Nacht 2 - LA Confidential

“He who is deaf, blind, and silent will live a hundred years in peace.”
Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 2 - LA Confidential

Bericht door Mark »

@edy
ik kom terug nog op jouw vraag wat ik allemaal vind met mijn vertrouwen en niet vertrouwen

@all
(@hugo)
als er nu moeilijk wordt gegaan mensen mensen over een smiley, die iedereen kan gebruiken en als dat claimen is. WTF dat moet je niet zulke smiley's op het forum zetten, daarnaast ben ik beetje klaar met het hele claimen niet claimen gebeuren en wil ik dat we er over op houden anders ben ik klaar met dit spel.

we weten allemaal de regels lijkt me, ik heb niets verkeerds gedaan als mensen door blijven zeuren is het klaar voor me.


Nu weer door met gewoon normaal spel spelen en lol hebben.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 2 - LA Confidential

Bericht door Renate »

Nu de hint volgens sommigen zo obvious was, is de kans in elk geval heel groot dat de wolven 'm ook gezien hebben. Ik denk dan ook niet dat Mark het beoogde nachtslachtoffer was, maar dat ze wilden mikken op Mark als dagslachtoffer.
En wie stemden er allemaal in eerste instantie op Mark als dagslachtoffer? Dat waren: Matthijs, Lola, Djamila en Hugo. Waarmee die bij mij een minnetje krijgen.
En wie stemden er toen al allemaal op wolf Matthijs? Dat waren: Bas, Edy, Thijs en Mark. Die krijgen dus een plus, behalve Thijs. Want die deed toen een rare wissel, van Matthijs naar Hugo. Als die wissel wel was geaccepteerd door Kayan, was alsnog Mark eruit gevlogen. Voor Thijs dus een min.

Toen we de volgende dag móesten kiezen tussen Matthijs of Mark stemde iedereen op Matthijs, maar een aantal daarvan alleen maar door het dorpsoudste verhaal. Zelfs na het dorpsoudsteverhaal wisselt Thijs dan (op ongeldige wijze) trouwens zijn stem van Matthijs naar Mark, wat hem bij mij een min oplevert. Later wisselt hij weer terug. Gaat ook al niet goed.

De echte Matthijsstemmers waren Edy en Floris. Voor hen allebei dus een plus.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Nacht 2 - LA Confidential

Bericht door Bas »

Oké RIP Matthijs
Als we Renate geloven hebben we een wolf eruit. En omdat ik momenteel geen reden heb Renate niet te geloven ga ik ervan uit dat ik op een wolf heb gestemd.

De stemming is vrij vreemd gegaan en ik zal morgen wat meer analyseren over wat er precies gebeurd is.
Ik snap dat Matthijs het vervelend vind om er op deze manier uit te gaan, maar in mijn ogen was zijn redenatie niet logisch en daardoor, op dag 1, verdacht. Edy had, wonderbaarlijk, hetzelfde idee als ik. Mark stemde uiteraard vanuit zelf bescherming en wat Thijs deed snap ik nog steeds niet helemaal.
En dag 1.5 werd het, zeker later in de dag, duidelijk dat Mark een vrij belangrijke rol claimde. Waardoor hij weinig kans meer had.

@Mark
Het kwam meer vanuit mij dan vanuit jou. Dat Matthijs op mij wat overtuigender werkt dan jij doet over het algemeen als het 1v1 is, met weinig andere informatie. Niet dat hoe jij schrijft slecht is.

Oké voor nu simpel gezegd, ik vertrouw Edy en heb geen reden om Renate te wantrouwen.
Verder wil ik morgen wat beter kijken naar de Mark stemmers van dag 1.0 en hoe het verder precies ging.
En zal daar morgen dan een wat inhoudelijkere post over maken.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 2 - LA Confidential

Bericht door Edy »

uhhhhm Renate... Floris?
Zelf hou ik het op Bas en mijzelf.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Nacht 2 - LA Confidential

Bericht door Floris1987 »

Goede morge ,
Edy schreef:
24 jan 2021, 10:00
uhhhhm Renate... Floris?
Zelf hou ik het op Bas en mijzelf.
Edy Al vind ik mij zelf een echte Mathijs stemmer ( zowel dag 1 als 1,5) Ik heb dit op dag 1 niet kunnen laten zien door wissels die toch geen wissels waren ( hebben we het al eerder over gehad)

Ik ga niet hoog van de boom blazen dat ik goed zat want dit was meer geluk dan wijsheid. De overdreven manier waarop Mark op dag 0/nacht 1/dag 1 zijn meningen gaf, gaf me gewoon geen gevoel van Wolf.

Ik denk dat Renate hier bedoeld dat jij en ik in haar ogen de enige echte Mathijs stemmers zijn op dag 1,5. Dat de rest te makkelijk meelifters kunnen zijn.

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Nacht 2 - LA Confidential

Bericht door Djamila »

Nou word intussen wel een beetje kriegel van de 'Kijk mij nou, ben een echte Matthijs-stemmur!!'-attitude. :-p
Zal vast ook een wolf tussenzitten namelijk, aangezien hij toch al onder de bus lag.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Nacht 2 - LA Confidential

Bericht door Lola »

Floris1987 schreef:
24 jan 2021, 10:27
Ik denk dat Renate hier bedoeld dat jij [Edy] en ik in haar ogen de enige echte Mathijs stemmers zijn op dag 1,5. Dat de rest te makkelijk meelifters kunnen zijn.
Meelifters? Bas stemde als allereerste op Matthijs terwijl jij in eerste instantie niet eens op hem stemde 😂

Maar inderdaad, het lijkt me niet verstandig om hier nu alles aan te gaan hangen.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Nacht 2 - LA Confidential

Bericht door Floris1987 »

Lola schreef:
24 jan 2021, 10:37
Floris1987 schreef:
24 jan 2021, 10:27
Ik denk dat Renate hier bedoeld dat jij [Edy] en ik in haar ogen de enige echte Mathijs stemmers zijn op dag 1,5. Dat de rest te makkelijk meelifters kunnen zijn.
Meelifters? Bas stemde als allereerste op Matthijs terwijl jij in eerste instantie niet eens op hem stemde 😂

Maar inderdaad, het lijkt me niet verstandig om hier nu alles aan te gaan hangen.
Lola ik zeg toch duidelijk dat het hier gaat om dag 1,5 en Renates mening. Dat Renate de 2 dagen zo splits, daar kan ik niets aan doen.
Ik zeg dus niet das Bas een ( dorpsoudste) meelifter is. Ik probeer alleen Renates post en Edy reactie te ontleden.
Heb al eerder gezegd dat ik als het dag is ga teruglezen en dan zal mijn mening ( als alles klopt wat jullie zeggen) worden dat Bas een grote plus krijgt.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 2 - LA Confidential

Bericht door Renate »

Floris1987 schreef:
24 jan 2021, 10:27

Ik denk dat Renate hier bedoeld dat jij en ik in haar ogen de enige echte Mathijs stemmers zijn op dag 1,5. Dat de rest te makkelijk meelifters kunnen zijn.
Dat bedoelde ik inderdaad!

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Nacht 2 - LA Confidential

Bericht door Kayan »

Gelukkig zijn de nachtwezens megasnel, dus dank voor de medewerking en het wordt weer dag!

Gesloten

Terug naar “Spel 15 - Omerta”