Familiedrama (spoilerpost)

Riposare in pace...
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Hugo »

Bas schreef:
20 dec 2020, 14:37
En ahdfiuashdfiuadhfiuashdfiudahs
Verschrikkelijk mens dat veel te goed speelt. (Om het spoiler vrij te houden.)
De grap is dus dat Kayan me zei dat ze bewust verdacht probeert te spelen? :lol: Omdat ze namelijk gelyncht wil worden voor die dubbele moord die dat mogelijk maakt. Maar ze slaagt daar dus echt helemaal niet in? En dat jij haar dus koos was echt de kers op de taart wat dat betreft :rolling:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Bas »

Hugo schreef:
20 dec 2020, 14:30
Tja, dit was wel een heeeel slechte nacht voor de Criminelen zeg. En hun Beschermengel eruit, en ook nog een verkeerde keuze van het Meesterbrein. Nu gaat mijn favoriete team het wel erg moeilijk krijgen :cry:

Enneh, Bas, je noemde te twijfelen tussen 2-3 mensen; wie waren de anderen? ^^
Maaike en Djamila
Ik had Lola als bewaker dus die wilde ik sowieso niet. Had Inge in mijn hoofd, maar die was waarschijnlijk beschermengel dus dat had ook weinig zin.
Hugo schreef:
20 dec 2020, 14:44
Bas schreef:
20 dec 2020, 14:37
En ahdfiuashdfiuadhfiuashdfiudahs
Verschrikkelijk mens dat veel te goed speelt. (Om het spoiler vrij te houden.)
De grap is dus dat Kayan me zei dat ze bewust verdacht probeert te spelen? :lol: Omdat ze namelijk gelyncht wil worden voor die dubbele moord die dat mogelijk maakt. Maar ze slaagt daar dus echt helemaal niet in? En dat jij haar dus koos was echt de kers op de taart wat dat betreft :rolling:
HAHAHAHAHHAHAHAHAH Nee, ik heb blijkbaar een enorme blinde spot voor Kayan en Lola.

Ik vind het trouwens wel een vrij sterke wolven team met 4 wolven en een verrader.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Hugo »

Bas schreef:
20 dec 2020, 14:48
Maaike en Djamila
Ik had Lola als bewaker dus die wilde ik sowieso niet. Had Inge in mijn hoofd, maar die was waarschijnlijk beschermengel dus dat had ook weinig zin.
Nou, dan was het sowieso goed afgelopen zullen we maar zeggen.
Bas schreef:
20 dec 2020, 14:48
Ik vind het trouwens wel een vrij sterke wolven team met 4 wolven en een verrader.
Klopt, maar op 19 man is dat ongeveer wat ik normaal zou doen? (19/4 = 4.75 wolven, grove benadering) En er zit ook nog een Pariawolf in, alleen is die voorlopig erg lief voor de Alfa nog.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Bas »

Hugo schreef:
20 dec 2020, 14:50
Bas schreef:
20 dec 2020, 14:48
Maaike en Djamila
Ik had Lola als bewaker dus die wilde ik sowieso niet. Had Inge in mijn hoofd, maar die was waarschijnlijk beschermengel dus dat had ook weinig zin.
Nou, dan was het sowieso goed afgelopen zullen we maar zeggen.

Bas schreef:
20 dec 2020, 14:48
Ik vind het trouwens wel een vrij sterke wolven team met 4 wolven en een verrader.
Klopt, maar op 19 man is dat ongeveer wat ik normaal zou doen? (19/4 = 4.75 wolven, grove benadering) En er zit ook nog een Pariawolf in, alleen is die voorlopig erg lief voor de Alfa nog.
Jaa, dus dat scheelt weer. Als Edy niet op het schavot had gestaan had ik haar nog overwogen, kon ze me een keer niet verdenken :peace:

Ja, maar met criminelen lijkt het me moeilijk voor de burgers (en voor de zielige meesterbrein die een mijnenveld heeft om uit te kiezen.) :fever:
Maar ik heb nul ervaring met leiden dus ik vertrouw erop dat het wel goed zit.
Laatst gewijzigd door Bas op 20 dec 2020, 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Hugo »

Oh jazeker, ik vond het ook moeilijk te balanceren, dus zou best kunnen dat ik het te moeilijk heb gemaakt ;-)

Dat mijnenveld kwam ook wel doordat allen die er op dag 1/2 uitgingen allemaal mogelijke doelwitten waren, en de rest bleef zitten, dus dat was wel een beetje pech.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Bas »

Overigens is Wouter nu toch weer weerwolf :lolonground:

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Bas »

Hugo schreef:
20 dec 2020, 14:55
Oh jazeker, ik vond het ook moeilijk te balanceren, dus zou best kunnen dat ik het te moeilijk heb gemaakt ;-)

Dat mijnenveld kwam ook wel doordat allen die er op dag 1/2 uitgingen allemaal mogelijke doelwitten waren, en de rest bleef zitten, dus dat was wel een beetje pech.
Het is nu ook wel gewoon een enorm sterke weerwolven groep, wat het niet makkelijk maakt.
Note to self: NEVER FUCKING TRUST LOLA OR KAYAN.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Hugo »

Ja, heeeeeerlijk :lollol:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Hugo »

Wat wel hilarisch is is dat Bewakers Matthijs en Djamila elkaar voor geen meter vertrouwen XD Is die Omgekochte Bewaker toch iets te veel in hun hoofd gaan zitten :angel:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Familiedrama (spoilerpost)

Bericht door Bas »

Ik zat ook al Djamila's post door te lezen en dacht echt van Huh? Is mijn geheugen nou zo slecht, jij en Matthijs zijn toch de bewakers :confused:

Punt is wel dat als Matthijs of Djamila eruit gaat de kans klein is dat de ander als bewaker gezien gaat worden. Dus het wordt voor de criminelen wat moeilijker.

Ook heb ik het blijkbaar vrij moeilijk gemaakt voor Mark, zonder dat dat de bedoeling was... Sorry Mark.
De enige reden dat ik Mark noemde was dat ik hem echt raar vond spelen. Ik snap ook niet waarom hij als spion niet gewoon lekker meepraat met de stemmen. Overigens Wil ik ook wel van Inge weten waarom ze niet op Matthijs stemde? Als ze dat wel gedaan had, had ze niet eens op het schavot gestaan :bas:

Plaats reactie

Terug naar “Cielo”