Dag 2: Mean Streets

“He who is deaf, blind, and silent will live a hundred years in peace.”
Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Dag 2: Mean Streets

Bericht door Thijs »

Renate ... Je begaat een fout. Mijn stem was fout op Mark en toen Thijs erachter kwam wat jij bedoelde heeft Thijs direct ook actie ondernomen. Zoals Thijs al eerder aangaf als jullie aangeven wat voor hint je in gedachten heb begrijp je het soms ook sneller.

Verder prima dat je op mij stemt. Het is niet sterk om juist de eerste Matthijs stemmers als goed te bestempelen. Persoonlijk zou deze man juist als eerste op een mede wolf stemmen. En zoals deze man al aangaf ... Hij wilde juist Matthijs en Mark extra de tijd geven om meer te posten, niks meer. Achteraf natuurlijk spijt maar bedenk nog maar een keer goed of deze Thijs zo'n chaos zou maken als hij overbehaard was geweest.
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Dag 2: Mean Streets

Bericht door Thijs »

Fuckzooi ik heb een verboden woord gebruikt nou veel plezier in deze stemronde :banana:
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Dag 2: Mean Streets

Bericht door Mariska »

Floris1987 schreef:
25 jan 2021, 19:21
Floris is echt in de War. Deducerend van de stemlijst is Djammila de meeste slechte, maar djammila heeft gelijk met feit dat 3 slechte niet samen op 1 persoon gaan ( al gebeurde dat wel in vorige spel)
Thijs speelt echt te aanwezig en te agressief om slecht te kunnen zijn. Veel te opvallend
Mariska valt geheel niet op maar is deducerend na Djammila de meest verdachte,

Bas Edy Renate mark vertrouwt Floris op dit moment wel
Floris moet een keuze maken :S
Wat is de reden dat je niet op je hoofdverdachte stemt?
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Dag 2: Mean Streets

Bericht door Thijs »

Mijn gevoel ... Daar gaan we weer, allemaal.stemmen op het laatste moment... Ik hoop maar dat iedereen de goede keuzes maakt.
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 2: Mean Streets

Bericht door Djamila »

Vind ik ook wel beetje jammer ja

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 2: Mean Streets

Bericht door Djamila »

Verhaal is wel ontzettend relevant zeg. Hulde, Kayan!
De titel ook echt :-o

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 2: Mean Streets

Bericht door Bas »

Mijn hoop was dat Mariska had teruggelezen en haar mening/stem had gegeven. Zodat er iets meer informatie zou zijn over haar gedachten. Het is wat mij betreft logisch dat ze op dag 1 haarzelf een beetje buiten de discussie heeft gehouden. Dit voelt ook zoals Mariska vaker speelt en is, wat mij betreft, dus niet zozeer verdacht.
Het probleem is vooral dat er weinig mensen zijn die momenteel in mijn ogen slecht kunnen zijn. Djamila, Floris en Mariska.
Djamila en Floris hebben allebei, qua stemmen, een beetje een outlier die het wat onlogischer maakt dat ze slecht zijn.
Dan blijf Mariska een beetje over en doordat ze nog niet gestemd heeft, is het lastig te peilen waar ze nu staat en daarbij dus of ze te vertrouwen is of niet. (ASFDHASFIDH DIT IS DE STOMSTE GEBEURTENIS.)

Thijs denk je nou wel of niet dat een van de vandalen een gooi heeft gedaan naar het beulschap? Want je zegt dat Renate het niet zou doen, maar dat het toch tactisch kan zijn? ol
Daarbij is het, wat mij betreft, wel opvallend dat je bij het noemen van het beulschap de stemmen van zowel Matthijs als Hugo negeert. Die beide op mij hebben gestemd.
Mijn vraag wordt dan, denk jij dat ze beide op mij hadden gestemd? Of maakt dat mij juist verdachter?
Verder is gladheid niet iets wat mij eerder toe bewezen is, dus dat is een nieuwe. :D

@Renate
Denk je echt dat Thijs als vandaal niet beter had gekeken hoe de stemming ervoor stond? Thijs is iemand die niet onder de radar zou spelen, klopt, maar of hij zichzelf, als vandaal, zo in de spotlight zou zetten is iets wat mij onwaarschijnlijk lijkt.

Dan moet er nu door mij gestemd gaan worden, want morgen voor 12 uur gaat hem waarschijnlijk niet worden.
Op Djamila wordt nu niet gestemd omdat het mij nog steeds te onlogisch lijkt dat ze met 3 vandalen op Mark stemmen.
Dan wordt het tussen Mariska en Floris.
Van Mariska is er voor mij te weinig bekend om op haar te stemmen, ze staat te erg op neutraal. En Floris speelt voor mij toch anders dan anders, waardoor hij toch op mijn verdachtenlijstje blijft staan. Dus zal mijn stem vandaag toch naar hem gaan.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 2: Mean Streets

Bericht door Bas »

Floris

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 2: Mean Streets

Bericht door Kayan »

Djamila schreef:
25 jan 2021, 23:32
Verhaal is wel ontzettend relevant zeg. Hulde, Kayan!
De titel ook echt :-o
Ahhh 🤭... Dank! Lastige gebeurtenis dit, oh oh oh...

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Dag 2: Mean Streets

Bericht door Mariska »

Mariska heeft wel een beetje teruggelezen, maar is nog niet tot geniale invallen gekomen.

Dat er wordt gezegd dat het onwaarschijnlijk is dat 3 slechten op dezelfden hebben gestemd is inderdaad onwaarschijnlijk. Maar is het niet geniaal om te doen omdat het juist zo onwaarschijnlijk is? En de poging tot stemmingmakerij van Djamila bevalt Mariska ook niet zo.

Als beest kun je heel gemakkelijk een foutje maken met deze kut gebeurtenis, zodat de rechtvaardige burgers het onderling moeten uitvechten.

Echter, dat Floris raar speelt en niet op zijn hoofdverdachte stemt, is ook wel heel verdacht. Plus dat hij op Mariska stemt natuurlijk;)

Op dit moment vind Mariska Floris en Djamila verdacht. Er staan een hele hoop mensen op neutraal. Zonder tegenbericht gaat Mariska ervanuit uit dat Renate goed en ook Mark, Edy en Bas staan vooralsnog in de plus.
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Gesloten

Terug naar “Spel 15 - Omerta”