Familiedrama (spoilerpost)

Riposare in pace...
Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Bas »

Maaike moet toch is haar tactiek uitleggen na het spel. Ik snap niet zo goed waarom ze hier niet probeerde om Lola eruit te werken. Hoe wil ze Lola nu uit het spel krijgen?

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Floris1987 »

Goede nacht,
Dood had ik me zelf toch wel verwacht maar met zo,n aantal , nee dat niet.
en wow wat zat ik er met mijn theorieën naast ( waar ik ook al een beetje bang voor was) maar had de poppetjes wel goed :|

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Floris1987 »

Lola wat ben jij dag 1 door het oog van de naald gekropen. 😆 dat was kiele kiele. Kijkend hoe het spel nu gaat zal het afhangen wanneer maaike actie op lola inzit of de wolven winnen of niet.

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Inge »

@Bas
Overigens Wil ik ook wel van Inge weten waarom ze niet op Matthijs stemde? Als ze dat wel gedaan had, had ze niet eens op het schavot gestaan
Hugo schreef:
21 dec 2020, 19:15
En Inge stemde op Edy omdat zij Belle verdacht vond :-p
Ja. En ik had niet precies uitgeteld hoeveel stemmen iedereen kreeg? En er had dus ook iemand op Matthijs gestemd die dat niet gezegd had in het forum. Want niemand twijfelde ook of ik misschien over mijn stem gelogen had.

Maar ik stemde op Edy. Inderdaad wat Hugo zegt: ze stemde op Belle. En mijn logica was: iedereen die Belle verdenkt en op Belle stemt moet eruit 8-) Want die persoon zit dan niet bij Belle in het team (voor zover ze weten). Daarbij hoopte ik dat er misschien nog andere mensen op Edy gingen stemmen aan de hand van alle onzin die vanuit Thijs was gekomen. Maar helaas was het niet genoeg.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Bas »

Inge schreef:
26 dec 2020, 16:30
@Bas
Overigens Wil ik ook wel van Inge weten waarom ze niet op Matthijs stemde? Als ze dat wel gedaan had, had ze niet eens op het schavot gestaan
Hugo schreef:
21 dec 2020, 19:15
En Inge stemde op Edy omdat zij Belle verdacht vond :-p
Ja. En ik had niet precies uitgeteld hoeveel stemmen iedereen kreeg? En er had dus ook iemand op Matthijs gestemd die dat niet gezegd had in het forum. Want niemand twijfelde ook of ik misschien over mijn stem gelogen had.

Maar ik stemde op Edy. Inderdaad wat Hugo zegt: ze stemde op Belle. En mijn logica was: iedereen die Belle verdenkt en op Belle stemt moet eruit 8-) Want die persoon zit dan niet bij Belle in het team (voor zover ze weten). Daarbij hoopte ik dat er misschien nog andere mensen op Edy gingen stemmen aan de hand van alle onzin die vanuit Thijs was gekomen. Maar helaas was het niet genoeg.
Ja klinkt op zich logisch. Ik had op Matthijs gestemd juist omdat hij al twee stemmen had en ik dacht, dan is Belle veiliger :lol:
Onze tactieken gingen langs elkaar heen :dead:

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Inge »

Haha ja. Maar jouw voordeel is dat je wist wie in Belles team zaten en ik had daar nog geen idee van :shrug:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Hugo »

Maaike schreef:
28 dec 2020, 18:20
Zou Bert crimineel kunnen zijn en Mark kunnen verdenken van het zijn van bewaker?
Bewaker was wel de rol die ik vermoed bij Mark.
Gelukkig snappen de Wolven er ook de ballen van XD
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Hugo »

Voor de duidelijkheid, we spelen door om te zien of Maaike of Lola gaat winnen, verder maakt het niet zoveel meer uit ;-)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Edy »

Sjonge jonge. Ben stiekem blij eruit te zijn. Wat een moeilijk spel! Zat er behoorlijk naast steeds, hoewel Lola wel hoger op de lijst kwam bij mij. Maar ja, ik had niet het idee dat ik veel stemmen mee ging krijgen.
Verbaast me wel dat ik er nu uit lig. Zo gevaarlijk was ik niet :$ :$

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Ida »

Nee Edy, zo gevaarlijk was je niet. De strategie van Lola is een andere.
Is inderdaad een lastig spel, analyseren is onmogelijk, dat komt nu pas een beetje. Ook lastig voor de criminelen om om een wolf te spotten .

Plaats reactie

Terug naar “Cielo”