Het Einde

Doe hier mee met het testspel!
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Het Einde

Bericht door Hugo »

De Burgers keken elkaar met lichte verbazing in de ogen. Iedereen was zo gewend geraakt aan het sterven van één van zijn buren, dat nu dat niet gebeurde, het even wat onwennig was. De meesten waren er echter van overtuigd dat het Wolvenprobleem nog niet opgelost kon zijn. De discussie barstte weer los. Pastoor Mark probeerde het overzicht te bewaren en begon op papiertjes verschillende lijstjes te kalken, maar de meesten keken daar niet naar. Maaike wees naar Lea en Renate. Lea en Edy probeerden kerk en discussie niet langer te scheiden, en vonden de pastoor het verdachtst. Nick was een rondje gaan lopen buiten het dorp en verdween. Toen hij wegliep, rende iedereen achter hem aan: "Nick, wie vindt jij dan verdacht? Je had het zo goed gisteren," maar Nick had even wat me-time nodig. Teleurgesteld bleef de rest naar elkaar wijzen. Lea en Mark waren duidelijk de verdachtste personen. "Laten we gaan stemmen," zei Renate. "Ik heb genoeg van deze eindeloze discussie." En zo geschiedde. Al snel bleek (het was niet moeilijk tellen met vijf mensen) dat er een gelijkspel was tussen Lea en Mark. "Shit," zei Maaike. "Waar is Nick nou?"
De stilte op het dorpsplein werd doorbroken door een enorme knal. Bloed verspreidde zich op Lea's borst, en ze viel naar de grond. Daar stond Nick, met een jachtgeweer in zijn handen. "Ik dacht, laten we het eens anders doen," zei hij. Rond Lea's levenloze lichaam ontstond een plas bloed. Edy jammerde bij het gezicht van haar, nu dode, vriendin. En toen zagen de dorpsbewoners het. Lea transformeerde, net als Marieke 24 uur eerder had gedaan. "Laten we wat drinken," zei Nick. "Ik denk dat dit het wel was."

Beste Burgers,

Hierbij de officiële uitslag van de stemming:
Lea 4x (Renate (4), Mark (5), Maaike (6) en Nick (7))
Mark 3x (Edy (1) en Lea* (2))
Renate 0x (Maaike (3))

Lea is gelyncht. Ze was:
Afbeelding
Weerwolf

En daarmee hebben de Burgers dit spel gewonnen! Gefeliciteerd!

Ik ga het Wolvenhol en de Hemel openstellen voor iedereen om te zien. Daarnaast open ik hier een nieuw topic, waar je het spel kunt evalueren. Wat ging goed, wat ging kan beter (met name met betrekking tot het forum).

Het was me een genoegen!
Tot de volgende :)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Nick
Lycantroop
Berichten: 96
Lid geworden op: 02 jul 2019, 08:45

Re: Het Einde

Bericht door Nick »

Joepie!! :)

Ik had idd Mark gezien afgelopen nacht.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Het Einde

Bericht door Renate »

He hartstikke mooi! Dus Nick was al met al toch echt de ziener. Gefeliciteerd, burgers!
Ik was overigens Cupido.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Het Einde

Bericht door Renate »

Hugo, hartstikke bedankt voor het leiden!

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Het Einde

Bericht door Edy »

Wil je me dan niet zo in de war brengen Nick door over Lea te beginnen?
Goed dat de anderen wel geloofden🙄🙄🎉

En wat was iedereen? Ik was de genezer. Had Lola beschermd de eerste nacht, maar dat hielp dus niet en na rijp beraad toch Nick in nacht 2. Had daar mijn eigen dubbele bluf op losgelaten nl dat de wolf zou denken dat de genezer niet Nick zou beschermen omdat dat te obvious was en de wolf dus toch op Nick ging. Weet niet of het kloot, maar toch.

Lea
Wolvenjong
Berichten: 32
Lid geworden op: 03 jul 2019, 10:03

Re: Het Einde

Bericht door Lea »

Goed gespeeld iedereen!! Ik werd er een beetje hopeloos van :lol:

Lea
Wolvenjong
Berichten: 32
Lid geworden op: 03 jul 2019, 10:03

Re: Het Einde

Bericht door Lea »

Hugo, bedankt voor je leuke verhaaltjes elke keer

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Het Einde

Bericht door Edy »

Ja Hugo bedankt!

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Het Einde

Bericht door Maaike »

Ik was dus een saaie burger :p

Gebruikersavatar
Nick
Lycantroop
Berichten: 96
Lid geworden op: 02 jul 2019, 08:45

Re: Het Einde

Bericht door Nick »

Edy schreef:
12 jul 2019, 09:22
Wil je me dan niet zo in de war brengen Nick door over Lea te beginnen?
Ik vroeg juist expres om haar reactie, omdat ik wilde zien hoe zij zou reageren daarop...

En ik heb (mijns inziens) toch duidelijk "gehint" dat Mark een normale burger was ;)

Plaats reactie

Terug naar “Testspel”