Dag 1.5 A score to settle

“He who is deaf, blind, and silent will live a hundred years in peace.”
Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 1.5 A score to settle

Bericht door Kayan »

@Mark, ik kan niet zeggen dat ik dit zelf ook niet een keer heb overwogen vanuit tactische overwegingen. Maw, ja, het is spelbederf, maar ja, ik zou het hypothetisch gezien toelaten en een waarschuwing geven.

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 1.5 A score to settle

Bericht door Djamila »

Thijs schreef:
22 jan 2021, 13:30
Ben ik de enige die nu het idee krijgt dat Matthijs wel eens het slachtoffer kan gaan worden van de wolven... het lijkt me allemaal iets te makkelijk gaan ofzo. Waardoor ik juist nog iets meer ga twijfelen wat te doen. Dit is dus waarom ik een eerste dag haat en dan weemoedig terugdenk aan de tijd dat ik de snorkels keek op tv :snorkle: toen alles nog zorgeloos en overzichtelijk was.
Dit idee heb ik ook ja.
Snappen de hetze op Mark niet, maar een hetze op Matthijs is compleet geoorloofd :lol:

Daarnaast verdedigt Edy Mark op een wel hele twijfelachtige aanname. Ik heb het idee dat daar iets in de lucht hangt ;)

@ Floris
Erg makkelijk dat je nu zegt dat je al had besloten op Matthijs te stemmen, zonder dat ook maar ergens aangegeven te hebben. Echt out of the blue geswitched.

@ Mark
Dat is dus niet wat ik zeg, ik zeg dat jij verder geen theorieën hebt over wie dan ook en mij zegt dat ik zomaar naar anderen moet kijken :chinrub:

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Dag 1.5 A score to settle

Bericht door Thijs »

Okey ik ga toch mijn stem wijzigen. Puur omdat ik het gevoel heb dat Matthijs gelyncht wordt en Mark daarin helemaal buitenspel staat. Matthijs heeft ook inhoudelijk gepost en eerlijk gezegd kan ik daar niet veel op afdingen. Daarnaast vind ik een aantal gemakkelijke Matthijs stemmen op de een of andere manier zorgwekkend. Neem Bas die eigenlijk in zijn laatste post positief is over Matthijs maar door zijn belofte om niet te wijzigen niet een andere keus maakt. Benieuwd wat er was gebeurd als die belofte niet gedaan was. Floris is in mijn optiek ook makkelijk bezig.

Laat voorop staan dat ik het niet zeker weet of wat dan ook, de twijfel is groot maar de manier waarop dit lijkt te gaan staat mij tegen en voelt voor mij enorm verdacht.
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Dag 1.5 A score to settle

Bericht door Thijs »

Matthijs
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Dag 1.5 A score to settle

Bericht door Thijs »

Mark
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 1.5 A score to settle

Bericht door Renate »

Ik had een hele theorie bedacht dat Edy en Djamila misschien samen in het wolvenhol zouden kunnen zitten omdat ze het steeds zo roerend eens zijn, maar door deze laatste post van Djamila krijg ik toch de indruk dat ze niet allebei wolf kunnen zijn.
Verder ben ik nu wel enigszins ontregeld door de post van Edy en die daarna van Mark. Als Edy gelijk heeft maken we een ontzettende fout. Maar Mark kan ontzettend bluffen en maakt nu misschien dankbaar gebruik van Edy’s suggestie. Ik ga proberen het bericht van Mark te zoeken waar Edy deze belangrijke boodschap uit meent te kunnen opmaken.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 1.5 A score to settle

Bericht door Renate »

Dat zou Thijs trouwens wel in een heel lelijk daglicht zetten, aangezien hij na die post van Edy en Mark alsnog naar Mark wijzigt. Als Edy gelijk heeft zou het fantastisch zijn voor de wolven als Mark er uitging. Maar Edy en Mark kunnen ook een gemeen spelletje spelen dat ze samen in het wolvenhol uitgedacht hebben. Jemig wat is wijsheid?

Edit: iets te veel tekst geknipt waardoor het essentiële zinsdeel “voor de wolven” was komen te vervallen...

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 1.5 A score to settle

Bericht door Edy »

Nou ja Renate! Eerst stem je op mij als beul omdat je overtuigd bent dat ik goed moet zijn en nu draai je om als een blad aan een boom!
En ik zal je een hint geven. Wat ik als een aanwijzing zag is al in dag 0.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 1.5 A score to settle

Bericht door Renate »

Ik had het net al gevonden Edy en ik begrijp het.

Edit: het ipv de
Laatst gewijzigd door Renate op 22 jan 2021, 15:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 1.5 A score to settle

Bericht door Renate »

Ik stem op Matthijs

Gesloten

Terug naar “Spel 15 - Omerta”