Dag 1

Doe hier mee met het testspel!
Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 1

Bericht door Mark »

dan is de vraag, heeft het nut als wolf bijvoorbeeld gewoon op dag 1 ziener soort van te claimen.
wat als hij wolf is heeft hij eerst marieke er uit zijn we nog met 6 zij is goed blijkt bijvoorbeeld.
dan nacht slachtoffer 5 zijn we dan nog maar.
maar dan nick er uit als wolf. zit je op 4.
nacht slachtoffer op 3
en dan moeten de burger elkaar kennen anders verloren.

dus het hele probleem is wolven hebben met een kleine groep als ons wel best een kans door dit te doen maar dan is het raar dat niemand anders ziener claimt, tenzij onze echte ziener bijvoorbeeld nog niets weet en dan heeft het geen nut om te claimen want dat willen de wolfen.

dus nu is het hele punt vertrouwen we nick met wat hij zegt.

@marieke
kan jij hier meer info over geven omdat hij jouw aanvalt
Nou Mark, precies om de reden die ik zeg. Best een lange post plaatsen, waardoor je de indruk wekt dat je goed aan het zoeken bent en meedoet, maar eigenlijk staat er verder niks in qua verdachtmakingen.
Overigens vind ik die lijstjes altijd wel hándig hoor! Dus ik hoop toch ook dat je er wel mee doorgaat.
@renate
bedankt dat je het even vertelt en tuurlijk ga ik er mee door :P
Mark wordt trouwens in diverse posts wel heel erg geholpen, door Marieke, door Maaike, door Lea. Maar na 2 jaar levend weerwolven waarin Mark uiteindelijk won, heb ik niet de indruk dat hij hulp nodig heeft hoor!
@renate
nou levend weerwolven en online weerwolven zijn wel 2 verschillende dingen,
praten kan ik als geen ander maar typen en dat mensen begrijpen wat ik bedoel is een ander punt.
en lezen is erg zwak voor mij.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 1

Bericht door Mark »

okee nog een berichtje van mij want ik heb pagina 6 overgeslagen XD met lezen.

ik merk dat iedereen met nick mee wilt, stemmen en marieke doet nou niet echt er iets tegen. of ik lees er over heen laat het me dan ook echt weten.

Burger, Dorpsgek, Cupido, ziener, wolf 1, wolf 2,
Burger, burger burger (dingen die we niet weten. ga er van uit van 2 wolven)

1. Mark
2. Lola (Burger)
3. Renate
4. Lea
5. Marieke ( wolf wel knap gelijk eerste avond)
6. Edy
7. Maaike
8. Nick (ziener mayby)
9. Floris (dorpsgek)

Ik ga er van uit dat er of heks of een genezer in spel zit,

als zo goed is en vanavond kunnen we misschien zorgen dat er geen slachtoffer valt, hebben de burgers geleid een voorsprong dat we winnen.
als nick waarheid zegt. waar het helemaal om gaat iedereen doet mee dus waarom ook niet. want niemand spreekt het tegen.

@all
ik ga even iets heel raars zeggen wat als er geen ziener in het spel zit???
met 9 personen is een ziener best sterk...
dan zou er naast al deze rollen dit in zitten,

Dorpsgek,
2 wolven,
Cupido,
ziener,
genezer of heks,
2 dorpelingen.

als de ziener er niet in zit dus nick liegt zit er
Dorpsgek,
2 wolven,
cupido,
genezer,
heks,
jager in
2 burgers

of hugo heeft er meer dan 2 burgers in gestopt :P. dat is altijd nog een mogelijkheid.

ik stem hierbij ook op marieke tenzij zij mij nog kan veranderen van stem.
maar burgers moeten vanavond ook samenwerken om te winnen. we can do it.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 1

Bericht door Mark »

ik stem op marieke
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 1

Bericht door Renate »

Hugo schreef:
08 jul 2019, 22:20
Ik zal ook zeggen dat ik Renates post geëdit heb omdat ik het grappig vond om te doen :D
🤣🤣🤣😂😂😂

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 1

Bericht door Renate »

Mark schreef:
08 jul 2019, 22:41

@renate
nou levend weerwolven en online weerwolven zijn wel 2 verschillende dingen,
praten kan ik als geen ander maar typen en dat mensen begrijpen wat ik bedoel is een ander punt.
en lezen is erg zwak voor mij.
Oké, ik snap het. Maar ik vind je duidelijk genoeg hoor!

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 1

Bericht door Mark »

Renate schreef:
08 jul 2019, 23:10
Mark schreef:
08 jul 2019, 22:41

@renate
nou levend weerwolven en online weerwolven zijn wel 2 verschillende dingen,
praten kan ik als geen ander maar typen en dat mensen begrijpen wat ik bedoel is een ander punt.
en lezen is erg zwak voor mij.
Oké, ik snap het. Maar ik vind je duidelijk genoeg hoor!
Bedankt renate ^^
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Nick
Lycantroop
Berichten: 96
Lid geworden op: 02 jul 2019, 08:45

Re: Dag 1

Bericht door Nick »

Ha Mark, bedankt voor je posts met de mogelijke rolverdelingen en scenario's, maar ik mis nog wel jouw verdenkingen.
Je stemt nu mee op Marieke, maar wie vind jij zelf verdacht?

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 1

Bericht door Mark »

ik vertrouw steeds minder in dit plan XD..

want als nick wel wolf is zijn wij morgen nog als alles tegen zit met 3 burgers tegen 2 wolven.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 1

Bericht door Mark »

Nick schreef:
09 jul 2019, 09:12
Ha Mark, bedankt voor je posts met de mogelijke rolverdelingen en scenario's, maar ik mis nog wel jouw verdenkingen.
Je stemt nu mee op Marieke, maar wie vind jij zelf verdacht?
@nick
het hele punt voor mij nick is dat ik nog niet echt een verdachte heb.

nick
jouw wil ik deels geloven doordat we zo een kleine groep zijn is het redelijk slim om te doen wat jij doet alleen vind raar dat echt niemand tegen spreekt. zelf wolven niet.

renate
geen info XD

lea
onze nieuwe burgemeester, ligt er aan wat Lola wist. misschien had lola een reden om lea gewoon te vertrouwen, maar voor mij is ze eigenlijk gewoon neutraal


edy
haar punten begrijp ik deels naar mij toe maar ben het er niet mee eens maar ik vind haar daarom niet verdacht omdat zij mijn speelspel raar vind of het roleplay gebeuren terwijl ik haar dus neutraal vind.

maaike
ik ben blij dat maaike mijn speelspel begrijpt maar speltechnies heb ik nog niets gevonden dat ze slecht is en denk dat ik haar kan vertrouwen

marieke
ik vind raar dat Marieke niet veel meer heeft gezegd, ze heeft zich er bij neer gelegd volgens mij, wat ik niet van haar ben gewent. en misschien daarom vertrouw ik jouw dan meer.
Burger for life :mrgreen:

Lea
Wolvenjong
Berichten: 32
Lid geworden op: 03 jul 2019, 10:03

Re: Dag 1

Bericht door Lea »

Maaike schreef:
08 jul 2019, 21:16
Wat me wel opvalt, is dat Lea's zogenaamd 'lange post' veel vol staat met 'ohjeej ik ben burgemeester' en verder inhoudelijk eigenlijk helemaal niet zo lang is. En ook dat ze twijfelt rondom Nick, maar even later daar weer een beetje terug op lijkt te komen, vind ik niet per se meteen verdacht, maar was wel zeker iets dat me erg op viel.
Het klopt zeker dat ik nog niet veel te zeggen heb. Ik wilde alleen benoemen dat ik Nick twijfelachtig vind, puur omdat ik zelf als ziener anders had gespeeld. Maar inderdaad, het checken van een wat stiller iemand omdat de BM er vaak snel uit ligt kan natuurlijk ook. Ik kwam er daarna op terug omdat ik , ondanks mijn twijfel richting Nick, mij er ook van bewust ben dat het raar zou zijn om niet op Marieke te stemmen na deze duidelijke hint. Klopt het niet, dan ligt er de dag erna een wolf eruit ligt. Ik moet echt weer even inkomen in het online spel, en vind het best wel lastig om mensen verdacht te vinden. De discussies gaan namelijk vaak over kleine dingen die ik zelf niet negatief had geinterpreteerd, maar dan later door andere mensen eruit worden gehaald. Het het inderdaad niks is of toch een verspreking.. Ach ja, hoort er zeker bij. Ik ga in iedergeval stemmen op Marieke en hoop dat er aan het einde van deze dag dan een wolf uit ligt.

Gesloten

Terug naar “Testspel”