Dag 0 - BM-verkiezing

Doe hier mee met het testspel!
Gebruikersavatar
Nick
Lycantroop
Berichten: 96
Lid geworden op: 02 jul 2019, 08:45

Re: Dag 0 - BM-verkiezing

Bericht door Nick »

Ik stem op Edy

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 0 - BM-verkiezing

Bericht door Lola »

Mark schreef:
05 jul 2019, 19:12
@lola
tuurlijk heeft iedereen net zo veel kans, als je je daaraan ergert sorry, zo bedoelde ik het niet.
Zo ver was het nog niet hoor! Maar zodra mensen met daadwerkelijke berekeningen komen beginnen mijn ogen wel echt te rollen, dus dat wilde ik voorkomen hahah

Edy schreef:
05 jul 2019, 19:13
We hebben blijkbaar een verschillende interpretatie van overwicht Lola. Maar dat terzijde. Het was ook meer een inleiding tot mijn (misschien een beetje flauwe) grap. Een beetje humor kan nooit kwaad.
Even om mezelf te verantwoorden haha, overwicht heeft bij mij inderdaad wel echt de connotatie van controle hebben over anderen; bij jou dus niet, is dat ook verduidelijkt. Humor is absoluut essentieel, neem me vooral ook niet te serieus. Ik heb gewoon sinds de middelbare school niet online gespeeld dus ik ben megahyped en word er helemaal fanatiek van. :D

Edy schreef:
05 jul 2019, 21:34
Ik zie niet zo waar Lola nu zo scherp op is richting Mark eigenlijk. Ze haalt een beetje uit naar iedereen (Mark en ik in dit geval), maar een aanval is vaak de beste verdediging. Een beetje stemming makerij is het meer.
Verdediging? Stemmingmakerij? Het is de burgemeesterverkiezing hè, er wordt nog niemand gelyncht. Ik hoef me (nog) nergens tegen te verdedigen. Behalve corruptie misschien. Voor de duidelijkheid: ik ben niet corrupt.

Nick schreef:
05 jul 2019, 22:46
@ Marieke

Waarom heb je niet aangeven of je je voor de BM positie kandidaat wil stellen?
Ik nam zelf eigenlijk aan dat mensen die BM willen worden dat zeggen en een praatje doen, en de rest zich niet verkiesbaar stelt? Ik vond dit zelf niet gek iig. Marieke mag van mij wel wat meer zeggen, echter.

Ik vind het jammer dat er nog niemand anders zich kandidaat stelt, want van de huidige aspirant-burgemeesters maakt geen van beiden me echt enthousiast. En hoewel het niet expliciet vermeld is, ga ik ervan uit dat ik niet op mezelf mag stemmen. :')

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 0 - BM-verkiezing

Bericht door Renate »

Oei, het is al begonnen. Ik had dat heul niet in de gaten. Krijgen jullie notificaties als er iets gepost is? Ik niet.

Ik vind het grappig dat Edy zich heeft gekandideerd als burgemeester. Heb ik bij mijn weten nog niet meegemaakt.
Ik ga daarom - én omdat ik aan leeftijdsdiscriminatie doe :twisted: - stemmen op Edy.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 0 - BM-verkiezing

Bericht door Renate »

Ik stem op Edy als BM

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 0 - BM-verkiezing

Bericht door Renate »

Overigens vind ik zo'n BM-verkiezing altijd ontzettende flauwekul, ik wil zelf nooit BM zijn en snap werkelijk niet waarom iemand anders dat zou willen. Gelijke stemmen kan de spelleider ook op allerlei andere manieren oplossen. Maar goed, dit hebben we zometeen dan maar achter de rug. Dan kunnen we echt beginnen.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 0 - BM-verkiezing

Bericht door Hugo »

Oké, pure nostalgie hier:

Stemmingsoverzicht (deadline vandaag 13:00):
Edy 2x (Nick (1), Renate (2))

Nog te stemmen:
Mark, Lola, Lea, Marieke, Edy, Maaike, Floris

@ Renate

Om even op je punt in te gaan waarom BM-verkiezingen bestaan:
- Ten eerste omdat het een manier is om het spel te beginnen met al wat extra informatie dan alleen nacht 1 (wat vrijwel niets geeft qua info in Weerwolven van Wakkerdam). Vaak gaan mensen toch theorieën vormen over deze discussie (en dat moedig ik natuurlijk aan ^^)
- Ten tweede omdat het één van de betere manieren is om een gelijkspel te doorbreken. Herstemming is zeker ook een mogelijkheid, maar tijdrovend (zeker voor een spelletje dat met name gebruikt wordt als test voor het forum). Andere mogelijkheden zie ik eigenlijk niet (behalve munttos, maar dat lijkt me niet een goed idee).
- Ten derde omdat BM-verkiezingen vaak de briljantste speeches en grappen opleveren van het hele spel, en ik dat niet wil missen :D
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 0 - BM-verkiezing

Bericht door Edy »

Getsie, ging ik even wat zoeken halverwege mijn post, is al mijn tekst verdwenen. Niet meer doen dus.

Nou nou Nick, overdrijven is ook een kunst! Ik zeg heus wel wat in een live spel hoor🙄 Maar vaak pas wat later. Online kom ik wat sneller op gang.

Maar nu moet ik zelf ook stemmen. Een beetje treurig dat Lola mijn kandidatuur niet wat meer op waarde kan schatten. Maar ja, ik wijd het maar aan jeugdig fanatisme omdat ze zelf graag BM wil worden.
En hoewel ik zelf meer kans maak om BM te worden als ik op Mark stem, doe ik dat toch maar niet. Zijn plotselinge kerkelijke ommekeer vind ik gewoon een beetje eng😧😧
Dus toch maar Lola.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 0 - BM-verkiezing

Bericht door Edy »

ik stem op Lola

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 0 - BM-verkiezing

Bericht door Floris1987 »

ik stem op lola

Lea
Wolvenjong
Berichten: 32
Lid geworden op: 03 jul 2019, 10:03

Re: Dag 0 - BM-verkiezing

Bericht door Lea »

Hoi Allen,

Sorry dat ik tot nu toe afwezig ben geweest.
Ik had gisteravond mijn bachelor scriptie deadline, dus ik had even wat anders aan mijn hoofd. Maar nu dat achter de rug is heb ik er veel zin in.
Lola krijgt mijn stem, want ze kan goed ruzieen met Mark, en dat heeft Mark af en toe nodig :lol:

Ik stem op Lola als BM

Gesloten

Terug naar “Testspel”