The Fourth wall

“It takes many steppingstones, you know, for a man to rise. None can do it unaided” ~ Joe Bonanno
Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: The Fourth wall

Bericht door Matthijs »

Plottwist: er zat nog een amulet der bescherming in :shocked: :lol:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: The Fourth wall

Bericht door Matthijs »

Maar nee het is wel een kort spelletje zeg :p Gemiddeld elke dag een wolf dood :lol:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: The Fourth wall

Bericht door Kayan »

Gelukkig niet het kortste spelletje in de geschiedenis, hahaha!

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: The Fourth wall

Bericht door Matthijs »

Oh als ze Thijs op dag 2 hadden gelyncht.. Dan was het zelfs meer dan 1 wolf gemiddeld per dag dood :$ In principe was dit wel desastreus, maar niet zó desastreus ;-) Maar dus.. volgend spel #speedrun? Heks eerste nacht dodendrankje op wolf en jager eerste nacht dood en wolf neer en dag 1 3e wolf dood? Nog ergens een cupido in de mix om een 4e wolf neer te halen :lol: Voor extra chaos nog een raadsheer met 2e stemming op dag 1 voor de 5e wolf? Volgens mij is dat wel maximale schade die je kan toerichten op 1 dag & nacht :banana:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: The Fourth wall

Bericht door Edy »

@Edy
Ik weet dat jij het niet eens bent met wat er dat spel gebeurd is, en dat vind ik heel vervelend. Maar ik voel me echt steeds persoonlijk door je aangevallen nu als je over dit spel praat. Ook destijds in de hemel. Ik zou nooit emotioneel posten als wolvenstrategie gebruiken. Ik hoop dat dat duidelijk is voor je. Maar waar onze speelstijlen in verschillen, is dat ik sowieso emotioneler ben. Ik trek alles me heel erg aan, leef me heel erg in in mijn rol (ook in het vorige spel dat ik beschermengel was en je vond dat ik overdreven verbaasd was dat ik op het schavot stond: ik leef me gewoon zo in dat ik het dan oprecht vervelend vind dat niemand er voor uitkomt dat ie op mij gestemd heeft. Echt oprecht. Ook al weet ik op dat moment ook wel dat het waarschijnlijk komt door de stemmen op Belle). En in het spel waar het nu over gaat: als ik voor mijn gevoel onterecht op iets word aangevallen, dan word ik daar emotioneel van ja. Dat staat los van of ik wolf ben. Je viel me op dat moment aan op dat ik een verdenking naar Djamila uitte op DAG 1, omdat echt letterlijk niemand iets zei en het heel saai is dan. Ik bedoel, het is toch volledig in mijn eigen voordeel als wolf om iedereen lekker stil te laten zijn? Dus ja, als je me aan gaat vallen op mijn poging om een leuk potje te hebben, dan reageer ik daar emotioneel op. Omdat ik die verdenking echt onterecht vind. En het vanuit wolvenperspectief nog dom is ook.
Ik vind het vervelend dat je het je zo hebt aangetrokken en dat duidelijk nog steeds doet. Ik hoop alleen wel dat je mijn perspectief ook kan begrijpen. Ik heb sowieso het idee dat onze speelstijlen en persoonlijkheden gewoon heel ver uit elkaar liggen en we elkaar gewoon niet zo goed begrijpen. Want jij valt er iedere keer over als ik emotioneel reageer, terwijl ik gewoon een heel emotioneel persoon ben, en dat heeft niets met het spel te maken.
Hi Inge,
Nee, ik denk niet dat jij expres emotioneel doet om een wolvenrol te verhullen. En ik weet ook echt wel dat jij een emotioneel persoon bent. Maar je bent ook een zeer intelligente meid Inge en je kan echt wel weten dat jouw emotionele uitlatingen op de post ervoor zorgen dat mensen daarvan schrikken en jou gaan ontzien, omdat ze jou niet verdrietiger of emotioneler willen maken. Zoals ik bijvoorbeeld, want, geloof het of niet, ook ik heb emoties. Maar ik ontzie jou (of wie dan ook, want je bent niet de enige die zijn emoties botviert op de site) in mijn overwegingen, maar dan verwacht ik eigenlijk wel dat jij dan wel een goede rol hebt. Ik vind het echt heel moeilijk om er dan van uit te moeten gaan dat jouw emoties helemaal niets zeggen over jouw rol. En eigenlijk moet ik me dan ook niets aantrekken van jouw emoties, maar dat vind IK dan weer moeilijk.

Maar, trek het je niet aan. Ik merk gewoon dat er meerdere mensen zijn die de emoties loslaten op deze site. Het leek er in dit spel zelfs op (als ik het wolvenhol goed interpreteer) dat Matthijs dat juist expres deed. Het is gewoon niet mijn manier van spelen, maar zaken veranderen, en misschien is het wel mijn tijd geworden om voorlopig afscheid te nemen van dit spel. Er zijn er blijkbaar veel meer die het heel gewoon vinden, en tja....ik niet. Sorry.
Overigens vind ik jou en de hele jongerengroep hele sympathieke mensen, ook al zijn we het dan niet eens in een spelletje hoor! En ik hoop dat mijn terugtrekken uit dit online weerwolven geen weerslag vind op jullie relatie met Emma. Die staat hier buiten toch?

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: The Fourth wall

Bericht door Edy »

Kayan, bedankt voor dit spel! Beetje sneu voor je dat de burgers hun voelsprieten goed hadden staan deze keer! Tot ziens weer! :)

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: The Fourth wall

Bericht door Kayan »

Edy schreef:
29 jan 2021, 13:37
Overigens vind ik jou en de hele jongerengroep hele sympathieke mensen, ook al zijn we het dan niet eens in een spelletje hoor! En ik hoop dat mijn terugtrekken uit dit online weerwolven geen weerslag vind op jullie relatie met Emma. Die staat hier buiten toch?
Uiteraard. Heeft ook niks met onze relatie met jou te maken!! Althans, niet voor mij. Ik stuur nog steeds met liefde (kerst)kaartjes :'). Nja, niet nu, maar je snapt het wel.
Edy schreef: Kayan, bedankt voor dit spel! Beetje sneu voor je dat de burgers hun voelsprieten goed hadden staan deze keer! Tot ziens weer! :)
Thanks voor het meedoen! En ook al waren de burgers wel ècht super op dreef. Vond het nog steeds erg leuk om het te leiden!

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: The Fourth wall

Bericht door Mariska »

Nou ja....niet alle burgers :roll: Ik denk dat ik me weer een paar maanden ga terugtrekken. Niet omdat ik het niet leuk vind, maar op het moment dat ik meedoe, dan wordt het het een moetje. En dat is ook niet leuk :mrgreen:
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Plaats reactie

Terug naar “Il Paradiso”