The Fourth wall

“It takes many steppingstones, you know, for a man to rise. None can do it unaided” ~ Joe Bonanno
Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

The Fourth wall

Bericht door Kayan »

Zo! Je moest even knipperen met je ogen, want wat was dat een intense film zeg. Het zwarte doek suist nog een beetje na in je hoofd, en je hebt het idee dat de wereld even stilstond. Was dit nou echt? Het voelde echt aan... De immersie was gewoon... zoo realistisch...

Helaas! Je hebt het einde van de film niet gehaald, neem een pauze, kijk je aantekeningen nog door en praat vooral met de regisseur over je favoriete momenten van deze film ;).

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: The Fourth wall

Bericht door Inge »

Hoi, ik kom in de hemel spoken, want ik ben wel het spel aan het meelezen :ninja:
Bas schreef:
16 jan 2021, 13:01
Als ik kijk naar de vorige spellen waar een Beul/BM veel macht had en het verkeerd ging, kwam dat omdat de beul/BM iemand was die vaak vertrouwt wordt. Inge was hier een goed voorbeeld van toen zijn de beul was als wolf, iedereen vertrouwde haar waardoor ze makkelijk won als wolf.

Mijn doel is dus dat de beul nu iemand wordt waar vaak verdenkingen naar op gaan. Zodat we met zekerheid zeggen dat er kritisch naar de beul gekeken wordt en we niet allemaal blindelings de beul vertrouwen. Vandaar mijn stem op Edy, want ze is een zeer sterke speelster die ik, als ze goed is, zeker vertrouw met het beulschap. Maar ik weet dat ik bij Edy niet echt een blinde vlek heb, zoals ik deze soms bij andere spelers heb. (Bij Edy eerder het tegenovergestelde soms :angel: ) Dus vandaar mijn stem op Edy.
Ik vond dit echt heel erg grappig. Want dat spel waar Bas het over heeft, daar was Edy de verkozen beul. En die zei voordat de wolvendeadline geweest was 'als ik doodga maak ik Inge of Belle beul.' Ik nam een educated guess dat ik het op dat moment zou worden, dus dacht: oké, dan eten we Edy op. Ik bedoel, ik werd inderdaad enorm vertrouwd dat potje, maar Edy was wel degene die de beulrol bij de wolven bracht. Dus grappig contrast :tooth:

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: The Fourth wall

Bericht door Kayan »

Ja we gaan het meemaken of dit wijsheid is :)

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: The Fourth wall

Bericht door Kayan »

Welkom Matthijs <3 Jammer dat je statistiek er niet beter op is geworden, maar gelukkig heb je hier wel alvast Inge!

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: The Fourth wall

Bericht door Inge »

En ik ben supergezellig! (Wel nog een beetje kerstig zie ik, binnenkort even een nieuwe avatar regelen)

Wel een jammere manier om dood te gaan :-( Ben benieuwd hoe het verder gaat lopen nu.

Best een intense dag 1. Zeker omdat het ging tussen beste scenario wolven en beste scenario burgers.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: The Fourth wall

Bericht door Matthijs »

Ey ook al een "but it was all a rouse?"-thema ;-) Ach, imitatie is de beste vorm van vlijerij zeggen ze dan toch? :lol:
Het voelde wel als Al Capone die lekker overal van kon genieten qua drank enzo, maar dan uiteindelijk opgelaaid wordt door zo'n niet-crooked cop :roll:
En haaai Inge! Verder ben ik ook nog Kerstig, wat ik een betere herinnering vind :mrgreen:
Ik ga nu die klojo zijn die de film verziekt door constant tussendoor vragen te stellen als "maar wie is dat? waarom doet hij dat? waar komt hij vandaan? wat zei die nou? wanneer is de pauze? is de popcorn nu al op??" en wellicht lichte open deuren intrapt (weet je nog? met die glazen deur? :lol: ) "ja nee dat wordt duidelijk weer gelijkspel, ik zeg het je. Oh daar gaat de ziener. Oh en de heks gaat het doen hoor: die gaat zichzelf neerhalen! Oeh! Dat is bij mij thuis in de buurt opgenomen!" :D

Mijn statistiek is er trouwens des te beter op geworden. Vanaf nu ga ik gewoon mijn eigen motto quoten met "I have no idea what I'm doing" en dan móéten ze me wel geloven! Zo werkt dat toch? :ninja:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: The Fourth wall

Bericht door Kayan »

Matthijs schreef:
22 jan 2021, 22:19
Ey ook al een "but it was all a rouse?"-thema ;-) Ach, imitatie is de beste vorm van vlijerij zeggen ze dan toch? :lol:
Het voelde wel als Al Capone die lekker overal van kon genieten qua drank enzo, maar dan uiteindelijk opgelaaid wordt door zo'n niet-crooked cop :roll:
En haaai Inge! Verder ben ik ook nog Kerstig, wat ik een betere herinnering vind :mrgreen:
Ik ga nu die klojo zijn die de film verziekt door constant tussendoor vragen te stellen als "maar wie is dat? waarom doet hij dat? waar komt hij vandaan? wat zei die nou? wanneer is de pauze? is de popcorn nu al op??" en wellicht lichte open deuren intrapt (weet je nog? met die glazen deur? :lol: ) "ja nee dat wordt duidelijk weer gelijkspel, ik zeg het je. Oh daar gaat de ziener. Oh en de heks gaat het doen hoor: die gaat zichzelf neerhalen! Oeh! Dat is bij mij thuis in de buurt opgenomen!" :D

Mijn statistiek is er trouwens des te beter op geworden. Vanaf nu ga ik gewoon mijn eigen motto quoten met "I have no idea what I'm doing" en dan móéten ze me wel geloven! Zo werkt dat toch? :ninja:
Haha ja.. Moest toch op een manier m'n eigen fav. Director erin kunnen verwerken ^^. Zeker een manier om je te vleien. Thanks voor het idee!

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: The Fourth wall

Bericht door Kayan »

Welkom Hugo en Lola! Dit wordt weer een jongerenhemel zo ;).

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: The Fourth wall

Bericht door Inge »

Oef, de wolven hebben het zwaar nu. Het zal wel niet lang meer duren dan.

En welkom Lola en Hugo :-D

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: The Fourth wall

Bericht door Hugo »

Serieus, dit spel is zo kansloos voor de Wolven dat het niet grappig is. Maar daarom juist wel weer :lol:

Lekker bezig Lola :-)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Plaats reactie

Terug naar “Il Paradiso”