Dag 2

Doe hier mee met het testspel!
Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 2

Bericht door Renate »

En waarom op Lea? Omdat ik niet denk dat als Mark goed is en Maaike wolf is, Maaike hem zo gaat verdedigen. Edy vertrouw ik wel, heb gisteren uitgelegd waarom. Dus ja, dan is de keuze mager he?

Huh Maaike, hoezo denk jij dat iedereen op Lea gaat stemnen terwijl er alleen nog maar op Mark gestemd is?

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 2

Bericht door Renate »

Ik stem op Lea
Maaike schreef:
11 jul 2019, 18:31
Misschien vind ik Lea eigenlijk toch verdachter dan Renate - Renate lijkt best wel zoekende nu
Ben ik blij mee!

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 2

Bericht door Renate »

Ik snap niet waarom "ik stem op Lea" nog een keer in die post stond hoor. Daar had ik heel niet om gevraagd!

Ik typ dit allemaal vanuit de auto, dan gaat er wel eens iets mis. Ik ben bijrijder hoor!

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 2

Bericht door Mark »

Bedankt dat iemand het heeft opgemerkt wat Nick zij over mij, want als jullie mijn teksten lezen kan je er van uit gaan dat klopt met wat ook nick zegt.

en zelfs zonder nick zijn teksten kan je weten wat ik ben XD...

maar okee ik heb hugo een vraag gesteld en die ga ik hier ook vragen want het heeft te maken met de ziener,
dus hugo.

ziet de ziener goed slecht,
of ziet de ziener een rol ??
want dat zegt een hoop
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 2

Bericht door Mark »

hier moet ik het wel over hebben met jullie en dan nu even over

@edy en @lea

Hoe kunnen jullie zo vast zitten in mijn roleplay geburen en dat ook tegen mij nu gebruiken heb echt duidelijk gezegt. dat dat niet met een rol te maken heeft en ben ook gewoon gestopt over dat priester gebeuren kom op zeg.
Lea schreef:
11 jul 2019, 14:10
redenaties van Mark en sommige versprekingen die hij claimt als roleplay vind ik te veel opvallen..

@lea
dan mag jij mij mijn versprekingen vertellen en welke roleplay te veel opvallen,
en dit vind ik dus heel vervelend want je zegt dat je morgen pas er weer bent en ik kan mij nu niet verdedigen dus hoop dat je er nog bent vanavond
Edy schreef:
11 jul 2019, 17:42
Ikben het ook wel met Lea eens. Maaike blijft Mark maar verdedigen en zijn acties vergoelijken. En dat Nick Mark bekeken heeft en niet Lea heeft ze totaal geen bewijs voor.
@edy
is er dan bewijs dat hij iemand anders gezien heeft. want wat hij zij over mij klopt wel.
en natuurlijk kan je zeggen nu van ja maar dat is makkelijk om gewoon in mee te gaan. maar leg mij dan uit wie hij dan heeft gezien volgens jouw. ??

op dit moment gaat mijn stem naar lea, vind haar stem op mij heel raar wat ik niet van haar ben gewend. en vind haar op deze manier heel makelijk gewoon meestemmen met edy, haar begrijp ik deels nog ( niet dat het klopt maar snap haar punten )
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 2

Bericht door Hugo »

Mark schreef:
11 jul 2019, 18:54
ziet de ziener goed slecht,
of ziet de ziener een rol ??
want dat zegt een hoop
De Ziener ziet in dit spel de rolkaart van de speler.
Dat laatste doe ik geen uitspraken over ;)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Dag 2

Bericht door Maaike »

@Renate,

Ik bedoelde dat als er meer stemmen op lea dan op jou zijn, dat ik dan vanavond nog wel mijn stem wil wijzigen.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 2

Bericht door Renate »

Nick, ik kan me geen enkele goede spelgerelateerde reden voorstellen waarom jij nu nog steeds niks gepost hebt!

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 2

Bericht door Mark »

Ik stem op Lea
Burger for life :mrgreen:

Lea
Wolvenjong
Berichten: 32
Lid geworden op: 03 jul 2019, 10:03

Re: Dag 2

Bericht door Lea »

Jeetje hier schrik ik wel van. Ik had helemaal niet het idee dat ik verdacht werd. Er werd door best wel wat mensen gezegd dat ze neutraal over mij dachten. Ik ben erg moe en ga nu niet uitgebreid reageren. Vind het wel jammer en het voelt voor mij een beetje als Of ik voor de bm titel nu eruit gepikt wordt . Ik heb deze hele dag mijn menig over mark uitgesproken dus het kan niet een verassing zijn dat ik op hem stem. Ik ben het eens met de argumenten van edy, maar kennelijk vinden jullie haar dan niet verdacht. Het lijkt alsof de wolf het wel handig vindt dat de bm naar iemand gaat die zijn mening deelt. In ieder geval vind ik het jammer en voelt het voor mij plotseling.

Gesloten

Terug naar “Testspel”