Nacht 2 - LA Confidential

“He who is deaf, blind, and silent will live a hundred years in peace.”
Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 2 - LA Confidential

Bericht door Edy »

Ik weet niet goed waarom je zo gefrustreerd en bozig bent Lola. Zo twijfelachtig vond ik het nu niet gaan. Matthijs maakt prachtige posten, maar dit keer vonden meerdere mensen ze een beetje verdacht. Kan gebeuren. Mark maakt wel vaker minder inhoudelijke posten en vooral vaak veel lijstjes (waarvoor dank Mark!! :-) ) Zegt ook meestal niets over of Mark goed of slecht is. Ik weet niet precies wat je van Mark verwacht op dag 1, maar je stelt wel erg hoge eisen aan zijn posten. Hoezo dat? Ook eerdere posten van jou vind ik veel op Mark gericht. Een beetje tunnelvisie lijkt het wel. Zodanig dat ik je juist niet verdacht vindt hierdoor, omdat je het wel vrij 'openbaar' doet zeg maar. Ik ben alleen nieuwsgierig waar dit vandaan komt?

Poeh Kayan, drie hele dagen voor een nacht? Met 10 man nog over in totaal? Vind ik wel een beetje lang eigenlijk als ik zo brutaal mag zijn. :cry:

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Nacht 2 - LA Confidential

Bericht door Kayan »

Edy schreef:
22 jan 2021, 22:39
Poeh Kayan, drie hele dagen voor een nacht? Met 10 man nog over in totaal? Vind ik wel een beetje lang eigenlijk als ik zo brutaal mag zijn. :cry:
Haha, dat mag. Ik doe het zo: Als de nachtwezens allemaal eerder klaar zijn met wat ze moeten doen, dan zal ik daar op inspelen.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Nacht 2 - LA Confidential

Bericht door Lola »

@ Edy
Wat ik dubieus vond aan de stemming was niet dat een aantal mensen Matthijs verdacht vonden. Dat kan natuurlijk gewoon, en jullie hadden het ook nog eens bij het rechte eind. Wat ik raar vond is dat mensen vrij klakkeloos Marks claim aannamen en daardoor hun stem zo lieten beïnvloeden. Ook dat Mark beweerde dat hij hoe dan ook belangrijker was vond ik nergens over gaan. Hij wist niks over de ander, en sorry, maar zó enorm belangrijk is de dorpsoudste ook weer niet.
Verder eis ik helemaal niks van Mark, maar ik ben gewoon echt meer engagement van hem gewend. Tot hij werd 'aangevallen' heeft hij praktisch niks spelinhoudelijks gezegd; ook als je niks weet kun je in ieder geval reageren op wat er gebeurt. In mijn beleving is Mark hier normaal enthousiaster in.

Ik zal dit nu loslaten, want niemand is het met me eens en het kan natuurlijk ook gewoon dat Mark de waarheid spreekt. Maar ik vind het wel riskant om zomaar hints te geloven.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Nacht 2 - LA Confidential

Bericht door Lola »

En inderdaad een overdreven lange nacht :huh:

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Nacht 2 - LA Confidential

Bericht door Djamila »

Lola schreef:
22 jan 2021, 23:55
@ Edy
Wat ik dubieus vond aan de stemming was niet dat een aantal mensen Matthijs verdacht vonden. Dat kan natuurlijk gewoon, en jullie hadden het ook nog eens bij het rechte eind. Wat ik raar vond is dat mensen vrij klakkeloos Marks claim aannamen en daardoor hun stem zo lieten beïnvloeden. Ook dat Mark beweerde dat hij hoe dan ook belangrijker was vond ik nergens over gaan. Hij wist niks over de ander, en sorry, maar zó enorm belangrijk is de dorpsoudste ook weer niet.
Verder eis ik helemaal niks van Mark, maar ik ben gewoon echt meer engagement van hem gewend. Tot hij werd 'aangevallen' heeft hij praktisch niks spelinhoudelijks gezegd; ook als je niks weet kun je in ieder geval reageren op wat er gebeurt. In mijn beleving is Mark hier normaal enthousiaster in.

Ik zal dit nu loslaten, want niemand is het met me eens en het kan natuurlijk ook gewoon dat Mark de waarheid spreekt. Maar ik vind het wel riskant om zomaar hints te geloven.
Ik deel dit gevoel met je hoor. Ik kan ook het idee niet loslaten dat dit één grote list is. Ik heb van nature dat ik veel mensen wantrouw (in weerwolven dan hè) en dat ik soms niet meer voor me kan zien wie er eventueel aan mijn kant zou staan.

Echter, ik herken mezelf in Matthijs als ik zelf wolf zou zijn en me enorm in een hoek gedreven zou voelen.
Maar voel me totaal niet goed over hoe deze stemming gegaan is.

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Nacht 2 - LA Confidential

Bericht door Mariska »

Nou, dat de dorpsoudste niet zo belangrijk is, ben ik het niet helemaal met je eens, Lola. De rol op zich is niet zo interessant, maar de gevolgen als deze overdag wordt gelyncht wel. Ik hou de belangrijke rollen er graag nog even in.

Dat Matthijs een wolf was (of zou zijn volgens Renate) was voor mij best wel een verrassing, geef ik eerlijk toe.
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 2 - LA Confidential

Bericht door Edy »

Eens met Mariska dat de dorpsoudste in dit stadium wel degelijk heel belangrijk is. Zodra deze er overdag wordt uit gestemd dan vervallen alle speciale rollen. Nou, lekker dan! Echt Lola, je bent zo blind aan het schieten op Mark dat je dat niet eens meer ziet? Nogmaals, het is een zodanige tunnelvisie dat ik je er niet verdacht om vind, maar het loslaten is misschien wel een goed plan. Tuurlijk kan Mark het nog verzonnen hebben, maar het lijkt me niet de goede timing om die gok nu te nemen.

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Nacht 2 - LA Confidential

Bericht door Thijs »

Pfff Matthijs wolf, die zag ik niet aankomen, ik dag echt dat hij burger was. In dit geval denk ik toch echt goed geweest dat Mark zo duidelijk hintte.

Ik kan overigens nog niet zeggen dat ik Mark blind vertrouw maar de kans is best klein dat er twee wolven op t schavot stonden
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Nacht 2 - LA Confidential

Bericht door Lola »

Edy schreef:
23 jan 2021, 09:42
Zodra deze er overdag wordt uit gestemd dan vervallen alle speciale rollen.
Dat... was ik oprecht vergeten. Dan neem ik dat onderdeel volledig terug, sorry.
En ik zég al dat ik het loslaat, neem dat dan ook van me aan alsjeblieft. Dat je nu door blijft gaan over mijn vermeende tunnelvisie, terwijl ik gewoon duidelijk uitleg waarom ik Mark verdacht vond en het verloop van de stemming dubieus vond (wat in zichzelf ook nog eens bar weinig met Mark te maken heeft) en ook aangeef dat dit het was voor mij en ik er nu over ophoud, vind ik dan weer wat kortzichtig van jou, maar goed.

Ik vind hints/claims voor waarheid aannemen IN HET ALGEMEEN gevaarlijk. Dat ik dat benadruk heeft niks te maken met Mark of met wie dan ook. Dat ik dat zeg betekent niet dat ik daarom nu op Mark blijf zitten want ik zeg gewoon heel duidelijk dat ik mijn bedenkingen bij hem voorlopig laat varen.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 2 - LA Confidential

Bericht door Edy »

Check check dubbelcheck Lola!😂😂 ik zeg niets meer nu.

Gesloten

Terug naar “Spel 15 - Omerta”