Corleone

“No one will ever kill me, they wouldn’t dare” ~ Carmine Galante
Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Corleone

Bericht door Kayan »

Nee, jullie wachten nog op Thijs 👀

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Corleone

Bericht door Thijs »

Wajow wolf met Hugo en Matthijs
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Corleone

Bericht door Matthijs »

Fieuw ik dacht al dat we met iets van een wilde of oerwolf ofzo te maken zouden hebben die nog converteren moest. :lol: Ik denk dat het een veilige aanname is om te zeggen dat wij drie gewoon normale wolf zijn? Gezien t aantal spelers denk ik dat we niet veel speciale krachten (nodig) hebben :lol:

Maar goed, ik wilde dus mij absent houden van de Beul want ik houd me eigenlijk wel vaker afwezig van die verkiezingen :lol: Nu ben ik ook deels wel bang voor die BM test vd ziener eerste nacht natuurlijk, maar het is ook wel in mijn karakter. :lol:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Corleone

Bericht door Kayan »

Matthijs schreef:
15 jan 2021, 12:35
Fieuw ik dacht al dat we met iets van een wilde of oerwolf ofzo te maken zouden hebben die nog converteren moest. :lol: Ik denk dat het een veilige aanname is om te zeggen dat wij drie gewoon normale wolf zijn? Gezien t aantal spelers denk ik dat we niet veel speciale krachten (nodig) hebben :lol:

Maar goed, ik wilde dus mij absent houden van de Beul want ik houd me eigenlijk wel vaker afwezig van die verkiezingen :lol: Nu ben ik ook deels wel bang voor die BM test vd ziener eerste nacht natuurlijk, maar het is ook wel in mijn karakter. :lol:
Grapjas, er zitten helemaal geen 'gekke' weerwolven in de basis of volle maan editie :P

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Corleone

Bericht door Matthijs »

Kayan schreef:
15 jan 2021, 12:39
Matthijs schreef:
15 jan 2021, 12:35
Fieuw ik dacht al dat we met iets van een wilde of oerwolf ofzo te maken zouden hebben die nog converteren moest. :lol: Ik denk dat het een veilige aanname is om te zeggen dat wij drie gewoon normale wolf zijn? Gezien t aantal spelers denk ik dat we niet veel speciale krachten (nodig) hebben :lol:

Maar goed, ik wilde dus mij absent houden van de Beul want ik houd me eigenlijk wel vaker afwezig van die verkiezingen :lol: Nu ben ik ook deels wel bang voor die BM test vd ziener eerste nacht natuurlijk, maar het is ook wel in mijn karakter. :lol:
Grapjas, er zitten helemaal geen 'gekke' weerwolven in de basis of volle maan editie :P
Je hebt helemaal gelijk, ik verwarde volle maan met karakters :$ Dat past mijn toekomstige plannen wel aan voor als ik rollen zou willen delen of gokken :lol: Stel je voor dat een beul aan komt kakken met "HET WAS EEN ZUSTER" ja dan val je door de mand :lol:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Corleone

Bericht door Kayan »

ja, ik zeg het maar één keer. Now you are on your own :twisted: :lol:

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Corleone

Bericht door Thijs »

Toch begrijpt die Renate het spelletje wel hè... Met haar argumenten om voor Edy te stemmen
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Corleone

Bericht door Hugo »

Even qua slachtoffers voor nacht 1, als we sociaal willen zijn, lijkt Lola me een optie? Zij heeft er de afgelopen keren vaak relatief lang ingezeten, zowel in 12, 13 als 14. Mark heeft ook het einde van vorig spel gehaald, maar is er al wel eens vaker als eerste uitgegaan. Ook wel een optie. Optie 3 is Djamila, maar die heeft overall minder dagen gespeeld dan de andere twee.
Thijs heeft ook het spel overleefd, maar laten we dat maar niet doen hè ;-)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Corleone

Bericht door Matthijs »

Wie waren de winnaars van vorig spel idd? Kayan, Lola, (Wouter, Maaike, Nynke)? En omdat Kayan leidt blijft dan Lola over.. maar aan de andere kant wil ik die hele sociale meuk dit keer niet gebruiken hahaha :lol: Lekker asociaal zijn voor de verandering. Ik denk dat we de Beul pas gaan doen op nacht 2, deels afh van wat die als slachtoffer deelt?
Maar gezien de lijst is idd Mark, Djamila of Lola wel een logische optie. Dan djamila doen? Als wraak dat ze me wantrouwde vorig spel :twisted:

1. Hugo -- #topgozer
2. Floris --
3. Mark --
4. Renate --
5. Lola --
6. Matthijs -- #topgozer
7. Edy --
8. Djamila --
9. Thijs -- #topgozer
10. Mariska --
11. Bas --
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Corleone

Bericht door Thijs »

Laten we eens kijken ... als ziener ga je de eerste nacht onherroepelijk de beul bekijken. Tenminste dat lijkt mij.
Dus laten we vooral niet op de beul gaan stemmen. Als lola geen Beul wordt ben ik voor Lola. Anders Floris ik heb namelijk het idee dat hij de ziener is. waarom geen idee gut feeling.

Ik moet trouwens nu al een beetje kotsen van het samenspel van Edy en Renate
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Plaats reactie

Terug naar “La Cosa Nostra”