Dag 1

Doe hier mee met het testspel!
MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Dag 1

Bericht door MMarieke »

Nick schreef:
08 jul 2019, 12:43
MMarieke schreef:
08 jul 2019, 09:37
Verder heb ik aangegeven dat ik Mark niet echt verdacht vindt. Wie ik wel verdacht vind, is Renate, om met jouw woorden te spreken: die glibbert er ook doorheen. Ze praat mee met de rest en geeft ook niet echt duidelijke meningen.
Het siert je wel dat je toegeeft dat je er tussendoor glibbert en niet echt duidelijke meningen geeft ;)
Ik geef aan ‘met jouw woorden’.
Lekker makkelijk dit allemaal zeg.
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 1

Bericht door Edy »

Dank voor alle technische uitleg!😀

Nick, je kan ook met mij in conclaaf? Want jouw aanval op Marieke is verrassend, maar ook wel eenzijdig. Ik ben wel benieuwd of je ook een mening over anderen hebt?

Gebruikersavatar
Nick
Lycantroop
Berichten: 96
Lid geworden op: 02 jul 2019, 08:45

Re: Dag 1

Bericht door Nick »

Ha Eddy,

Het is inderdaad een eenzijdige aanval, maar we kunnen er helaas slechts 1 wolf per keer uit stemmen.

Heb je wellicht ook een inhoudelijke mening over mijn stem op Marieke? Of durf je je vingers er niet aan te branden en hou je het bij "verrassend" en "eenzijdig"?

Gebruikersavatar
Nick
Lycantroop
Berichten: 96
Lid geworden op: 02 jul 2019, 08:45

Re: Dag 1

Bericht door Nick »

MMarieke schreef:
08 jul 2019, 12:53
Ik geef aan ‘met jouw woorden’.
Lekker makkelijk dit allemaal zeg.
Het is maar een testspel, dus hoe eerder het af is, hoe eerder we met een echt spel kunnen beginnen!

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 1

Bericht door Edy »

Ik heb wel een inhoudelijke mening idd maar weet nog niet of ik hem zelf geloof!😀😀 om nu in het testspelletje me al zo te vergissen is ook weer zowat!🙄

Gebruikersavatar
Nick
Lycantroop
Berichten: 96
Lid geworden op: 02 jul 2019, 08:45

Re: Dag 1

Bericht door Nick »

Edy schreef:
08 jul 2019, 16:24
Ik heb wel een inhoudelijke mening idd maar weet nog niet of ik hem zelf geloof!😀😀 om nu in het testspelletje me al zo te vergissen is ook weer zowat!🙄
Spit it out...

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 1

Bericht door Edy »

Waarom wil je dat? Maar oké dan, zo ingewikkeld is het niet. Het lijkt mij dat een dergelijke stelligheid erop duidt dat jij iets weet wat maar 1 rol kan weten.

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Dag 1

Bericht door MMarieke »

Edy schreef:
08 jul 2019, 16:46
Waarom wil je dat? Maar oké dan, zo ingewikkeld is het niet. Het lijkt mij dat een dergelijke stelligheid erop duidt dat jij iets weet wat maar 1 rol kan weten.
Of iemand die zegt dat ie het denkt te weten. Is ook wel heel makkelijk om te ‘claimen’ toch, als niemand anders tegensputtert?
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 1

Bericht door Edy »

Maar dat is het juist Marieke. Niemand sputtert tegen!🙄

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Dag 1

Bericht door Maaike »

@Nick,
Ik heb er vanochtend voor gekozen niet inhoudelijk te reageren omdat ik er nog even over na moest denken of jij inderdaad (zoals ik van jou wel gewend ben) balletjes aan het opgooien was, of dat jouw uithaal richting Marieke misschien even veel over Marieke's rol zegt als over jouw eigen rol. Die gedachte wilde ik niet graag meteen met iedereen delen, vooral voor jouw eigen veiligheid - en daarnaast, om, als het niet zo is, niet de daadwerkelijke persoon met desbetreffende rol te dwingen dat nu al op tafel te gooien.
Nu Edy deze gedachte al wel heeft uitgesproken, heeft het voor mij ook weinig zin meer mijn mond hierover te houden.

Maar je vroeg mij ook nog naar mijn mening over Marieke: Ik ben het met je eens dat ze er een beetje doorheen glibbert, maar in dat opzicht vond ik jouzelf, Renate en ook Lea tot nu toe meer opvallen dan Marieke - Marieke heeft namelijk naar mijn mening inhoudelijk meer bijgedragen dan jullie 3. Marieke stond op mijn lijstje dus eigenlijk nog redelijk neutraal, voordat jij met deze uithaal kwam. Nu ben ik enigszins geneigd met jou mee te stemmen, maar ik wacht graag nog even af wat anderen hier over te zeggen hebben vanavond.

Gesloten

Terug naar “Testspel”