Dag 0: Are we... Goodfella's?

“He who is deaf, blind, and silent will live a hundred years in peace.”
Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Dag 0: Are we... Goodfella's?

Bericht door Mariska »

In ieder geval nog niet, Thijs! :lol:
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 0: Are we... Goodfella's?

Bericht door Matthijs »

Buongiorno! (Tot zover mijn italiaanse kennis)

Een lekker knus spelletje na dat megaspel van de kerst :lol: Ik zie dat sommigen al hun speech gehouden hebben om de fantastische Beul rol te krijgen. Zelf ben ik echter superslecht met verantwoordelijkheid, dus ik houd mij af van het worden van Beul. :lol: Plus ik zou mezelf niet zijn als ik niet pro-vage-info ben :mrgreen: Ik gun het op zich iedereen wel Beul te worden maar ik gun het Bas momenteel het meest zodat hij wellicht met meer info betere keuzes kan maken dit spel :-p

Oh enneh:
Thijs schreef:
15 jan 2021, 11:33
Aloha... bongiorno en nog wat andere teksten in vage talen. We blijven lekker in het Italiaanse na het spel van Floris. Gelukkig wel iets simpelere rollen.

Verder kan ik alvast doorgeven dat ik niet verliefd ben :lol:
Het was natuurlijk het spel van Hugo en verliefd zijn kan je (nog) niet! Behalve op het spelthema en de spelleider :D :love: (Slijmen? Wat is dat?)
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 0: Are we... Goodfella's?

Bericht door Floris1987 »

Goede middag,
Het spel is weer begonnen. Zoals vele van jullie e weten hou ik van macht en extra rollen. Dus ik wil heel graag de beul worden.

lets the game begin

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 0: Are we... Goodfella's?

Bericht door Mark »

Hoi iedereen,

Met de Beste en Meeste ervaren Beul, Stel ik mij natuurlijk verkiesbaar.
Stem op een Beul Met Genoeg informatie Die ik heb gekregen door jaren geleden (spel 3) je kunt haast zeggen dan ik een oude rot in het vak ben :lol:

Na het afschuwelijke putje van hiervoor, gaan we dit spel winnen #Burgersforlife

Dus stem op Mark,
De meest ervaren Beul in de geschiedenis van dit forum. 8-)
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 0: Are we... Goodfella's?

Bericht door Bas »

Ik stem op Edy als hoofd van de Antimafia Pool!

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 0: Are we... Goodfella's?

Bericht door Bas »

Een goede leider neemt het voortouw en daarom heb ik besloten vroeg te stemmen.

Edy is een scherpe speler die ik vrij weinig vertrouw. Daarom denk ik dat ze, na mij, de beste beul voor ons kan zijn. Een AntiMafia Pool houdt de oren en ogen open en is voorzichtig sceptisch over iedereen. Als er een persoon is in het spel waar ik altijd sceptisch over ben is het Edy. Dus Edy is mijn tweede keuze voor het zijn van de beul.

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Dag 0: Are we... Goodfella's?

Bericht door Thijs »

Bas schreef:
15 jan 2021, 13:48
Een goede leider neemt het voortouw en daarom heb ik besloten vroeg te stemmen.

Edy is een scherpe speler die ik vrij weinig vertrouw. Daarom denk ik dat ze, na mij, de beste beul voor ons kan zijn. Een AntiMafia Pool houdt de oren en ogen open en is voorzichtig sceptisch over iedereen. Als er een persoon is in het spel waar ik altijd sceptisch over ben is het Edy. Dus Edy is mijn tweede keuze voor het zijn van de beul.
Een goede leider neemt niet per definitie het voortouw. Een goede leider kijkt naar de kwaliteiten in de groep en zal proberen de groep in zijn kracht te zetten... Voor mij is een goede leider niet per se een goede beul. Een goede beul moet betrouwbaar zijn. Een goede leider op de juiste momenten initiatief nemen. Kortom jouw argumentatie om Edy te kiezen kan ik niet volgen. Als je haar niet betrouwbaar vindt of altijd sceptisch over bent geef je een dergelijke taak toch niet?

Ik begrijp dat er nu vragen gaan komen wie ik een goede beul zou vinden. Op basis van de vorige spellen die ik meegespeeld heb zou ik Djamilla een goede kandidaat vinden.
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 0: Are we... Goodfella's?

Bericht door Edy »

Nou Thijs, ik moet het wel een beetje met je eens zijn! Hoe fijn ik het ook vind dat Bas op mij stemt als beul, vind ik zijn argumentatie inderdaad wel heel vreemd. Ik vertrouw Edy nooit en ik ben heel sceptisch over haar, dus stem ik op haar 8-| 8-| Curieus mag ik wel zeggen.

Zelf vind ik dat je in dit stadium op zich weinig kan zeggen over wie een goede beul zal zijn of niet. Is volkomen afhankelijk van wat voor rol iemand heeft. Ik kan Mark (als voorbeeld) een prima beul vinden als persoon, maar als hij wolf is, dan ben ik niet blij met hem als beul!

Daarom ga ik denk ik op Renate gokken. De rest van de mensen weet ik helemaal niets van, en bij Renate denk ik toch dat ze dit als wolf niet zou doen. En ja, ze kan opgehitst zijn door de wolven om het daarom juist wel te doen, maar voorlopig vind ik haar de veiligste optie!

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 0: Are we... Goodfella's?

Bericht door Edy »

Ik stem op Renate als hoofd van de Antimafia Pool!

Edit: was niet schuingedrukt

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 0: Are we... Goodfella's?

Bericht door Mark »

Edy schreef:
15 jan 2021, 15:43
Ik stem op Renate als hoofd van de Antimafia Pool!

Edit: was niet schuingedrukt
@edy

grappig want nu is het niet meer de enige tekst in de post :P
Burger for life :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 15 - Omerta”