Dag 1

Doe hier mee met het testspel!
Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 1

Bericht door Renate »

Maaike, zie mijn bericht hieronder: heb jij geconstateerd dat Marieke een eerdere post had geedit? En zo ja: wat is daaruit verdwenen?

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 1

Bericht door Edy »

Mensen,
Ik leg het nogmaals uit. Ik kreeg de stellige indruk dat het de bedoeling was dat ik mijn vermoeden ook uitsprak zodat er 1 wolf uit gestemd kan worden. En waarom de ziener zich op dag 1 al blootstelt is naar mijn mening omdat we maar met 9 spelers zijn en er al 2 burgers uit zijn. Dat laat 5 burgers en 2 wolven. Als we nu geen wolf eruit halen maar een burger, dan zijn we met 4, nachtslachtoffer 1 en dan starten we dag 2 met 3 burgers en 2 wolven. Reden genoeg om nu al meer prijs te geven.
Reden ook waarom ik besloten heb het toch te geloven en op Marieke te gaan stemmen.
Temeer omdat ik Marieke redelijk “gelaten” vind in haar verdediging. Eigenlijk een beetje geïrriteerd dat de ziener nu al zo duidelijk “ziet”.
Heb ik het fout, dan zij dat maar zo. Ik vind dat ik dat risico maar moet nemen.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 1

Bericht door Edy »

Ik stem op Marieke

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 1

Bericht door Renate »

Ik ga nu ook stemmen, want moet morgen werken.
Ik ga wel kijken of ik tussentijds online kan komen, en dan misschien nog iets moet wijzigen.
Voor nu vind ik Edy's relaas wel overtuigend en het feit dat Nick ook echt geen enkele poging doet om zijn "claim" af te zwakken, doet me ertoe neigen dat hij daadwerkelijk ziener is. Als hij een burger was met alleen maar een onderbuikgevoel bij Marieke,zou hij dat wel doen, lijkt me. Nu maar hopen dat er een heks en/of genezer inzitten.
Dus ik doe mee.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 1

Bericht door Renate »

Ik stem op Marieke

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 1

Bericht door Renate »

Ik stem op Marieke
Laatst gewijzigd door Hugo op 08 jul 2019, 22:21, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Niet groot genoeg!

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 1

Bericht door Renate »

...want anders zegt Hugo straks weer dat cursieve stemmen niet meetellen.
Ik krijg het trouwens niet vetgedrukter dan dit hoor!

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 1

Bericht door Renate »

O, nou moet ik weer zeggen wat ik geëdit heb.
Ik vond het er niet vet uitzien, dus toen heb ik er nog maar extra vet overheen gegooid.
Maar dat zie je niet. Logisch natuurlijk.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 1

Bericht door Hugo »

Ik zal ook zeggen dat ik Renates post geëdit heb omdat ik het grappig vond om te doen :D
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Dag 1

Bericht door MMarieke »

Renate schreef:
08 jul 2019, 21:23
Maaike, zie mijn bericht hieronder: heb jij geconstateerd dat Marieke een eerdere post had geedit? En zo ja: wat is daaruit verdwenen?
Nee ik heb niks veranderd. Ik zei alleen dat ik dat ook had kunnen doen ipv zeggen in mijn post direct daarna dat ik twee pagina`s had gemist.
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Gesloten

Terug naar “Testspel”