Nacht 2

Doe hier mee met het testspel!
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Nacht 2

Bericht door Hugo »

Lea pakte voorzichtig de Burgemeestersketting, en draaide zich om naar de overige Burgers, om ze toe te spreken. Ze zag echter dat haar medebewoners al naar het dorpsplein waren gerend en in een felle discussie verwikkeld waren. Renate beschuldigde Mark van onduidelijk taalgebruik, "en dat voor een pastoor!". Maaike wees naar Edy, die jaloers zou zijn op Lola's nieuwe ketting. Nick claimde dat Marieke een wolf moest zijn, vanwege haar vettige huid. Al snel focuste de discussie zich op Marieke. Het woord 'glibberen' viel vaker dan voor iedereen goed was. Edy probeerde anderen na te praten, maar dat ging niet zo succesvol.
Al snel waren de dorpsbewoners het erover eens dat Marieke de verdachtste persoon was. De discussie ging nog even of Nick visioenen gekregen had of gewoon een grote mond had. Uiteindelijk werd er hout gesleept naar het dorpsplein, met name uit de persoonlijke voorraden van Edy, Renate en Nick zelf. Marieke werd overmeesterd, geboeid en vastgezet op de brandstapel. Nick ontstak het vuur zelf, en met een hatelijke lach wierp hij de fakkel naar Marieke. De vlammen groeiden en kwamen al snel dichtbij Marieke, die worstelde tegen de touwen waarmee ze vastgebonden was, duidelijk in paniek. Toen gebeurde het. Haar begon te groeien, Mariekes hoofd werd langer, vormde een snuit en haar ogen kleurden bloedrood. Met een enorm gehuil ging haar lichaam in vlammen op...

Opgelucht gingen de dorpsbewoners naar bed. Zou het nu afgelopen zijn met de problemen voor Wakkerdam?

Beste Burgers,

Bij deze de officiële einduitslag van de stemming:
Marieke 7x (Nick (1), Maaike (2), Edy (3), Renate (4), Mark (5) en Lea* (6))
Nick 1x (Marieke (7))

Marieke is gelyncht. Zij was:
Afbeelding
Weerwolf

De nachtdeadline voor de Wolven en Genezer ligt op vanavond, 23:00. De overige nachtkarakters (Heks, Ziener) hoor ik graag vóór morgen, 13:00, wanneer het ook uiterlijk weer dag wordt.

Welterusten...
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 2

Bericht door Mark »

Geweldig :) WHOOP WHOOP

Kunnen we nu wel gewoon rustig slapen :)
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Nacht 2

Bericht door Maaike »

Nou, das een mooie eerste dag. Ik durf wel te zeggen dat ik naast Nick ook Edy wel denk te vertrouwen nu.

Lea
Wolvenjong
Berichten: 32
Lid geworden op: 03 jul 2019, 10:03

Re: Nacht 2

Bericht door Lea »

Yes! Inderdaad, we kunnen al iets beter slapen vannacht. Hopelijk is er, gebaseerd op het aantal spelers waarmee we zijn begonnen, nog maar 1 wolf over.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 2

Bericht door Edy »

Kijk! :D Toch even opgelucht ademhalen dat we niet bij de neus zijn genomen door meneer van Velzen :roll: :D
Edy, die jaloers zou zijn op Lola's nieuwe ketting.
Tssss Hugo, jaloers op een ketting van een dooie?? Nee, doe mij maar liever de ketting van Lea, die is veel leuker :lol: :lol:
Edy probeerde anderen na te spreken, maar dat ging niet zo succesvol.
Ben toch heel benieuwd waar je hier nu op doelt?

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 2

Bericht door Hugo »

Het gaat nu ook heel goed Edy, met de quotes ;)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 2

Bericht door Edy »

Oh ja Hugo! Leuk verzonnen. Beetje dom dat ik het niet begreep :oops:

Gebruikersavatar
Nick
Lycantroop
Berichten: 96
Lid geworden op: 02 jul 2019, 08:45

Re: Nacht 2

Bericht door Nick »

Dan nu de vraag op wie we onze pijlen hierna moeten richten...

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 2

Bericht door Mark »

dan is de vraag was er 1 persoon die Marieke eerst probeerde te beschermen ??
Burger for life :mrgreen:

Lea
Wolvenjong
Berichten: 32
Lid geworden op: 03 jul 2019, 10:03

Re: Nacht 2

Bericht door Lea »

Marieke heeft zich niet kandidaat gesteld voor het burgemeesterschap en heeft op Edy gestemt tijdens te verkiezingen. Terwijl Edy juist zo duidelijk Nick ondersteunde. Verder heeft Marieke zich op de achtergrond gehouden dacht ik.

Gesloten

Terug naar “Testspel”