Dag 0: Are we... Goodfella's?

“He who is deaf, blind, and silent will live a hundred years in peace.”
Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 0: Are we... Goodfella's?

Bericht door Edy »

Ik gok erop dat Kayan mij dit vergeeft :disco:

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 0: Are we... Goodfella's?

Bericht door Kayan »

Edy schreef:
15 jan 2021, 21:28
Ik gok erop dat Kayan mij dit vergeeft :disco:
Ja hoor ^^ Ik tel het gewoon mee :D

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Dag 0: Are we... Goodfella's?

Bericht door Thijs »

ik stem op mijzelf dus thijs als hoofd van de Maffia-pool
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Dag 0: Are we... Goodfella's?

Bericht door Thijs »

Misschien een bizarre en voor sommige waarschijnlijk trumpiaans achtige wending of stem maar voor mij is het simpel, ik ga niet gokken op iemand ik weet wat voor rol ik heb en vind dat ik de burgers kan bedienen. Ik kan mezelf vertrouwen en verder niemand in dit stadium.
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 0: Are we... Goodfella's?

Bericht door Djamila »

Aww jammer Thijs, ik hoopte op je stem.

Ik zal morgen mijn stem uitbrengen!

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 0: Are we... Goodfella's?

Bericht door Lola »

Hallo hallo!

Ik was van tevoren aan het twijfelen of ik me verkiesbaar zou stellen voor BM, maar nu het om de titel van beul blijkt te gaan stel ik me zeker wel verkiesbaar! Ik zal mijn uiterste best doen om goed om te gaan met de informatie die ik krijg en altijd eerlijk tegen jullie zijn :)

Mariska schreef:
14 jan 2021, 19:51
Een ieder die zich niet verkiesbaar stelt, vind ik per defenitie verdacht. Als burger kan je haast niet anders, als je er alles aan wil doen dat deze taak niet bij een wolf terechtkomt.
Het is al gezegd, maar dit vind ik ook een beetje bizarre logica. Er zijn genoeg redenen om geen beul te willen zijn, voorheen heb ik me ook wel eens niet verkiesbaar gesteld omdat ik toen geen behoefte had aan de verantwoordelijkheid. Daarbij zeg je zelf eigenlijk ook al dat wolven zich net zo graag voor deze titel opwerpen, en dat is ook zo, het is enorm gunstig voor hen als een wolf beul wordt. Dus ik weet niet hoe je denkt te kunnen zeggen dat het per definitie verdacht is om je niet verkiesbaar te stellen.

Thijs schreef:
15 jan 2021, 21:44
ik stem op mijzelf dus thijs als hoofd van de Maffia-pool
Lol, wtf? Je mag normaal gesproken helemaal niet op jezelf stemmen, en ik heb geen uitzondering genoemd zien worden. Uiteindelijk bepaalt de spelleider natuurlijk, en misschien dat Kayan het toestaat, maar... wtf. Ik zou er zelf op tegen zijn, maakt het spel er niet leuker op.

Ik weet nog niet op wie ik ga stemmen.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 0: Are we... Goodfella's?

Bericht door Kayan »

Lola schreef:
16 jan 2021, 00:50
Thijs schreef:
15 jan 2021, 21:44
ik stem op mijzelf dus thijs als hoofd van de Maffia-pool
Lol, wtf? Je mag normaal gesproken helemaal niet op jezelf stemmen, en ik heb geen uitzondering genoemd zien worden. Uiteindelijk bepaalt de spelleider natuurlijk, en misschien dat Kayan het toestaat, maar... wtf. Ik zou er zelf op tegen zijn, maakt het spel er niet leuker op.
Dit is ook de eerste keer dat ik dit online zie gebeuren. Volgens mij is het inderdaad een ongeschreven regel dat je niet voor jezelf kiest. Als het een grote groep was geweest, had ik het toegestaan, maar in een kleine groep zoals deze is dat inderdaad niet zo leuk.

@Thijs (en anderen die dit wilden kopiëren) stemmen op jezelf bij de beul verkiezing is ongeldig. Ik tel en lees je stem dus niet mee, en je hebt nog steeds het recht om op iemand te stemmen en (eenmalig) te wijzigen.

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Dag 0: Are we... Goodfella's?

Bericht door Thijs »

ik kies Djamila als hoofd van de anti mafiosi pool
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Dag 0: Are we... Goodfella's?

Bericht door Thijs »

Tja dan houd ik woord en ga ik voor Djamila l.
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 0: Are we... Goodfella's?

Bericht door Bas »

Er zijn wat mensen die vraagtekens zetten bij mijn redenatie op mijn Edy stem.
Als ik kijk naar de vorige spellen waar een Beul/BM veel macht had en het verkeerd ging, kwam dat omdat de beul/BM iemand was die vaak vertrouwt wordt. Inge was hier een goed voorbeeld van toen zijn de beul was als wolf, iedereen vertrouwde haar waardoor ze makkelijk won als wolf.

Mijn doel is dus dat de beul nu iemand wordt waar vaak verdenkingen naar op gaan. Zodat we met zekerheid zeggen dat er kritisch naar de beul gekeken wordt en we niet allemaal blindelings de beul vertrouwen. Vandaar mijn stem op Edy, want ze is een zeer sterke speelster die ik, als ze goed is, zeker vertrouw met het beulschap. Maar ik weet dat ik bij Edy niet echt een blinde vlek heb, zoals ik deze soms bij andere spelers heb. (Bij Edy eerder het tegenovergestelde soms :angel: ) Dus vandaar mijn stem op Edy.

Ik hoop dat ik men nu begrijpt waarom ik op Edy heb gestemd.

Gesloten

Terug naar “Spel 15 - Omerta”