The Fourth wall
Re: The Fourth wall
Goed geschoten én ik mag lekker ik blijven zeggen. Schweeeet
Is er ook een prijs of statistiek voor raak schieten als jager?
(Oh, of voor een watje zijn en in de lucht schieten)
(Oh, of voor een watje zijn en in de lucht schieten)
- Hugo
- Priester
- Favoriete Weerwolfrol: Heks
Zeker!
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.
anyway.
- Hugo
- Priester
Normaal heb ik allerlei analyses, maar daar was ik nog niet aan toegekomen in dit spel En lijkt me niet echt dat het nog heel zinnig is.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.
anyway.
Oh ja, je mag ook in de lucht schieten laf en saai!!!
Ondertussen was dat gewoon nog niet veranderd en ik had verder ook niemand die ik dan wel echt verdacht vond. Eigenlijk had ik geen idee
Idk, gevoel voornamelijk?? Al direct had ik dat, ik dacht in nacht 1 al van oké ik weet niks maar Hugo is niet helemaal jofel dus als ik doodga haal ik hem neer en als ik dan fout zou zitten hadden we iig nog een gezellige hemel.
Ondertussen was dat gewoon nog niet veranderd en ik had verder ook niemand die ik dan wel echt verdacht vond. Eigenlijk had ik geen idee
- Hugo
- Priester
Gezellige hemel 4 lyfeLola schreef: ↑24 jan 2021, 16:08Idk, gevoel voornamelijk?? Al direct had ik dat, ik dacht in nacht 1 al van oké ik weet niks maar Hugo is niet helemaal jofel dus als ik doodga haal ik hem neer en als ik dan fout zou zitten hadden we iig nog een gezellige hemel.
anyway.
anyway.
- Matthijs
- Lijfwacht
- Favoriete Weerwolfrol: Genezer
Ik hoopte alleen zo hard dat je mijn geest zou vergelden en Mark zou neerknallen Maar Hugo is ook een goeie 2e gezellige keus hoor!
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games
Nah, altijd afgaan op vage gevoelens! Dat blijkt wel weer de meest verstandige keuze te zijn
- Matthijs
- Lijfwacht
- Favoriete Weerwolfrol: Genezer
Ik heb iig al wel mijn signature aangepast naar de nieuwe situatie die maar des te toepasselijker is xD
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko