Nacht 1

Doe hier mee met het testspel!
Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 1

Bericht door Mark »

Mark het gewoon leuk vindt om iets meer een rollenspel tintje aan het spel te geven en dat het 'ik ga naar bed verhaal' hier ook op aansluit (graag even bevestigen of dit klopt Mark).
@maaike

dat klopt helemaal vind gewoon leuk beetje in spel een character aan te nemen, dus die is naar bed.
en daar bedoel ik niets mee met oh ik ben een brave burger of wat dan ook. want net als iedereen kan ik ook wolf zijn.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 1

Bericht door Renate »

Ik vind Masikes post enigszins verdacht:
"Helaas zit ik morgen om 10.00 al weer op de fiets naar mijn werk. Ik zal proberen morgen na mijn werk weer even wat te laten horen."

Maaike lijkt hiermee te willen aangeven dat zij niet tot een nachtactie in staat zal zijn maar gelukkig een gewone eerzame burger is, dus een nachtactie ook niet nodig is.

Maar misschien vind ik dit alleen verdacht omdat ik Maike gewoon nooit vertrouw?

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 1

Bericht door Edy »

Ik volg je even niet Renate? Het is nu nacht tot morgen 10 uur (of vandaag dus irl) dus Maaike had alle mogelijkheid voor een nachtactie. Het is juist de dagactie waar ze tot de avond geen tijd voor heeft. Maar de dag zal echt wel langer duren dan alleen zondag.
Je haalt dus dag en nacht door elkaar. Is dit omdat je zoveel actie moet verrichten met je medewolfjes?

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Nacht 1

Bericht door MMarieke »

Renate schreef:
07 jul 2019, 00:41

Maaike lijkt hiermee te willen aangeven dat zij niet tot een nachtactie in staat zal zijn maar gelukkig een gewone eerzame burger is, dus een nachtactie ook niet nodig is.
Dat vind ik dus echt weer onzin.
Aangezien de deadline op 10 uur ligt, vind ik dat helemaal niet zo verdacht.
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 1

Bericht door Edy »

Wat ik ook niet begrijp is waarom Lea en Maaike het zo opvalt dat vooral Lola en ikzelf al discussie voeren. Duh, het is een testspelletje! Waarbij we beloofd hebben mee te doen en te testen! Valt weinig te testen als we allemaal onze digitale mond houden toch? En na zo’n lange tijd on line stilte vind ik het persoonlijk weer erg leuk om weer actief te zijn. En Mark werkt gelukkig mee door een bizar verhaal op te hangen en hierdoor ruimte voor commentaar te geven😀😀 Daarop verder inhakend:
Lola, ik zeg nergens dat Mark toelichting MOET geven. Maar hij is een gezonde Hollandse jongen en het zou op zijn minst opmerkelijk zijn als hij in het echt op zaterdagavond om half zeven gaat slapen toch? Dus als dat zo zou zijn had ik wel een toelichting daarop VERWACHT van Mark.

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Nacht 1

Bericht door Maaike »

Renate schreef:
07 jul 2019, 00:41
Ik vind Masikes post enigszins verdacht:
"Helaas zit ik morgen om 10.00 al weer op de fiets naar mijn werk. Ik zal proberen morgen na mijn werk weer even wat te laten horen."

Maaike lijkt hiermee te willen aangeven dat zij niet tot een nachtactie in staat zal zijn maar gelukkig een gewone eerzame burger is, dus een nachtactie ook niet nodig is.

Maar misschien vind ik dit alleen verdacht omdat ik Maike gewoon nooit vertrouw?
Dit heb ik meer gezegd omdat ik het met zo weinig spelers wel netjes vindt te laten weten wanneer jullie weer iets van mij gaan horen, omdat de meeste mensen natuurlijk niet werken op zondag en dus wel de kans hebben meteen na het nachtslachtoffer zich al in de dagdiscussie te mengen. Met nachtacties heeft dat niks te maken, want die had ik meteen gisteravond door kunnen geven.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Nacht 1

Bericht door Lola »

Maaike schreef:
06 jul 2019, 22:07
Floris stemt op Lola zonder verder op dat moment toelichting te geven. Dit heeft Nick ook al benoemd, maar Floris is hier nog niet op teruggekomen.
Floris had al wel eerder aangegeven dat hij van plan was op mij te stemmen en waarom. Ik vind ook wel dat hij er nog even wat bij had kunnen zeggen toen hij zijn stem daadwerkelijk uitbracht, maar het is niet dat hij volledig uit het niets en zonder enige verklaring stemde.
Edy schreef:
07 jul 2019, 07:15
Lola, ik zeg nergens dat Mark toelichting MOET geven. Maar hij is een gezonde Hollandse jongen en het zou op zijn minst opmerkelijk zijn als hij in het echt op zaterdagavond om half zeven gaat slapen toch? Dus als dat zo zou zijn had ik wel een toelichting daarop VERWACHT van Mark.
Jeetje, Edy, wat is dat met ons en betekenissen van woorden? Om nog maar een keer met een woordenboek te gooien, 'verplicht zijn' is niet de enige betekenis van moeten. Ik bedoelde hem in dit geval zelf meer in de richting van betekenis 3; waarom zou het nodig zijn om dat toe te lichten? Ik begrijp nog steeds niet waarom jij dat verwachtte - niet dat het nog echt relevant is, want hij ging niet daadwerkelijk zo vroeg slapen, maar toch - hij kan toch lekker delen wat hij wil delen over zijn persoonlijke leven, als hij iets niet wil vertellen hebben wij daar ook niks mee te maken.

Verder ben ik het wel met je eens over het discussiëren: het spel moet wel gespeeld worden, en wij hebben er zin in!

Gesloten

Terug naar “Testspel”