Dag 2

Doe hier mee met het testspel!
Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 2

Bericht door Renate »

Edy schreef:
10 jul 2019, 22:30

In mijn beleving heeft Nick wel degelijk een hint gegeven wie hij gezien heeft. En dat is niet Mark volgens mij. Maar...ik kan dat best fout hebben.

(....)

Lea omdat ik meen iets gelezen te hebben.
Ik heb alles doorgelezen, maar ik zie nergens waar Nick Lea vrijpleit. Waarom zou jij dat niet kunnen of willen aangeven?

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 2

Bericht door Renate »

Eerlijk gezegd vind ik Edy -als er geen derde wolf is- zeker niet meer verdacht. Ze is zo stevig aan het zoeken! Ik ga mijn pijlen maar op iemand anders richten, maar op wie? Mogelijk ook niet op Lea, als Edy wat duidelijker wordt.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 2

Bericht door Edy »

Nick pleit Lea niet vrij als zodanig, maar na de nacht is hij als eerste benieuwd naar wat Lea te zeggen heeft omdat we leiderschap kunnen gebruiken. Dat doet mij vermoeden dat hij Lea gecheckt heeft en goed heeft bevonden.
Je kan je afvragen waarom hij in de eerste nacht Marieke gecheckt heeft i.p.v. de BM en waarom nu wel de BM. Dat weet ik niet. Dat moet je aan Nick vragen.

Ik ga nu slapen mensen. Tot morgen weer.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 2

Bericht door Renate »

Mmmmm...dat zou kunnen. Maar hij vraagt ook heel nadrukkelijk Mark naar zijn visie.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 2

Bericht door Mark »

dan vraag ik me af,

als nick lea heeft gezien, dus goed.

dan zit de wolf tussen

edy,
renate,
maaike,
en mij zelf mark.

kan ik het dan toch mis hebben dat het maaike is,
het punt is, dat we niet 100% weten wie nick heeft gezien (fijne droom) wat ik weer raar vind dat hij dat niet zegt. of ik heb er overheen gelezen.
terwijl wat hij zij over mij niet raar was.

@renate
ik snap je punt over edy met het zoek gebeuren maar waarom pleit het haar dan vrij voor haar.
ik vind edy wel echt goed bezig zijn dus misschien heb je wel een punt.. :D

maar dan blijft alleen renate en maaike over....

ik weet het niet :(
ik ga werken ben er later weer.
Burger for life :mrgreen:

Lea
Wolvenjong
Berichten: 32
Lid geworden op: 03 jul 2019, 10:03

Re: Dag 2

Bericht door Lea »

Het blijft inderdaad lastig dat Nick niet super duidelijk aangeeft wie hij heeft gezien, maar er wel mogelijk naar hint. Ik vertrouw op dit moment Edy, ik heb de inpressie dat ze een zoekende burger is. Van Maaike had ik dat ook in het begin, maar iets minder vanwege haar aanwezigheid. Ik weet dat ze druk aan het werk is, en ben benieuwd wat ze te zeggen heeft als ze heeft bijgelezen, er vallen haar vaak dingen op die ik nog niet had opgemerkt. Renate weet ik niet zo goed. Mark vind ik op dit moment het verdachtst, en zal ik waarschijnlijk op hem gaan stemmen.

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Dag 2

Bericht door Maaike »

@Renate, grappig dat je de kwantiteit van je posts nodig hebt om de inhoud te verdedigen :P
Maar bedankt voor je verdere bijdrage, ik vond het een nuttige post.

Het lijkt mij zelf waarschijnlijker dat Nick Mark gezien heeft dan Lea, ik vond zijn opmerking over Mark zelf ook al opvallend maar had er nog niet op deze manier over nagedacht. Ik denk dat Nick om reactie van Lea vroeg juist omdat zij - als hij Mark gezien heeft als goed - een van de overgebleven kandidaten was om wolf te zijn!

Verder denk ik dat je me niet helemaal goed hebt begrepen Edy. Ik vind het een ontactische zet van een wolf om openlijk “op zoek te gaan” naar een heks of genezer, en denk dat Mark als wolf tactischer was geweest - we weten allemaal dat hij als wolf in staat is om snode plannen te smeden. Hij komt dus nu op me over alsof hij niet op zijn hoede is, wat hij als wolf wel zou zijn. Een onbezorgde burger die al zijn gedachtes deelt. Daarom (en misschien nog meer om de opmerking van Nick) wil ik vandaag liever op Renate of Lea stemmen dan op Mark en zou ik Mark vandaag even het voordeel van de twijfel willen geven, ookal vertrouw ik hem echt absoluut nog niet.

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Dag 2

Bericht door Maaike »

Overigens neem ik ook aan dat Nick wel ingrijpt als iemand die hij als goed gezien heeft dreigt eruit te vliegen, en hoop ik ook dat hij sowieso voor het eind van de volgende nacht uitsluitsel geeft - de kans is helaas niet groot dat hij die overleeft. Maar ik snap ook dat het voor hem bu interessant is om eerst deze discussie even af te wachten, en met de extra info die hij zelf heeft vervolgens een mening te kunnen vormen.

Lea
Wolvenjong
Berichten: 32
Lid geworden op: 03 jul 2019, 10:03

Re: Dag 2

Bericht door Lea »

Ik denk niet dat ik het daar mee eens ben. Je vergelijkt nu de speelstijl van iemand in real life met online, en aangezien het zo lang geleden is dat we een online spel hebben gespeeld kan ik me voorstellen dat iemand online net wat anders overkomt. De redenaties van Mark en sommige versprekingen die hij claimt als roleplay vind ik te veel opvallen..

Verder gebruik je het argument dat Nick mij het eerste om mijn mening vroeg en dus mij niet heeft bekeken, om te zeggen dat je denkt dat Nick Mark heeft bekeken, maar met die redenatie zou hij toch ook iedereen behalve mij kunnen bekijken. Dat hoeft niet per se Mark te zijn.

Lea
Wolvenjong
Berichten: 32
Lid geworden op: 03 jul 2019, 10:03

Re: Dag 2

Bericht door Lea »

Ik ga over een paar uur wel stemmen want ik kan vanavond en morgen ochtend niet meer bijlezen.. Dus ik zou graag willen weten of Nick nog iets te delen heeft.

Gesloten

Terug naar “Testspel”