Dag 1: Once upon a time... at the Vesuvius

“He who is deaf, blind, and silent will live a hundred years in peace.”
Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 1: Once upon a time... at the Vesuvius

Bericht door Mark »

stem overzicht op dit moment:

Hugo (1) = Floris (1)
Mark (2) = Matthijs (2), Lola (3)
Matthijs (1) = Bas (4)

iedereen die groen is moet nog stemmen:
1. Hugo
2. Floris
3. Mark
4. Renate

5. Lola
6. Matthijs

7. Edy
8. Djamila
9. Thijs
10. Mariska

11. Bas
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 1: Once upon a time... at the Vesuvius

Bericht door Edy »

Wat heb je niet gezien aan mijn post Mark??

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 1: Once upon a time... at the Vesuvius

Bericht door Mark »

okee even een berichtje van mij voor het het te laat is want over 5 uur en .... min is het nacht.

met 2 stemmen op mij die ik niet had verwacht ga ik wat dingen duidelijk maken.

Waarom stem ik op Renate op eerste dag zonder te praten.
Heeft dit met het vorige spel te maken? Nee mensen wat ik al had gezegd gun ik het iemand die nooit zo een rol speelt ook eens de kans. maakt dat mij verdacht ik vind van niet. maar omdat ik het niet van de voren vertel wel. niemand weet nog wat behalve de wolven ja. (iedereen mee eens ?)
waarom is het verdacht om te vertellen de reden omdat ik op iemand stem van de voren. ik vind dat het zeker bij een Beul en zonder 0 informatie niet heel erg belangrijk bij een normaal spel stem je gelijk en kan je er ook pas later over praten. dus als dat een reden is dat er op mij wordt gestemd vind ik het onwijs zwak.


@matthijs
De reden dat jij op me stemt is de INTENTIE ???
Ook omdat ik de 3de stem was op renate ???
Raar vind ik het dat je zegt dat ik misschien weinig tijd had, dat je dan bedenkt dat ik het wel in hol heb vertelt aan iedereen maar niet op de forum.
Prima, dat je op mij stemt maar omdat ik de 3de stem was en mijn intentie niet vertelde vind ik een erg zwakke redenatie voor jouw.
Succes maar je vergeet een ding met je laatste zinnen, ik kan ook gewoon een burger zijn, maar die zeg je niet.

@lola
Laconiek = heel rustig terwijl je dat niet verwacht

Deze mag je me gaan uitleggen lola XD, ik kom Laconiek over okee ben heel rustig maar dat verwacht je niet van mij ?????
zoals we allemaal weten van deze groep ben ik ook de rustigste persoon jullie zijn allemaal druktemakers dus iemand moet gewoon rustig op zijn stoel zitten en een boekje lezen.

@djamila
Jammer dat je zo erg al op mij zit maar ik wil je zeggen probeer ook even naar de andere te kijken anders gaat het niet goed komen.

@all
op dit moment gaat mijn stem op Matthijs omdat ik heb rare redenatie vind geven over zijn stem op mij. lola begrijp ik gewoon niet. uit eigenbelang en groepsbelang zou ik dan op matthijs gaan. ook maar ik wacht nog even af.

Daarnaast zie ik dat een stem heb gemist van Edy sorry :(
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Dag 1: Once upon a time... at the Vesuvius

Bericht door Thijs »

Mariska schreef:
21 jan 2021, 12:45
@Thijs, ik werk in de supermarkt dus ik ben daar wel vaak, maar gelukkig nog geen tekenen van diarree, dus ik ben wel veilig.

Waarom denkt iedereen dat Lola het beoogde slachtoffer was? Ik bedoel, ik zeg niet dat het niet zo is, maar we spelen met 11 mensen toch?
sorry heb ik even gemist... help me wie zeggen dat Lola het slachtoffer was... is het 1 persoon of meerdere? Ik zou het knap vinden als je dat weet. Er zou namelijk maar 1 iemand kunnen zijn die dat weet en je geeft jezelf toch niet zomaar prijs als je een dergelijke rol hebt :shocked: of... zijn dat de BG die proberen te achterhalen wat iemand vind of weet.
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 1: Once upon a time... at the Vesuvius

Bericht door Djamila »

Mark schreef:
21 jan 2021, 15:26
okee even een berichtje van mij voor het het te laat is want over 5 uur en .... min is het nacht.

met 2 stemmen op mij die ik niet had verwacht ga ik wat dingen duidelijk maken.

Waarom stem ik op Renate op eerste dag zonder te praten.
Heeft dit met het vorige spel te maken? Nee mensen wat ik al had gezegd gun ik het iemand die nooit zo een rol speelt ook eens de kans. maakt dat mij verdacht ik vind van niet. maar omdat ik het niet van de voren vertel wel. niemand weet nog wat behalve de wolven ja. (iedereen mee eens ?)
waarom is het verdacht om te vertellen de reden omdat ik op iemand stem van de voren. ik vind dat het zeker bij een Beul en zonder 0 informatie niet heel erg belangrijk bij een normaal spel stem je gelijk en kan je er ook pas later over praten. dus als dat een reden is dat er op mij wordt gestemd vind ik het onwijs zwak.


@matthijs
De reden dat jij op me stemt is de INTENTIE ???
Ook omdat ik de 3de stem was op renate ???
Raar vind ik het dat je zegt dat ik misschien weinig tijd had, dat je dan bedenkt dat ik het wel in hol heb vertelt aan iedereen maar niet op de forum.
Prima, dat je op mij stemt maar omdat ik de 3de stem was en mijn intentie niet vertelde vind ik een erg zwakke redenatie voor jouw.
Succes maar je vergeet een ding met je laatste zinnen, ik kan ook gewoon een burger zijn, maar die zeg je niet.

@lola
Laconiek = heel rustig terwijl je dat niet verwacht

Deze mag je me gaan uitleggen lola XD, ik kom Laconiek over okee ben heel rustig maar dat verwacht je niet van mij ?????
zoals we allemaal weten van deze groep ben ik ook de rustigste persoon jullie zijn allemaal druktemakers dus iemand moet gewoon rustig op zijn stoel zitten en een boekje lezen.

@djamila
Jammer dat je zo erg al op mij zit maar ik wil je zeggen probeer ook even naar de andere te kijken anders gaat het niet goed komen.

@all
op dit moment gaat mijn stem op Matthijs omdat ik heb rare redenatie vind geven over zijn stem op mij. lola begrijp ik gewoon niet. uit eigenbelang en groepsbelang zou ik dan op matthijs gaan. ook maar ik wacht nog even af.

Daarnaast zie ik dat een stem heb gemist van Edy sorry :(

Hahaha ik moet wel even lachen om je opmerking over rustig op een stoel zitten en een boekje lezen XD

Maar ehm, ja tuurlijk heeft het niet met het vorige spel te maken. Echter, er zijn wel bepaalde patronen te herkennen :shrug:
Oke, je zegt me naar anderen te kijken, naar wie dan?

Dit is precies waar ik gewoon een beetje mee zit. Dat je jezelf nu alleen maar verdedigt en eigenlijk niet met iets nieuws komt (ook al is dat lastig in dit stadium!). Dat is gewoon iets wat ik ook bij voorgaande spellen, waarin je vaak een slechtje was, heb gezien.
Thijs schreef:
21 jan 2021, 15:32
Mariska schreef:
21 jan 2021, 12:45
@Thijs, ik werk in de supermarkt dus ik ben daar wel vaak, maar gelukkig nog geen tekenen van diarree, dus ik ben wel veilig.

Waarom denkt iedereen dat Lola het beoogde slachtoffer was? Ik bedoel, ik zeg niet dat het niet zo is, maar we spelen met 11 mensen toch?
sorry heb ik even gemist... help me wie zeggen dat Lola het slachtoffer was... is het 1 persoon of meerdere? Ik zou het knap vinden als je dat weet. Er zou namelijk maar 1 iemand kunnen zijn die dat weet en je geeft jezelf toch niet zomaar prijs als je een dergelijke rol hebt :shocked: of... zijn dat de BG die proberen te achterhalen wat iemand vind of weet.
Alleen ik heb dat dus gezegd, zoals nu al vaker gezegd is.

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 1: Once upon a time... at the Vesuvius

Bericht door Djamila »

Ik stem op Mark

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 1: Once upon a time... at the Vesuvius

Bericht door Djamila »

Eventueel kan ik wisselen vanavond, mocht er nog iets geks gebeuren.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 1: Once upon a time... at the Vesuvius

Bericht door Mark »

@djamila.

okee ben blij dat je dat zegt :).
Maar als je me kent ben ik altijd op dag een redelijk stil of weet ik het gewoon niet maakt niet uit of ik burger ben of wolf.
dus die reden klopt niet helemaal maar als jij dat vind kan ik dat moeilijk tegenhouden.

op wie moet je dan kijken ja op een van de andere 9 bewoners van dit kleine dorp.
(kayan woont hier ook maar ja zij kan nooit mafia zijn toch 8-| )
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 1: Once upon a time... at the Vesuvius

Bericht door Renate »

Ik ben het met jullie eens dat tussen degenen die op mij gestemd hebben als Beul waarschijnlijk wel een of meer wolven zitten. Maar dat een wolf mij dan de doorslaggevende stem gegeven zou hebben, dat lijkt me niet zo aannemelijk. Daarom ga ik niet op Mark stemmen. Floris’ stem op mij was misschien wel een beetje halfslachtig. Wel op mij stemmen, maar niet cursief. Zodat hij mogelijk niet mee zou tellen. Daar zou ik eventueel dus wat vraagtekens bij kunnen zetten. Edy en Djamilla zijn zo goed zoekerig bezig: ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat zij wolf zijn. Nog niet in elk geval. Eigenlijk heb ik ook nog geen slecht gevoel bij Matthijs. En ook niet bij Thijs. Lola geef ik door de discussie over de slachtofferloze nacht graag nog even het voordeel van de twijfel. Het liefst zou ik op een inactief iemand willen stemmen want wat dat betreft ben ik het helemaal eens met Thijs. Ik heb echter net naar het lijstje gekeken en ontdekt dat eigenlijk iedereen behoorlijk actief is. Behalve Hugo. En op Hugo wil ik nog niet stemmen want die heeft het vorige spel geleid.
Eigenlijk blijft dan alleen maar Mariska over. Mijn stem zal dus naar Mariska gaan. Dit is een hele vervelende manier om een stem te krijgen, want Mariska heeft eigenlijk nog niks gedaan waardoor ik haar zou moeten wantrouwen maar ze blijft na deze afpeltechniek gewoon als enige over.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 1: Once upon a time... at the Vesuvius

Bericht door Lola »

Mark schreef:
21 jan 2021, 15:26
@lola
Laconiek = heel rustig terwijl je dat niet verwacht

Deze mag je me gaan uitleggen lola XD, ik kom Laconiek over okee ben heel rustig maar dat verwacht je niet van mij ?????
zoals we allemaal weten van deze groep ben ik ook de rustigste persoon jullie zijn allemaal druktemakers
Nouuuuuu 😂😂 niet zo overdrijven hè.
In in ieder geval mijn lexicon, en volgens mij geldt dat voor meer mensen, heeft laconiek wel een specifiekere connotatie. Als ik laconiek zeg, bedoel ik dat je (te) nonchalant bent waar ik dat niet helemaal op zijn plaats vind.
Ik ben gewoon van jou gewend dat je actiever op zoek gaat en meer je best doet om een inhoudelijke bijdrage te leveren. Dat zie ik tot zover nog niet heel erg, je reageerde vooral afhoudend en grappend. Ik moedig grapjes aan, daar niet van, maar daarnaast is deelname aan de discussie ook wel fijn, en daarin voldoe jij (nog) niet aan wat ik van je ben komen te verwachten.

Thijs schreef:
21 jan 2021, 15:32
sorry heb ik even gemist... help me wie zeggen dat Lola het slachtoffer was... is het 1 persoon of meerdere? Ik zou het knap vinden als je dat weet. Er zou namelijk maar 1 iemand kunnen zijn die dat weet en je geeft jezelf toch niet zomaar prijs als je een dergelijke rol hebt :shocked: of... zijn dat de BG die proberen te achterhalen wat iemand vind of weet.
Oh god, dit wordt alweer helemaal opgeblazen :lol: het gaat over de aanname doen dat ik het slachtoffer kan zijn geweest, en dat doet Djamila (wel genuanceerd). Verder niemand. Niemand claimt daadwerkelijk die info te hebben. Ja, dat er geprobeerd wordt wat uit te lokken van mensen die mogelijk wél die info hebben zou eventueel kunnen, maar er worden wel vaker vermoedens uitgesproken over slachtofferloze nachten, dus eh.
(Dit komt allemaal erg over alsof ik Djamila verdedig, en dat doe ik misschien ook wel een beetje, maar ik vind gewoon dat hier iets van wordt gemaakt wat het niet is 😂 ik vertrouw Djamila niet per se (maar verdenk haar momenteel zeker ook niet).)

Gesloten

Terug naar “Spel 15 - Omerta”