Dag 0: Are we... Goodfella's?

“He who is deaf, blind, and silent will live a hundred years in peace.”
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 0: Are we... Goodfella's?

Bericht door Hugo »

Buongiorno, om maar origineel te blijven :-p

Nou, ik hoorde dat ik me al verdacht kon maken door me niet kandidaat te stellen, dus laat ik dat vooral gaan doen :-) En eigenlijk omdat ik nu al merkte dat het me twee dagen kostte om op het forum te komen, dus dat belooft voorlopig nog niet veel goeds wat betreft mijn activiteit :S Dat, en ik weet dat ik het komende week vrij druk ga krijgen, lijkt het me verstandig om geen Beul te worden. Oh, en omdat ik niet geloof dat iemand op mij zou stemmen aangezien volgens mij niemand mij vertrouwt met dit soort rollen :tooth:

Thijs streep ik meteen al af als kandidaat voor mijn stem, aangezien hij blijkbaar al deze tijd heeft gedacht dat ik Floris was :shrug: Dat is wel een beetje een krenking van mijn trots (mocht je op zoek zijn naar een spel geleid door Floris, stay tuned zou ik zeggen, maar dat terzijde).

Bas' stem op Edy vind ik overigens niet meteen verdacht, alhoewel de redenatie in eerste instantie wel mijn wenkbrauwen deed fronsen. Bas weet ook wel dat Edy's rol willekeurig bepaald is, en dus stemt hij niet op haar omdat hij haar nu al vertrouwt, of omdat hij haar nu al als Wolf ziet. Hij weet alleen dat hij Edy vaak verdacht vindt, en dus hoeft hij zich bij haar geen zorgen te maken om een blinde vlek.
Ik zie dat Bas dit nu ook zelf nader heeft toegelicht, dat is het nadeel van halverwege je post een dutje gaan doen. Anyway, ergens roept dit wel een goed gevoel bij Bas op. Probleem is alleen dat Bas er de afgelopen spellen wel heel vaak naast heeft gezeten :lol: Dus ik ga er nog eventjes over nadenken.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 0: Are we... Goodfella's?

Bericht door Matthijs »

Ik bedenk me net dat ik nog niet gestemd had na mn bericht. Voor ik het vergeet ga ik gewoon lekker op Bas stemmen :lol:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 0: Are we... Goodfella's?

Bericht door Matthijs »

Ik kies Bas als hoofd van de anti mafiosi pool
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 0: Are we... Goodfella's?

Bericht door Renate »

Ik ga op Edy stemmen, omdat Edy als ze wolf is, zeker niet op mij zou stemmen, omdat de wolven er nu vooral belang bij hebben op iemand te stemmen die vaak gewantrouwd wordt of zelf wolf is.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 0: Are we... Goodfella's?

Bericht door Renate »

Ik kies Edy als hoofd van de anti mafiosi pool

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 0: Are we... Goodfella's?

Bericht door Lola »

Ik ga stemmen op Djamila. Ik denk dat zij wel geschikt is voor deze verantwoordelijkheid, en net als Bas vind ik het een goed idee om te stemmen op iemand die je niet zomaar vertrouwt. Nu is dat voor mij eigenlijk wel bijna iedereen denk ik :lol: maar goed. Djamila heb ik volgens mij al redelijk vaak verdacht.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 0: Are we... Goodfella's?

Bericht door Lola »

Ik stem op Djamila als hoofd van de Antimafia Pool!

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Dag 0: Are we... Goodfella's?

Bericht door Mariska »

Ik stem op Thijs als hoofd van de Anti maffia Pool
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Dag 0: Are we... Goodfella's?

Bericht door Mariska »

Ik stem op Thijs omdat hij precies hetzelfde zegt als ik bedoel. Het mag dan wel een loze, rare of wat dan ook gedachte zijn, volgens sommigen, maar ik ben het helemaal met hem eens! Je kunt niemand vertrouwen dan jezelf (de meesten van ons dan :mrgreen:
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 0: Are we... Goodfella's?

Bericht door Floris1987 »

Op dit moment kan ik nog geheel niet inschaten wie slecht is en wie goed.
Dus moet ik mijn stem geven aan iemand die als ze goed is iedergeval normaal probeert te spellen en geen bokkensprongen maakt.
Dus renate

Gesloten

Terug naar “Spel 15 - Omerta”