dat de opmerking van.. wie was t ook alweer?.. dat er iets in de lucht hing. Ik dacht namelijk dat Edy en Mark een stelletje waren en dat dus Edy dáárom zo hard op mij ging. Nu dat niet zo blijkt te zijn... :disco:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Directors Cut - Behind the scenes (Spoilers)

Bericht door Kayan »

Matthijs schreef:
22 jan 2021, 22:30
Even wat leuke quotes plus commentaar:

"oh ja die genezer beschermt altijd zichzelf op de eerste dag, sowieso" uhu tuurlijk Renate.
"Ik heb zo'n vermoeden dat het de genezer was die in de sociale-wolven-theorie gelooft." & "Die post van Djamila geeft mij ergens wel beschermende vibes." heel goed Matthijs! Je hebt het spel helemaal door! [wolvenhol]
"Dan djamila doen? Als wraak dat ze me wantrouwde vorig spel" ja had dat nou gedaan in nacht 1, Matthijs. Dan was er al meteen een beschermer uit! [wolvenhol]
"Ik begin er serieus Floris van te verdenkend dat hij ziener is." mmmm ja hij ziet vogeltjes dansen ja.. [wolvenhol]
"als ziener ga je de eerste nacht onherroepelijk de beul bekijken" well actually Thijs... [wolvenhol] daarnaast is Thijs dus stiekem zichzelf aan het tegenspreken want hij deelde ook de mening dat Hugo kan zijn gezien in de nacht :lol: Maar dat terzijde..

Overigens begon ik er deels van overtuigd te worden dat de opmerking van.. wie was t ook alweer?.. dat er iets in de lucht hing. Ik dacht namelijk dat Edy en Mark een stelletje waren en dat dus Edy dáárom zo hard op mij ging. Nu dat niet zo blijkt te zijn... :disco:
haha ja.. ik heb daar wel om kunnen lachen. Vooral van Floris kunnen we nu extra veel genieten :D. Had niet beter kunnen loten voor hem. En nja, Dorpsgek is wel m'n fav rol ^^.

En oef... Edy gaat dus toch gewoon haar guts achterna en bekijkt dus Hugo. This is not a good day for the wolves.
Ik heb trouwens net een nieuwe event getrokken, en dat wordt dus "geen ik, geen wolf". Ben benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken! :D

Plaats reactie

Terug naar “Il Paradiso”