Nacht 3 - Road to Perdition

“He who is deaf, blind, and silent will live a hundred years in peace.”
Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 3 - Road to Perdition

Bericht door Edy »

Kayan, ik denk dat wij het best wel mogen noemen als het het huidige spel beinvloed. En dat ik mag aangeven als ik vind dat eerder gedrag waar naar gerefereerd wordt, niet de norm is.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 3 - Road to Perdition

Bericht door Mark »

Kan het weer eerder dag worden :P
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 3 - Road to Perdition

Bericht door Renate »

Djamila schreef:
27 jan 2021, 13:43
Renate schreef:
26 jan 2021, 21:46
Ik vind jouw post heel handig Mark, bedankt! Net als jij wantrouw ik Thijs en Djamilla het meest. En als die het niet zijn Mariska.
Uh pardon, waren we het er niet al over eens dat ik niet met twee andere wolven op Mark zou stemmen...
Valt me beetje tegen van je, Renate. Kan je verzekeren dat jullie mij nodig hebben dit spel.

Geldt ook voor jou Bas, vind het ook raar dat je ineens de heks oproept om Renate op te offeren...?

Nog een keer kijkend naar Marks post valt Thijs me nog negatiever op dan eerst, eerlijk gezegd.

Vraag me heel erg af wie het volgende slachtoffer wordt vannacht...
Nou, Djamila: mij hoor je dat niet zeggen hoor, dat er nooit drie wolven op Mark gestemd zouden hebben. Het zou niet handig van ze zijn, dat is waar. Anderzijds: misschien juist wel, met het argument dat er toch nóóit drie wolven op hun maatje zouden stemmen?

Ik zal zeker, als ik dood ga, Floris aanwijzen als nieuwe beul. Daar mogen jullie op rekenen. Maar we zijn toch nog niet wanhopig genoeg dat dat nu al deze stap zou rechtvaardigen? Op zich mis je er niks aan, maar om daar de heks haar kostbare dodendrankje voor te laten gebruiken: misschien een beetje jammer. Degenen die niet aan mij twijfelen, kunnen ervan uitgaan dat Edy, Floris, Mark en ik goed zijn. Djamila, Mariska en Thijs zijn dus potentiële verdachten. M.i. moeten we in elk geval bij de volgende lynch toch nog een poging wagen.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 3 - Road to Perdition

Bericht door Renate »

Mark schreef:
27 jan 2021, 17:58
Kan het weer eerder dag worden :P
Dat zou wel fijn zijn!

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Nacht 3 - Road to Perdition

Bericht door Bas »

Het was voor mij om mijn paranoia te illustreren met een vorig spel. Waarbij ik wel Edy haar punt begrijp dat het gaat om context. Waarbij dat spel toch anders ging dat dit spel gaat.
Dus ga ik nu kijken naar wat Renate dit spel gedaan heeft.
Dag 1 stemde ze op Mariska en verdedigde ze Mark. En zegt ze expliciet niet op Hugo te willen stemmen.
Tweede gedeelte van dag 1 gaf ze de doorslaggevende stem op Matthijs.
Dag 2 stemde ze op Thijs.
Het enige wat ze echt gedaan heeft is Matthijs als wolf aangewezen. Iets waarvan niemand met 100% zekerheid kan weten of het klopt. Dus een sterk vertrouwen richting Renate is iets wat mij te ver gaat.

@Edy
Mijn probleem met Hugo en Matthijs samen wolf is dat ze heel erg aan elkaar kleven. De gezamenlijke stemmen op mij, is daar een voorbeeld van. Maar ook op dag 1 verdedigde Hugo Matthijs.

Ben ik er zeker van? Nee. En ik zal, zeer waarschijnlijk, niet op Renate gaan stemmen. Maar duidelijkheid is wat mij betreft het meeste belangrijk. Ik dacht ook dat de wolven deadline al geweest was toen ik mijn post maakte, maar die blijkt pas morgen te zijn :$

@Renate
Ben ik verdacht of goed? Of ben ik gewoon volledig neutraal?

@Kayan
Mag een dorpsgek beul worden?

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 3 - Road to Perdition

Bericht door Edy »

De wolven deadline is 21.00 uur vanavond Bas!
Nog even geduld denk ik.

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Nacht 3 - Road to Perdition

Bericht door Djamila »

Edy schreef:
27 jan 2021, 18:34
De wolven deadline is 21.00 uur vanavond Bas!
Nog even geduld denk ik.
Uhm, het is nog steeds woensdag hoor ;-)

Edit: emoticon toegevoegd, anders klonk het heel bitchy/betweterig :lol:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 3 - Road to Perdition

Bericht door Edy »

Oh ja :$ :| :$ :$ :$

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Nacht 3 - Road to Perdition

Bericht door Thijs »

alvast het volgende ik ben tot zeker halverwege zaterdag enorm druk met mijn werk. houdt in dat er iets minder post van mijn kant komen. Dit is niet als spelbederf bedoeld. Maar ik vrees dat ik weinig mogelijkheden tot die tijd ga hebben.
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Nacht 3 - Road to Perdition

Bericht door Kayan »

Wat ben ik toch gezegend met de snelheid van jullie dag- en nachtdieren :disco: . Bij deze kan ik de nacht alweer sluiten en worden jullie wakker met een schok!

P.S. Bas, wie wilt er nou een dorpsgek als Beul?! Dat is... Alsof je Trump vrijwillig als MP/koning wil hebben :shocked:

Gesloten

Terug naar “Spel 15 - Omerta”