The Fourth wall

“It takes many steppingstones, you know, for a man to rise. None can do it unaided” ~ Joe Bonanno
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: The Fourth wall

Bericht door Hugo »

Ik zie Renate nog altijd beweren dat ik wist dat Mark Dorpsoudste was - dat wist ik echt pas toen ik die emoji zag, wat aan het einde van dag 1 was. Dus nee, ik was absoluut niet van plan hem daarom te lynchen (ik was wel aan het kijken of we ermee weg zouden kunnen komen om het tijdens de herstemming te doen, maar Edy was té duidelijk).
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: The Fourth wall

Bericht door Lola »

De logica dat Djamila slecht is vind ik ook vrij wankel; ze wisselde laat naar Matthijs, nou poehpoeh. Ik stemde gewoon alsnog keihard op Mark en ik bleek gewoon goed 8-)

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: The Fourth wall

Bericht door Matthijs »

Applausjes all around. Doet me denken aan een quote:
"Better to remain silent and be thought a fool than to speak and to remove all doubt."
Dit is zeker toepasbaar bij sommige berichten :lol:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: The Fourth wall

Bericht door Lola »

Kayan, oprechte vraag: waarom neem je tweeënhalve dag voor het eerste deel van de nacht??

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: The Fourth wall

Bericht door Matthijs »

Wel hilarisch dat hij nu dorpsgek blijkt te zijn, dus dan opeens wss de Thijs theorie in het water valt bij vele mensen :lol:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: The Fourth wall

Bericht door Matthijs »

Lola schreef:
26 jan 2021, 12:16
Kayan, oprechte vraag: waarom neem je tweeënhalve dag voor het eerste deel van de nacht??
Hier ben ik het wel beetje mee eens :confusion: Ik denk dat er misschien een dag (of meer) af zou kunnen 8-|
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: The Fourth wall

Bericht door Kayan »

Lola schreef:
26 jan 2021, 12:16
Kayan, oprechte vraag: waarom neem je tweeënhalve dag voor het eerste deel van de nacht??
Dat heeft atm met mijn eigen debiele (werk)schema te maken XD. Ik doe tegenwoordig iets meer dan de normale 9-5 job die ik voor de kerst gewend was, waardoor ik ook debiele tijden voor vergaderingen e.d. heb. Liever iets te veel ruimte, en daarna inkorten, dan te weinig ruimte en gemiste deadlines krijgen? Klinkt dat logisch?

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: The Fourth wall

Bericht door Inge »

Even een :banana: voor de mooie post die Mark heeft gemaakt!

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: The Fourth wall

Bericht door Hugo »

Het naschrift is wel schattig :-p
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: The Fourth wall

Bericht door Inge »

Bas schreef:
26 jan 2021, 23:33
(En ja ik weet dat ik mezelf nu vrij verdacht maak, maar het spel waar beul Inge iedereen voor de gek hield heeft me paranoïde gemaakt.)
Oké, voor mijn gevoel wordt dit spel een beetje buiten proporties geblazen. Allereerst: als beul heb ik niet per se het dorp voor de gek gehouden. Ik heb elke keer netjes de waarheid gesproken, tot het laatste lynchslachtoffer. Maar eerlijk is eerlijk: toen hadden de wolven al praktisch gewonnen. Dus het is niet dat doordat ik beul was alles fout ging.
Edy schreef:
27 jan 2021, 09:40
En ja Bas, jij zegt wel dat je paranoïde bent over Inge als beul, maar zelf heb ik niet zo goede herinneringen aan dat spel. Inge deed dat spel heel emotioneel over posten die aan haar waren gericht. Als gevolg daarvan heb ik (en anderen ook) haar wat meer met rust gelaten uit coulance. Daarbij ben ik er wel voor 100% van uitgegaan dat ze zoiets niet zou doen als ze slecht was. Immers ontneem je mensen dan de mogelijkheid jou te ontmaskeren omdat je zo op hun morele gevoel werkt. En ik was dan ook zeer zeer teleurgesteld dat Inge toch slecht bleek te zijn en op deze manier het vertrouwen had gewonnen.
@Edy
Ik weet dat jij het niet eens bent met wat er dat spel gebeurd is, en dat vind ik heel vervelend. Maar ik voel me echt steeds persoonlijk door je aangevallen nu als je over dit spel praat. Ook destijds in de hemel. Ik zou nooit emotioneel posten als wolvenstrategie gebruiken. Ik hoop dat dat duidelijk is voor je. Maar waar onze speelstijlen in verschillen, is dat ik sowieso emotioneler ben. Ik trek alles me heel erg aan, leef me heel erg in in mijn rol (ook in het vorige spel dat ik beschermengel was en je vond dat ik overdreven verbaasd was dat ik op het schavot stond: ik leef me gewoon zo in dat ik het dan oprecht vervelend vind dat niemand er voor uitkomt dat ie op mij gestemd heeft. Echt oprecht. Ook al weet ik op dat moment ook wel dat het waarschijnlijk komt door de stemmen op Belle). En in het spel waar het nu over gaat: als ik voor mijn gevoel onterecht op iets word aangevallen, dan word ik daar emotioneel van ja. Dat staat los van of ik wolf ben. Je viel me op dat moment aan op dat ik een verdenking naar Djamila uitte op DAG 1, omdat echt letterlijk niemand iets zei en het heel saai is dan. Ik bedoel, het is toch volledig in mijn eigen voordeel als wolf om iedereen lekker stil te laten zijn? Dus ja, als je me aan gaat vallen op mijn poging om een leuk potje te hebben, dan reageer ik daar emotioneel op. Omdat ik die verdenking echt onterecht vind. En het vanuit wolvenperspectief nog dom is ook.
Ik vind het vervelend dat je het je zo hebt aangetrokken en dat duidelijk nog steeds doet. Ik hoop alleen wel dat je mijn perspectief ook kan begrijpen. Ik heb sowieso het idee dat onze speelstijlen en persoonlijkheden gewoon heel ver uit elkaar liggen en we elkaar gewoon niet zo goed begrijpen. Want jij valt er iedere keer over als ik emotioneel reageer, terwijl ik gewoon een heel emotioneel persoon ben, en dat heeft niets met het spel te maken.

Plaats reactie

Terug naar “Il Paradiso”