Dag 1: Once upon a time... at the Vesuvius

“He who is deaf, blind, and silent will live a hundred years in peace.”
Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 1: Once upon a time... at the Vesuvius

Bericht door Renate »

ik stem op Mariska

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 1: Once upon a time... at the Vesuvius

Bericht door Floris1987 »

Avond. Ik vind de stemmen op Mark te makkelijk gaan, en daarnaast zou hij , als wolf, in mijn ogen niet zo spelen.
Bij Mathijs heb ik hetzelfde gevoel, mijn probleem is dat ik niet een idee heb wie er dan wel slecht zou kunnen zijn :@

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Dag 1: Once upon a time... at the Vesuvius

Bericht door Thijs »

Matthijs
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Dag 1: Once upon a time... at the Vesuvius

Bericht door Thijs »

omdat ik hem het minst actief vind op dit moment. Ik weet het is subjectief. Mariska geef ik het voordeel van de twijfel en Hugo lijkt vandaag wakker te zijn geworden. Renate heeft zich in mijn optiek goed hersteld. Djamilla haar Lola theorie is interessant.
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Dag 1: Once upon a time... at the Vesuvius

Bericht door Thijs »

hierbij aangevend dat ik natuurlijk mijn stem in overweging neem als Matthijs met meer goede inhoudelijke posts komt. Dan ben ik verplicht om mijn stem te heroverwegen.
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 1: Once upon a time... at the Vesuvius

Bericht door Hugo »

Lola schreef:
21 jan 2021, 14:18
Ik vind het enigszins komisch dat Hugo, Mariska én Matthijs zeggen dat 'meerdere mensen' nu werken met de aanname dat ik het slachtoffer was. Djamila is de enige die dat gezegd heeft. Ik heb daar toen op gereageerd dat ik er zelf ook al rekening mee hield dat ik het eerste slachtoffer zou zijn; dat betekent niet dat ik meen te weten wat er vannacht gebeurd is.
Maar dat betekent wel dat meerdere mensen het noemden :-p
Edy schreef:
21 jan 2021, 15:22
Wat heb je niet gezien aan mijn post Mark??
Wel een wat heftige toon voor Marks post die tegelijk met jouw stem viel :-p Maar terecht, I guess.
Renate schreef:
21 jan 2021, 17:46
Ik heb echter net naar het lijstje gekeken en ontdekt dat eigenlijk iedereen behoorlijk actief is. Behalve Hugo. En op Hugo wil ik nog niet stemmen want die heeft het vorige spel geleid.
Ik vind het wat stellig om te zeggen dat ik niet op zijn minst 'behoorlijk actief' ben - ik heb (bij mijn weten) elke dag een (zo goed als het gaat) inhoudelijke post gemaakt. Het mag ook wel eens, een spel zonder inactieve spelers :-)

Kom ik meteen bij

@ Thijs

Uhm, sorry, maar dit is te makkelijk. Ja, het is vervelend als mensen inactief zijn, en slechts één berichtje posten en meteen stemmen. Maar je breekt hier meteen je eigen regel door op Matthijs te stemmen, die toch zeker wel iets aan de discussie heeft bijgedragen vandaag. En wees blij: er is niet altijd een speler die er maar wat doorheen fietst zonder wat te zeggen! Ik vind je stem hier echt te makkelijk, zeker aangezien Matthijs al stemmen heeft. Wat me dan weer brengt bij

@ All

Er gebeurt wat mij betreft iets vreemds. Ik ben het eigenlijk met Lola eens dat ik Mark te 'laconiek' vind spelen (daar hintte ik ook al in mijn vorige post naar, voordat iedereen me hier een enorme Lola-meeloper (meelolaper?) vindt). Dat Bas en Edy het zo meteen eens zijn dat ze Matthijs verdacht vinden nadat hij op Mark stemt, zit me niet helemaal lekker - het voelt te beschermend, zeker met Bas' wegwuivende opmerking met betrekking tot Mark. En dat sterkt mij dan weer in de overtuiging dat Mark misschien wel eens slecht kan zijn. Als je me nog volgt.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 1: Once upon a time... at the Vesuvius

Bericht door Hugo »

Mark mag de bak indraaien
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Dag 1: Once upon a time... at the Vesuvius

Bericht door Mariska »

Ik had verwacht dat juist Djamila heel erg bovenop mijn theorie zou springen en Lola juist wat gematigder. En toen gebeurde precies het omgekeerde haha, vind ik vreemd, had ik niet verwacht.

Ik heb nog te weinig feeling en verbanden om duidelijk een verdachte aan te wijzen. Ik vind Mark niet zo verdacht, maar Matthijs niet.

Ik heb besloten om me niet met diestemming te bemoeien, hoe flauw ook, al ben ik niet de enige. Ik ga stemmen op Djamila, om toch in mijn eigen theorie te blijven en haar reactie daarop.

Daarnaast, Renate, bedankt voor je stem hahaha. Ik ben wel zo eerlijk dat ik hem wel snap :lol:
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Dag 1: Once upon a time... at the Vesuvius

Bericht door Mariska »

Ik stem op Djamila
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 1: Once upon a time... at the Vesuvius

Bericht door Lola »

Hugo schreef:
21 jan 2021, 19:36
Lola schreef:
21 jan 2021, 14:18
Ik vind het enigszins komisch dat Hugo, Mariska én Matthijs zeggen dat 'meerdere mensen' nu werken met de aanname dat ik het slachtoffer was. Djamila is de enige die dat gezegd heeft. Ik heb daar toen op gereageerd dat ik er zelf ook al rekening mee hield dat ik het eerste slachtoffer zou zijn; dat betekent niet dat ik meen te weten wat er vannacht gebeurd is.
Maar dat betekent wel dat meerdere mensen het noemden :-p
Dat is niet wat je zei though :lol: maar goed, maakt niet uit. Ik vond het grappig dat het ineens een ding werd terwijl het reuze meeviel.

Het stevent volgens mij af op een gelijkspel, want Mark gaat natuurlijk uit zelfbehoud op Matthijs stemmen. Dat zou jammer zijn voor de eventuele zondebok, dus denk allemaal nog eens goed na over je stem.

Gesloten

Terug naar “Spel 15 - Omerta”