Familiedrama (spoilerpost)

Riposare in pace...
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Hugo »

Ja, als Mark zijnde moet liegen over je stem toch het makkelijkst zijn?

En Inge stemde op Edy omdat zij Belle verdacht vond :-p
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Hugo »

Whoops, en daar zet Kayan even medewolf Lola op het schavot. Altijd lachen als mensen banger zijn voor de Spion dan voor de stemming. :disco:
De Criminelen lijken nu wel serieus in de problemen te komen though...
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Hugo »

Edy schreef:
21 dec 2020, 23:59
Ik blijf die verbazing over dat mensen liegen toch wel heel vreemd en ook heel schijnheilig vinden. Ik denk dat of Mark of Floris zeker wolf is en dat de wolven samen op Lola zijn gegaan. Dus mensen, nu een wolf eruit. Mark of Floris.
Het is wel knap om zó de plank mis te slaan <3
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Bas »

Stemt Kayan op Lola, puur omdat ze bang is voor de spion?
De spion gaat echt niet volluit op mensen die liegen.
Ook wel weer grappig dat niemand van dag 2 schavot nu op het schavot staat.
En ja, ik hoop dat Mark en Belle coördineren op Lola en dat Maaike nu toch haar kans pakt om Lola eruit te werken.
Maar die kans zal klein worden denk ik.
Maaike moet toch uitleggen waarom ze niet gewoon Lola eruit werkt, zeker met 4 wolven snap ik dat niet heel goed.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Bas »

Kayan schreef:Het valt me nu pas op hoe weinig Bas trouwens had gezegd, lol. Maargoed, dat is denk ik wel voor meer mensen te zeggen.
Hey, ik heb elke dag een of twee posts gemaakt :cursing:
Maar ik doe het altijd beter als er wat meer bekend is. Zeker als er geen stemmingen bekend zijn, dan kan ik er geen chocola van maken.
Wat wel blijkt aan het feit dat ik jou, en Lola, volledig vertrouwde :lol:

Lola schreef:En dat van Lola, Lola kan op zich ook gewoon normale burger zijn. Bas is ook niet dom, hij gaat niet al te veel kruimels achterlaten als ie weet dat ie in de derde nacht een leven- of doodskeuze moet maken. Ik heb die jongen wel hoger zitten dan dat. Neemt overigens niet weg dat Lola nog steeds slecht kan zijn.
Ahh dat vind ik dan wel weer lief. Hoewel ik nog steeds boos ben dat je het zo goed speelt :cursing:

Overigens vind ik het wel mooi dat iedereen Mark als WOLF verdenkt door mij. Dus hoewel ik het op zich goed gespeeld heb dat niemand Mark als crimineel verdenkt, werkte het toch een beetje ava rechts. :tooth:

En ja, gokken kan ik absoluut niet. Zie ook het spel waarin ik als genezer NUL keer iemand gered heb. En ik er als LAATSTE uit ging :bas:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Hugo »

De conclusies over dat Lola wel door slechteriken erop gezet moet zijn zijn echt... :wallbang: :rolling:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Hugo »

Zal je zien dat ze kunnen kiezen uit Mark (Crimineel) en Lola (Wolf) en dat ze voor Floris (Tovenaar) gaan XD
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Bas »

Toch ook leuk dat Ida nu met de burgemeester op komt zetten, terwijl we die allemaal dag 2 (en dag 1 ook volgens mij?) volledig vergeten zijn.
Want een BM had ook voor dag 2 een hoop dingen mogelijk kunnen maken.

Maar ja, mijn hoop is toch dat ze voor Lola gaan. En dat Maaike dan morgen Djamila eruit weet te werken. Maar die kansen zijn wel klein.

Ik ben overigens toch wel beetje verbaasd dat er een tovenaar in zit. Zoveel "magische" rollen konden er niet in zitten leek me :shrug:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Hugo »

Bas schreef:
23 dec 2020, 01:04
Toch ook leuk dat Ida nu met de burgemeester op komt zetten, terwijl we die allemaal dag 2 (en dag 1 ook volgens mij?) volledig vergeten zijn.
Want een BM had ook voor dag 2 een hoop dingen mogelijk kunnen maken.

Maar ja, mijn hoop is toch dat ze voor Lola gaan. En dat Maaike dan morgen Djamila eruit weet te werken. Maar die kansen zijn wel klein.

Ik ben overigens toch wel beetje verbaasd dat er een tovenaar in zit. Zoveel "magische" rollen konden er niet in zitten leek me :shrug:
Eentje minder dan normaal? Alleen de Heler doet niet mee. En de Tovenaar is natuurlijk echt op zoek naar de Ziener.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Hugo »

Deze stemming is zo interessant - iedereen lijkt een eigen theorie te hebben over wie hoeveel stemmen had in de eerste stemming en daarop hun stem te baseren? Waardoor heel veel mensen ineens van Mark gaan wisselen. Bijzonder.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Plaats reactie

Terug naar “Cielo”