Corleone

“No one will ever kill me, they wouldn’t dare” ~ Carmine Galante
Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Corleone

Bericht door Matthijs »

Even tussendoor wil ik zeggen dat Mark volgens mij zeer opzichtig claimt dorpsoudste te zijn? Dus het zou stiekem best handig geweest zijn als hij nu eruit gevlogen was, want dan was de hele zienerzoektocht ook niet nodig meer (wat dus mogelijk floris kan zijn).
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Corleone

Bericht door Thijs »

Klopt... Ik denk inderdaad dat Floris ziener is... Djamilla genezer kortom we hebben info. Ik vrees dat ik alsnog op je moet stemmen dus kom echt met een goede post ik ga dus nu al op je stemmen
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Corleone

Bericht door Thijs »

Hoe groot is de kans dat Floris ziener is en dan Mark als eerst gaat bekijken ?
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Corleone

Bericht door Thijs »

Nice Mark geeft je een opening hij claimt dat ie een mega belangrijke rol heeft. Ik zou hem daar op pakken Matthijs. Dat zeg je toch alleen maar als je de ziener bent... En die kaart zou ik spelen dat hij dat niet kan weten dat hij een betere rol heeft dan jij. Sterker nog ik zou hem daarop afmaken
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Corleone

Bericht door Matthijs »

Wel fijn om wakker te worden met al een hoop stemmen aan je deurpost. Ik had gehoopt dat de zondebok eruit zou gaan, maar ik heb nu in elk geval mijn zegje gedaan. Dusseh Thijs, is dit goed genoeg voor je? :tooth:
Ik ben trouwens wel geneigd om straks keihard mijn eigen ruiten in te gooien. Dat het dan gelijkspel wordt om 19.00 en dan lekker 5 minuten voor de deadline op mark te stemmen in de hoop dat ie dorpsoudste is :lol: dan mag ik wel reteverdacht zijn, maar ja: al die burgers verliezen toch hun gaven :lol: Nee... dat zou wel enorm.. slecht zijn :mayor:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Corleone

Bericht door Thijs »

Misschien slecht maar wel enorm slim...

Ik ga zo aangeven dat je mijn aan het twijfelen hebt gebracht. EN waarschijnlijk vanmiddag wisselen :)
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Corleone

Bericht door Thijs »

Ben wel in dubio. Als ik switch gaan de verdenkingen naast Hugo ook naar mij. Zeker als Mark er uit gaat. en Matthijs BG blijkt te zijn. Als ik op Matthijs blijft zal de verdenking minder op mij terecht komen.

tell me wat is wijsheid.
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Corleone

Bericht door Matthijs »

Om eerlijk te zijn maakt het voor mij denk ik niet zo gek veel meer uit wat er gebeurt. Als mark idd dorpsoudste blijkt te zijn, lig ik er morgen toch wel uit. Ik vind het voornamelijk spijtig dat ik uit het niets zo verdacht word gevonden terwijl ik speel als normaal (maar iets inactiever)... Het is net als mijn vorige spel als wolf waar ik er ook naar mijn mening te vroeg uitvloog. Dit keer lever ik nog een strijd maar word er wel enorm moe van. En dit is ook precies waarom ik het haat om wolf te zijn: ze hebben wel gelijk dat ik slecht ben maar ik vind hun redenering gewoon ruk. Maar alles wat ik zeg word ook maar tegen me gebruikt waardoor ik eigenlijk gewoon niets meer wil zeggen; ik kan toch alleen maar mijn eigen graf dieper graven. Precies hetzelfde had ik vorig spel toen ik op dat schavot met Bert stond enzo.

Maar goed, het is en blijft een spel. Moet ik mezelf ook blijven vertellen. En ik hoop in de toekomst dat ik betere speler word maar op dit moment zie ik nog niet hoe ik mij kan verbeteren behalve mijn (metaforische) bek houden en het gesprek laten uitspelen.

Dus: je mag je wat mij betreft achter mij scharen, ik verwacht dat Lola, Djamila en maybe hugo hun stem op Mark houden. Er zijn dan 4 stemmen op mij nu Floris bij mij blijft. Renate zal misschien op mij gaan doordat Mark haar vertrouwde maar neigt ook naar Mark zei ze. Dan blijven Mariska en jij over, met 4 of 5 op Mark vs mij. Mariska weet ik niet wat ze gaat doen, maar jij kan wel eens de cruciale stem worden :confusion:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Corleone

Bericht door Thijs »

Ik vind de stem van Bas bizar... hij gaat voor jou terwijl als je zijn bericht leest hij eigenlijk betere argumenten heeft om op Mark te stemmen.

Mariska even wachten wat ze doet.

Matthijs wil jij even een tussenstand posten in de discussie?
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Corleone

Bericht door Matthijs »

Probleem is dat Bas ons en zichzelf beloofd had niet meer te wisselen op dag 1 8-|
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Plaats reactie

Terug naar “La Cosa Nostra”