Directors Cut - Behind the scenes (Spoilers)

“It takes many steppingstones, you know, for a man to rise. None can do it unaided” ~ Joe Bonanno
Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Directors Cut - Behind the scenes (Spoilers)

Bericht door Matthijs »

Kayan schreef:
22 jan 2021, 22:40
Matthijs schreef:
22 jan 2021, 22:30
Even wat leuke quotes plus commentaar:

"oh ja die genezer beschermt altijd zichzelf op de eerste dag, sowieso" uhu tuurlijk Renate.
"Ik heb zo'n vermoeden dat het de genezer was die in de sociale-wolven-theorie gelooft." & "Die post van Djamila geeft mij ergens wel beschermende vibes." heel goed Matthijs! Je hebt het spel helemaal door! [wolvenhol]
"Dan djamila doen? Als wraak dat ze me wantrouwde vorig spel" ja had dat nou gedaan in nacht 1, Matthijs. Dan was er al meteen een beschermer uit! [wolvenhol]
"Ik begin er serieus Floris van te verdenkend dat hij ziener is." mmmm ja hij ziet vogeltjes dansen ja.. [wolvenhol]
"als ziener ga je de eerste nacht onherroepelijk de beul bekijken" well actually Thijs... [wolvenhol] daarnaast is Thijs dus stiekem zichzelf aan het tegenspreken want hij deelde ook de mening dat Hugo kan zijn gezien in de nacht :lol: Maar dat terzijde..

Overigens begon ik er deels van overtuigd te worden dat de opmerking van.. wie was t ook alweer?.. dat er iets in de lucht hing. Ik dacht namelijk dat Edy en Mark een stelletje waren en dat dus Edy dáárom zo hard op mij ging. Nu dat niet zo blijkt te zijn... :disco:
haha ja.. ik heb daar wel om kunnen lachen. Vooral van Floris kunnen we nu extra veel genieten :D. Had niet beter kunnen loten voor hem. En nja, Dorpsgek is wel m'n fav rol ^^.

En oef... Edy gaat dus toch gewoon haar guts achterna en bekijkt dus Hugo. This is not a good day for the wolves.
Ik heb trouwens net een nieuwe event getrokken, en dat wordt dus "geen ik, geen wolf". Ben benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken! :D
Had je geloot dan voor Floris rol? Ik dacht dat je gewoon mensen hun natuurlijke eigenschappen pakte :-p
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Directors Cut - Behind the scenes (Spoilers)

Bericht door Matthijs »

Plus, mensen hádden kunnen weten dat ik slecht was. Ik bedoel: kijk naar mijn forumrang!
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Directors Cut - Behind the scenes (Spoilers)

Bericht door Kayan »

hahaha ja, ik had geloot. Anders was je gewoon weer genezer geweest, Matthijs ;). En anders was Mark denk ik geen dorpsoudste geweest. Te veel stress dat ie de eerste dag er al uit zou vliegen :$ :lol:

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Directors Cut - Behind the scenes (Spoilers)

Bericht door Kayan »

Matthijs schreef:
22 jan 2021, 22:45
Plus, mensen hádden kunnen weten dat ik slecht was. Ik bedoel: kijk naar mijn forumrang!
Beste hint die je kan geven

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Directors Cut - Behind the scenes (Spoilers)

Bericht door Matthijs »

Kayan schreef:
22 jan 2021, 22:51
hahaha ja, ik had geloot. Anders was je gewoon weer genezer geweest, Matthijs ;). En anders was Mark denk ik geen dorpsoudste geweest. Te veel stress dat ie de eerste dag er al uit zou vliegen :$ :lol:
Dan had ik ook sowieso Lola (of maybe Djamila) beschermd. Om precies dezelfde reden als nu: de socialenwolventheorie die altijd wel klopt naderhand :p Als mensen nou gewoon geluisterd hadden naar mij, hadden we lekker asociaal iemand eruit kunnen hebben, maar neeeee :lol: :lol:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Directors Cut - Behind the scenes (Spoilers)

Bericht door Kayan »

Matthijs schreef:
22 jan 2021, 23:00
Kayan schreef:
22 jan 2021, 22:51
hahaha ja, ik had geloot. Anders was je gewoon weer genezer geweest, Matthijs ;). En anders was Mark denk ik geen dorpsoudste geweest. Te veel stress dat ie de eerste dag er al uit zou vliegen :$ :lol:
Dan had ik ook sowieso Lola (of maybe Djamila) beschermd. Om precies dezelfde reden als nu: de socialenwolventheorie die altijd wel klopt naderhand :p Als mensen nou gewoon geluisterd hadden naar mij, hadden we lekker asociaal iemand eruit kunnen hebben, maar neeeee :lol: :lol:
Ja vind ik dus ook hè! Daarom probeer ik altijd gewoon random iemand aan te wijzen XD. Werkt zoveel beter, lol

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Directors Cut - Behind the scenes (Spoilers)

Bericht door Matthijs »

Daarnaast vind ik het wel jammer dat mensen meteen de optie "wolven kwamen er niet uit" meteen wegwuifden? Want het was bijna nog realiteit ook :$
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Directors Cut - Behind the scenes (Spoilers)

Bericht door Matthijs »

Dag 1.5 herstemming
1. Floris -> Matthijs
2.Djamila -> Mark
3.Mark -> Matthijs
4. Thijs -> Matthijs
5.Edy -> Matthijs
6. Bas -> Matthijs
7. Thijs -> Mark
8. Renate -> Matthijs
9.Djamila -> Matthijs
10.Mariska -> Matthijs
11. Hugo -> Matthijs
12. Lola -> Mark

2x Mark
8x Matthijs
Nu had ik best op mezelf willen stemmen, maar dat heb ik niet gedaan ;-) Het was "slechts" 2-8 waarbij ik (natuurlijk) zelf eigenlijk een waarschuwing moest krijgen omdat ik niet gestemd had :lol:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Directors Cut - Behind the scenes (Spoilers)

Bericht door Kayan »

Geen idee waar je het over hebt @Matthijs (A)

Oh... Djamila gaat Edy vannacht beschermen. Als Thijs niet voor Lola wil gaan, en ze gaan voor Edy, dan heeft Djamila echt een goeie strike te pakken!
Sowieso hebben de wolven het lastig... Maar misschien brengt een event hen wat meer geluk... We gaan het meemaken 8-| Als ze weer voor Lola gaan, dan hoop ik stiekem dat Lola toch een burger meegrijpt. Dat zou de boel toch ook een beetje levelen, lol.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Directors Cut - Behind the scenes (Spoilers)

Bericht door Matthijs »

Ja hé als je zelfs mijn quote gaat aanpassen :lol: En ik mag toch hopen dat ze gewoon lola doen? Met de kans dat zij vergelding neemt voor mij (A)
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Plaats reactie

Terug naar “Il Paradiso”