Dag 1.5 A score to settle

“He who is deaf, blind, and silent will live a hundred years in peace.”
Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Dag 1.5 A score to settle

Bericht door Kayan »

Wat een roerige dag. De suggestie van Renate kwam niet geheel onverwachts, en iedereen leek erop in te willen haken. De één vond het maar verdacht dat Matthijs de hele tijd zat te smoezen, de ander vond dan maar weer dat Mark veel te luidskeels zat te giebelen, maar ook Hugo, Mariska en Djamila werden nog met een scheef oog aangekeken. Zoals in elk maffia-stad, was de leus "trust nobody" ze wel bekend. Er bestaat geen 'wij', enkel 'ik'. En dat werd pijnlijk duidelijk in deze nominatie. Samen met Renate, trok ik Matthijs en Mark naar de bajes. En ik voelde me toch een beetje angstig. Nog nooit had ik zoiets gedaan, en nu moest ik toch een maatje gewoon zonder pardon opsluiten. Ik pink een traan weg.. "Jongens, zullen we dan gewoon maar gaan slapen?" vraag ik jullie beetje bedroeft. Jullie kijken elkaar aan en vertrouwen de boel nog niet helemaal."Ja, hallo, dit kan toch niet. We moeten gewoon één van de twee in de bak gooien, niet gelijk allebei. Tsk" zegt Mariska. Daar heeft ze natuurlijk een punt in.

Daarom een herstemming tussen alleen Mark en Matthijs

Deadline morgen 21.00.

Je stem moet dikgedrukt in een apart bericht zijn (wat de wijze is, maakt niet uit, zolang er maar een naam in staat :D) en nogmaals stemwijziging is alleen geldig als je de oude naam doorstreept is en de nieuwe naam erbij staat (dikgedrukt ook) èn dat dit alles in één apart bericht staat, niet verspreid over twee of drie of meerdere berichten. Dat maakt het anders niet te doen voor mij T-T.

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 1.5 A score to settle

Bericht door Djamila »

Jeetje. Mark heeft het dus wel gelijkspel gemaakt.

Betekent dit nu dat er geen zondebok inzit?

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 1.5 A score to settle

Bericht door Floris1987 »

ik zie nergens dat we niet mogen praten.

Echt heel jammer dit. Kayan is snap dat Thijs aan de regels moet houden maar ik ging van uit dat zijn wissel stem telde. Anders had ik naar Mathijs gewisseld. Erg jammer dit , Nou dan gaan we meteen stemmen

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 1.5 A score to settle

Bericht door Floris1987 »

Ik stem op Matthijs om de bak in te worden gegooid

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 1.5 A score to settle

Bericht door Djamila »

@ Thijs

Je haalt nu wel hele rare fratsen uit hoor. Snap dat je een reactie los wil maken o.i.d., maar in een situatie als deze is dat gewoon enorm vaag. Vooral omdat je expres gelijkspel wilt maken.
Maakt dat jij ook op mijn lijstje stijgt.

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 1.5 A score to settle

Bericht door Djamila »

Ik stem op Mark

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 1.5 A score to settle

Bericht door Mark »

okee gelijk spel, en geen zondebok in het spel.

duidelijk...
nu is voor mij maar een mogelijkheid en dat is stemmen op Matthijs.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 1.5 A score to settle

Bericht door Mark »

Ik stem op Matthijs om de bak in te worden gegooid
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 1.5 A score to settle

Bericht door Kayan »

Floris1987 schreef:
21 jan 2021, 21:09
ik zie nergens dat we niet mogen praten.

Echt heel jammer dit. Kayan is snap dat Thijs aan de regels moet houden maar ik ging van uit dat zijn wissel stem telde. Anders had ik naar Mathijs gewisseld. Erg jammer dit , Nou dan gaan we meteen stemmen
Sja, ik ging ervan uit dat het wel duidelijk was dat z'n stem zo niet geldig is. Dat benadruk ik hier nogmaals ;).

Verder mag er zeker gewoon gesproken worden tot de deadline.

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Dag 1.5 A score to settle

Bericht door Thijs »

Djamilla , prima dat ik stijg. Maar ik stem op iemand als signaal als hij zich niet verdedigd of kan verdedigen en vervolgens wordt er op hem gestemd... En daarna las ik dus verkeerd want Mark maakte het gelijk.

Je mag het verdacht vinden maar ik heb simpelweg verkeerd gelezen anders had ik het niet gepost en had het gewoon gelijk gestaan. Je denkt toch niet dat ik zoveel rumoer maak omdat het taktiek is.

Overigens weet ik echt niet waar de doorstrepen knop zit :shocked:
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gesloten

Terug naar “Spel 15 - Omerta”