Dag 2

Doe hier mee met het testspel!
Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 2

Bericht door Edy »

Ikben het ook wel met Lea eens. Maaike blijft Mark maar verdedigen en zijn acties vergoelijken. En dat Nick Mark bekeken heeft en niet Lea heeft ze totaal geen bewijs voor.
Alleen snap ik niet waarom ze dat doet. Tenzij er in deze kleine groep toch een sekteleider zit, dat Mark is en zij dus lid van de sekte is.
Dat zou misschien dat gekke gedoe met de kerk ook verklaren.

Maar ja, dan wordt het 0-lijstje van Hugo weer uit balans.

Nou, ik raak de draad kwijt en ga gewoon op Mark stemmen.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 2

Bericht door Edy »

Ik stem op Mark

Lea
Wolvenjong
Berichten: 32
Lid geworden op: 03 jul 2019, 10:03

Re: Dag 2

Bericht door Lea »

Ik ga nu ook de knoop doorhakken wat ik echt naar vind want ik heb het gevoel dat we nog dingen missen in deze discussie. Nicks afwezigheid roept echt vragen op.

Wat was het fijn om vorige keer zo unaniem te kunnen stemmen. Ik ga zo sporten en lees pas morgen weer bij.

Lea
Wolvenjong
Berichten: 32
Lid geworden op: 03 jul 2019, 10:03

Re: Dag 2

Bericht door Lea »

ik stem op Mark

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 2

Bericht door Renate »

Neeeeee...dat bestaat niet, een sekte, met zo weinig spelers?
Nee, daar geloof ik niks van hoor!

Edy, waarom zeg jij dat Maaike zonder enige aanleiding zegt dat Mark gezien is door Nick? Want ook ik had het gevoel dat Mark door Nick bekeken was. Door die ene opmerking van Nick, die ik ook gequote heb.

Ook ik verbaas me wel over die bescherming door Maaike van Mark. Die vind ik heel gek. Maar door die opmerking van Nick zou mijn vertrouwen eerder naar Mark gaan dan naar Maaike. Anderzijds: als Maaike slecht is, waarom zou zij Mark dan verdedigen?

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Dag 2

Bericht door Maaike »

Ik doelde op de opmerking van Nick waarin hij zegt dat Mark “verder niets weet”. Dat leek mij een vrij duidelijke hint eigenlijk...

Ik heb zelf bij Mark in het verleden heel vaak fe fout gemaakt op hem te stemmen omdat hij xich online gewoon raar/onhandig gedraagt. Dat ik nu zijn IRL speelstijl hiermee vergelijk, doe ik omdat ik niet nogmaals dezelfde fout wil maken. Het zou kunnen dat ik daardoor nu te terughoudend ben hoor, ik nu de fout de andere kant op maak en jullie gelijk hebben, maar voor nu gaat mijn stem toch naar Renate. (En niet Lea, omdat ik niet van anderen heb begrepek dat ze van plan zijn op Lea te stemmen en ik denk dat mijn stem dus verloren gaat door op Lea te stemmen, terwijl ik Lea en Renate equally verdacht vind)

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Dag 2

Bericht door Maaike »

Ik stem op Renate

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 2

Bericht door Renate »

Ik moet vanavond stemmen. En ik ben zo meteen een paar uur niet bereikbaar. Ik wil eigenlijk niet op Mark stemmen omdat ik denk dat Nick hem goed gezien heeft. Nick heeft Lea of Mark gezien (of mij, dat hoop ik natuurlijk nog het meest. Maar daar heeft hij helaas niet naar gehint). Ik denk dat ik maar op Lea ga stemmen en hoop dan vanavond van Nick te horen of ik mijn stem beter kan wijzigen.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 2

Bericht door Renate »

Ik stem op Lea

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Dag 2

Bericht door Maaike »

Misschien vind ik Lea eigenlijk toch verdachter dan Renate - Renate lijkt best wel zoekende nu en Lea stemt maar snel op Mark zonder erover na te denken dat hij misschien gezien is door Nick. Als er meer mensen op Lea gaan, wijzig ik mijn stem misschien nog.

Gesloten

Terug naar “Testspel”