Nacht 1 - Departed

“He who is deaf, blind, and silent will live a hundred years in peace.”
Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Nacht 1 - Departed

Bericht door Kayan »

Ik zet mijn hoed af en roep jullie één voor één de gekozen naam in de hoed te doen. Elke kaart controleer ik op welke vorm van fraude dan ook. Bij Thijs gaat het al mis, die probeerde stiekem zijn eigen naam nog een keer in de hoed te gooien. Ik kijk hem met een geïrriteerde blik aan. Thijs hikt een zenuwachtig lachje en zegt "Sja, ik kon het proberen, toch?!". Ja, ja, ja... Prima. En ik ga weer verder met tellen. Eén, twee, drie... Renate gaat aan kop! Ho. Stop. Wat is dit wat ik nu hier zie? Wie heeft hier geprobeerd een stok met Renate's naam in te leveren??? Ik scan gauw de andere stemmen door, zie nog een paar stemmen op Djamila, Bas en Edy en een verloren stem op Thijs. Ik loop terug de ruimte in om de groep weer te informeren en wordt direct begroet met het gekibbel heen en weer. "Nee jij hebt dit gedaan!" hoor ik links, en rechts schreeuwt er weer iemand dat het de Godfathers schuld was. Eén ding is duidelijk, er hangt onheil in de lucht...

Vrienden. Het is duidelijk, Renate heeft het vertrouwen van jullie gewonnen en is het hoofd van onze Antimaffia Pool geworden. Ik hoop voor jullie dat ze niet corrupt is! We verlaten allen ons beraadsplek en hopen op een mooie, nieuwe dag, waarbij ik een leuke wandeling voor jullie in petto heb.

@Floris, volgende keer graag stemmen via de juiste manier.
Deadline voor de eerste lading nachtwezens ligt op morgen 12:30. De tweede lading heeft tot dinsdag 15:00.

Slaap lekker allen!

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Nacht 1 - Departed

Bericht door Lola »

Gefeliciteerd Renate! :cheerleader:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 1 - Departed

Bericht door Mark »

ik stemde op renate omdat renate nooit echt een BM is of zich ergens voor aanmeld. dacht is wel eens leuk voor haar :)

daarnaast
FEFELICITEERD RENATE :D
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 1 - Departed

Bericht door Edy »

Gefeliciteerd Renate! Blijft het een beetje lugubere naam vinden voor zo een leuke rol, maar ik wens je veel wijsheid ;-) ;-)

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Nacht 1 - Departed

Bericht door Matthijs »

Congrats Renate!

BTW: Mark je mag ook wel van tevoren aankondigen wat je reden is hoor! Je hoeft dit keer niet meer zo mysterieus te doen over de stemming want nu zien we allemaal wie wat wanneer deed :lol:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 1 - Departed

Bericht door Renate »

Dank jullie wel, en ik zal jullie vertrouwen niet beschamen!

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 1 - Departed

Bericht door Renate »

Edy schreef:
17 jan 2021, 22:34
Gefeliciteerd Renate! Blijft het een beetje lugubere naam vinden voor zo een leuke rol, maar ik wens je veel wijsheid ;-) ;-)
Even dacht ik: wat is er zo luguber aan de naam Renate? Maar toen begreep ik dat het je om het woord “beul” ging.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Nacht 1 - Departed

Bericht door Floris1987 »

Gefeliciteerd Renate. Laat me aub niet verkeerd gekozen hebben.

Kayan volgens mij heb ik later het schuine nog toegevoegd. Ik blijf het stom vinden als ik zo.n zin kopieer dat hij dat niet meeneemt 😆

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 1 - Departed

Bericht door Edy »

Even dacht ik: wat is er zo luguber aan de naam Renate? Maar toen begreep ik dat het je om het woord “beul” ging.
Nou, ik zie dat Renate is afgeleid van de Latijnse jongensnaam Renatus, wat betekent wedergeboorte. Nou ja, dan denk je toch al gauw aan zombies die opstaan uit de dood en zo. Hartstikke luguber! :evil: :dead: :shocked: :shocked:

Maar nee, ik bedoelde beul natuurlijk.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 1 - Departed

Bericht door Renate »

Edy schreef:
18 jan 2021, 07:56
Nou, ik zie dat Renate is afgeleid van de Latijnse jongensnaam Renatus, wat betekent wedergeboorte. Nou ja, dan denk je toch al gauw aan zombies die opstaan uit de dood en zo. Hartstikke luguber! :evil: :dead: :shocked: :shocked:
😂😂😂

Gesloten

Terug naar “Spel 15 - Omerta”