Familiedrama (spoilerpost)

Riposare in pace...
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Hugo »

Matthijs schreef:
07 jan 2021, 17:56
Wat een prachtig einde toch ook: geen enkele wolf is dood verklaard :lol: Ondanks vele pogingen heeft het dorp keihard gefaalt om er ook maar 1 wolf uit te halen :lol:
Of Crimineel dus, alleen Bas die zichzelf vermoordde - omdat hij een Wolf teveel vertrouwde :lol:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Kayan »

Ahhh @Bas <3 Ik had al gehoopt dat het Meesterbrein me zou kiezen (ik zei het nog tegen Hugo xD). Maar je had wel idd pech, en ik snap wel dat je Lola en mij altijd vertrouwt, want de holy trinity van Vrijmetselaars overstijgt alles <3

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Kayan »

Overigens was ik vanaf dag 2 van strategie geswitcht en probeerde ik mezelf verdacht te maken, maar dat was zóóóó onmogelijk bij jullie 8-|

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Lola »

Jij werd zelfs nog niet gelyncht toen de ziener jou als slecht had benoemd, Kayan. Iedereen heeft een soort blinde vlek voor jou :lol:

Echt suuupergrappig om dit terug te lezen. En dat Sander dubbel dood was hahaha

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Djamila »

Hugo schreef:
21 dec 2020, 16:17
Wat wel hilarisch is is dat Bewakers Matthijs en Djamila elkaar voor geen meter vertrouwen XD Is die Omgekochte Bewaker toch iets te veel in hun hoofd gaan zitten :angel:
Ja echt Hugo!!! Grrrr!!

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Bas »

Kayan schreef:
07 jan 2021, 20:20
Ahhh @Bas <3 Ik had al gehoopt dat het Meesterbrein me zou kiezen (ik zei het nog tegen Hugo xD). Maar je had wel idd pech, en ik snap wel dat je Lola en mij altijd vertrouwt, want de holy trinity van Vrijmetselaars overstijgt alles <3
Hahahahahaha, in eerste instantie wou ik voor Inge gaan. Iemand die Italiaans weerwolven snapt is altijd positief natuurlijk. Maar die bleek de engel te zijn, waardoor die af viel. Edy was aan optie geweest als ze niet het schavot had gestaan.
En door Lola haar gepleit op dag 1 was ik ervan overtuigd dat ze bewaker was :ninja:

Oftewel ik ben gewoon heel slecht in dit spel. :clown:

Plaats reactie

Terug naar “Cielo”