Familiedrama (spoilerpost)

Riposare in pace...
Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Floris1987 »

Thijs zit er trouwens niet echt lekker in.
De rest is ook niet heel goed bezig maar onder meer zijn verkeerde blikken ( 2 keer wolf beschermen op de criminelen zitten) laat de wolven wel winnen.

Floris

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Hugo »

Ida schreef:
31 dec 2020, 17:59
Nee Edy, zo gevaarlijk was je niet. De strategie van Lola is een andere.
Ze kozen voor Edy vanwege het feit dat ze geen verdachte mensen wilden opeten (dus Belle en Mark niet) en ze denken dat Thijs een Boer is. Dus ze kozen gewoon één van de anderen ;-)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Matthijs »

Burgers: Ik, Djamila?, Thijs?, Kayan?, Lola?
Crimis: Mark?, Belle?
Wolven: Maaike?, Wouter?, Nynke???

DIT LIJSTJE! Ik zat zó dichtbij de waarheid! Ik ging er alleen vanuit dat wij burgers nog konden winnen... :lol:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Matthijs »

Ik had zelfs de Pariawolf nog opgeroepen iets te doen aan die alfawolf, maar nééééé tuurlijk komt er geen respons :lol:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Hugo »

Matthijs schreef:
05 jan 2021, 12:32
Ik had zelfs de Pariawolf nog opgeroepen iets te doen aan die alfawolf, maar nééééé tuurlijk komt er geen respons :lol:
Zou wat zijn als Maaike dan roept "oh ja, on it!"
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Matthijs »

Maar ik geloof dat op Lola stemmen echt de laatste kans is voor de burgers ;)
Heeft Maaike de Hail-Mary ingezet? Van: jongens ik wil ook nog kunnen winnen, en dit is jullie laatste kans nu! :lol:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Hugo »

Matthijs schreef:
06 jan 2021, 12:00
Maar ik geloof dat op Lola stemmen echt de laatste kans is voor de burgers ;)
Heeft Maaike de Hail-Mary ingezet? Van: jongens ik wil ook nog kunnen winnen, en dit is jullie laatste kans nu! :lol:
Ik bedoel, ze heeft gelijk hier XD Maar het is wel een beetje laat. In het hol meteen vergiffenis vanuit Lola overigens :lol:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Hugo »

Thijs schreef:
07 jan 2021, 12:59
Goh stel je eens voor je staat op het schavot en er is een epische strijd gaande tussen goed en slecht die zijn climax doet naderen en er is zijn veel mensen die niet echt meedoen in de discussie, ik kan je vertellen dat je dan als persoon de moed in de schoenen zakt.
Nah Thijs, die strijd is al gestreden, ik vond het alleen wat asociaal om de dag zomaar af te kappen ;-) (Wel een fair point over activiteit)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Hugo »

Hugo schreef:
07 jan 2021, 13:30
Thijs schreef:
07 jan 2021, 12:59
Goh stel je eens voor je staat op het schavot en er is een epische strijd gaande tussen goed en slecht die zijn climax doet naderen en er is zijn veel mensen die niet echt meedoen in de discussie, ik kan je vertellen dat je dan als persoon de moed in de schoenen zakt.
Nah Thijs, die strijd is al gestreden, ik vond het alleen wat asociaal om de dag zomaar af te kappen ;-) (Wel een fair point over activiteit)
Voor de duidelijkheid: doordat er zo een Burger of Crimineel uitgaat (naar het er nu uitziet een Burger, wat zou betekenen dat geen enkele bad guy is gelyncht, dit hele spel) gaan de 'normale' Wolven een absolute meerderheid behalen, en zal ik dus doorspoelen naar het einde. Als er vandaag nog een Wolf uitging (een kans omdat Maaike nog Lola dood moest hebben) zouden de Burgers geloof ik ook nog slachtofferloze nachten nodig hebben om te winnen, maar er was nog een superkleine kans ;-)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Matthijs »

Wat een prachtig einde toch ook: geen enkele wolf is dood verklaard :lol: Ondanks vele pogingen heeft het dorp keihard gefaalt om er ook maar 1 wolf uit te halen :lol:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Plaats reactie

Terug naar “Cielo”