Nacht 3 - Road to Perdition

“He who is deaf, blind, and silent will live a hundred years in peace.”
Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Nacht 3 - Road to Perdition

Bericht door Thijs »

@ Mark,

ik krijg het gevoel dat de laatste wolf het gewoon heel erg goed speelt. Maybe is het Djamila maar dat verwacht ik eerlijk gezegd niet.
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Nacht 3 - Road to Perdition

Bericht door Djamila »

Bedankt voor je lijstje Mark, alleen jammere conclusie. Ik denk nog steeds dat Mariska de laatste wolf is.

Dat 'anders spelen jullie lekker zonder mij toch?' komt ook niet echt goed op me over. Is gewoon typisch

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 3 - Road to Perdition

Bericht door Renate »

Ik vind jouw post heel handig Mark, bedankt! Net als jij wantrouw ik Thijs en Djamilla het meest. En als die het niet zijn Mariska.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Nacht 3 - Road to Perdition

Bericht door Bas »

RIP Floris, maar toch niet helemaal.

Ik ben het niet met Djamila eens dat Thijs hetzelfde speelt als vorige spellen, hij lijkt wat warriger nu dan in zijn vorige spellen. En ook ik had even het idee dat hij dorpsgek zou kunnen zijn. Toch is wolf nog steeds niet iets wat ik bij hem plaats.

Dus logischerwijs zouden Djamila en Mariska de volgende mogelijkheden zijn.

Mijn probleem is alleen dat ik een beetje paranoïde ben.
Voornamelijk richting Matthijs en Hugo. Ik vind Hugo een wolf die een medewolf eerder onder de bus gooit dan dat hij die verdedigt. Ook het gezamenlijk beul stemmen is iets wat ik nog steeds vrij vreemd vind. En het maakt me daardoor toch ook een beetje twijfelachtig richting Renate.
Op het punt waar ik een eventuele heks bijna zou oproepen Renate te vermoorden zodat we zekerheid hebben.
Of ze is wolf, waarna we nog een wolf nodig hebben. Of ze is geen wolf en we weten zeker dat we al twee wolven hebben.
(En ja ik weet dat ik mezelf nu vrij verdacht maak, maar het spel waar beul Inge iedereen voor de gek hield heeft me paranoïde gemaakt.)

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 3 - Road to Perdition

Bericht door Renate »

Of die twee wolven die jou als beul wilden, zijn toch veelzegggender dan je stem op Matthijs, Bas...

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 3 - Road to Perdition

Bericht door Mark »

@bas

ik snap je helemaal en ben het ook zelf deels met je eens,
want dat gaat Renate dood, die moet iemand aanwijzen die de nieuwe beul aanwijst dat is dan Floris lijkt mij, en dan weten we 100% wat er uit is.
ook het nachtslachtoffer gaat veel zeggen.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 3 - Road to Perdition

Bericht door Edy »

@Bas,
Nu was ik je dit spel zo goed aan het begrijpen, maar helaas verlies je me nu met je laatste post. Omdat het vreemd is dat twee wolven op jou als beul hebben gestemd ga je twijfelen aan Renate? En Mark gaat daar vrolijk in mee?

Ik vind jullie actie wel echt heel overtrokken. Voorlopig hebben we er al twee wolven uit en de situatie is nu niet zo penibel dat we deze drastische maatregelen moeten nemen. Ik begrijp niet zo goed waar deze dramatische actie vandaan komt.

En ja Bas, jij zegt wel dat je paranoïde bent over Inge als beul, maar zelf heb ik niet zo goede herinneringen aan dat spel. Inge deed dat spel heel emotioneel over posten die aan haar waren gericht. Als gevolg daarvan heb ik (en anderen ook) haar wat meer met rust gelaten uit coulance. Daarbij ben ik er wel voor 100% van uitgegaan dat ze zoiets niet zou doen als ze slecht was. Immers ontneem je mensen dan de mogelijkheid jou te ontmaskeren omdat je zo op hun morele gevoel werkt. En ik was dan ook zeer zeer teleurgesteld dat Inge toch slecht bleek te zijn en op deze manier het vertrouwen had gewonnen.

Dit is dus een hele andere reden dat Inge vertrouwd werd dan dat we nu Renate vertrouwen. Niet te vergelijken. En ik vind het dus ook echt onzin om Renate nu te gaan offeren voor niets. Ik doe niet mee in ieder geval.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 3 - Road to Perdition

Bericht door Mark »

@edy.

Het is niet dat we het gaan doen. Het is alleen iets om in achterhoofd te houden op dit moment gaan we gewoon normaal stemmen op de mensen die we denken.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Nacht 3 - Road to Perdition

Bericht door Djamila »

Renate schreef:
26 jan 2021, 21:46
Ik vind jouw post heel handig Mark, bedankt! Net als jij wantrouw ik Thijs en Djamilla het meest. En als die het niet zijn Mariska.
Uh pardon, waren we het er niet al over eens dat ik niet met twee andere wolven op Mark zou stemmen...
Valt me beetje tegen van je, Renate. Kan je verzekeren dat jullie mij nodig hebben dit spel.

Geldt ook voor jou Bas, vind het ook raar dat je ineens de heks oproept om Renate op te offeren...?

Nog een keer kijkend naar Marks post valt Thijs me nog negatiever op dan eerst, eerlijk gezegd.

Vraag me heel erg af wie het volgende slachtoffer wordt vannacht...

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Nacht 3 - Road to Perdition

Bericht door Kayan »

Edy schreef:
27 jan 2021, 09:40
@Bas,
Nu was ik je dit spel zo goed aan het begrijpen, maar helaas verlies je me nu met je laatste post. Omdat het vreemd is dat twee wolven op jou als beul hebben gestemd ga je twijfelen aan Renate? En Mark gaat daar vrolijk in mee?

Ik vind jullie actie wel echt heel overtrokken. Voorlopig hebben we er al twee wolven uit en de situatie is nu niet zo penibel dat we deze drastische maatregelen moeten nemen. Ik begrijp niet zo goed waar deze dramatische actie vandaan komt.

En ja Bas, jij zegt wel dat je paranoïde bent over Inge als beul, maar zelf heb ik niet zo goede herinneringen aan dat spel. Inge deed dat spel heel emotioneel over posten die aan haar waren gericht. Als gevolg daarvan heb ik (en anderen ook) haar wat meer met rust gelaten uit coulance. Daarbij ben ik er wel voor 100% van uitgegaan dat ze zoiets niet zou doen als ze slecht was. Immers ontneem je mensen dan de mogelijkheid jou te ontmaskeren omdat je zo op hun morele gevoel werkt. En ik was dan ook zeer zeer teleurgesteld dat Inge toch slecht bleek te zijn en op deze manier het vertrouwen had gewonnen.

Dit is dus een hele andere reden dat Inge vertrouwd werd dan dat we nu Renate vertrouwen. Niet te vergelijken. En ik vind het dus ook echt onzin om Renate nu te gaan offeren voor niets. Ik doe niet mee in ieder geval.
Eventjes een interventie hierin :$. Hoewel ik snap dat dit onderdeel van het spel is (om naar oude ervaringen te kijken), vind ik wel dat we persoonlijke irritaties/teleurstellingen van andere spellen buiten (nieuwe) spellen moeten laten. Zeker als desbetreffende persoon uberhaupt niet eens in het spel zit (geldt voor zowel Bas als Edy, als iedere andere speler die dit doet).

Gesloten

Terug naar “Spel 15 - Omerta”