So this is Christmas...

Riposare in pace...
Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: So this is Christmas...

Bericht door Sander »

Geeft helemaal niets, ik had de afgelopen dagen verdomd weinig tijd voor het spel.
Hebben de wolven mij daarom ook uitgekozen?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: So this is Christmas...

Bericht door Hugo »

Geen idee, er viel niet heel veel beredenering te lezen :p
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: So this is Christmas...

Bericht door Hugo »

Bert schreef:
18 dec 2020, 13:03
- Inge en Edy krijgen van mij een plusje; zij staan op het schavot, maar niemand 'claimt' op hen gestemd te hebben. Dat geeft mij het gevoel dat slechteriken op hen gestemd hebben, want waarom zouden burgers liegen over hun stem? Sowieso vond ik Inge al betrouwbaar overkomen, en ik kan me goed indenken dat de slechteriken ook zien dat Inge veelal vertrouwd wordt door de burgers. Dan is het natuurlijk lekker om haar eruit te werken.
Ik ben het eens met het eerste deel van deze redenering (het feit dat niemand claimt op Edy of Inge gestemd te hebben maakt het waarschijnlijker dat er BG's op ze gestemd hebben). Alleen zou het nogal een suffe strategie zijn van diezelfde badguys als zij al bedacht hadden dat Inge waarschijnlijk vertrouwd wordt om haar op het schavot te zetten. Stel je voor dat Inge (dankzij de badguys) samen met één ander persoon op het schavot staat - dan heb je die persoon al ter dood veroordeeld eigenlijk, en het kan best goed een Wolf zijn. Dus liever zet je Burgers op het schavot die al een beetje verdacht zijn.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: So this is Christmas...

Bericht door Hugo »

Nou, zo blijft het hier nog wel rustig ^^ Wel een gelukje, zoveel rollen zijn er niet die anderen kunnen overnemen. :tooth:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: So this is Christmas...

Bericht door Hugo »

Ah, ik had niet moeten klagen over de rust. Welkom Inge en Bas!
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: So this is Christmas...

Bericht door Bas »

Hugo schreef:
13 dec 2020, 12:51
Bas schreef:
13 dec 2020, 12:43
Ik moet toch is gaan nadenken over een cursus begrijpend lezen, want dit is inderdaad wel beschamend.
Ja, die regelvragen die je me stelde waren ook al makkelijk op te zoeken :roll:
Hey, duidelijkheid boven alles!

En ahdfiuashdfiuadhfiuashdfiudahs
Verschrikkelijk mens dat veel te goed speelt. (Om het spoiler vrij te houden.)

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: So this is Christmas...

Bericht door Hugo »

Bas schreef:
20 dec 2020, 14:37
En ahdfiuashdfiuadhfiuashdfiudahs
Verschrikkelijk mens dat veel te goed speelt. (Om het spoiler vrij te houden.)
:lollol:

Ik reageer verder in de spoilerhemel :-p
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: So this is Christmas...

Bericht door Hugo »

Trouwens, Inge ligt er in nacht 3 uit! Hugo moet wel Wolf zijn! Oh, wacht. :lol:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: So this is Christmas...

Bericht door Bas »

Ik vind het wel jammer voor Inge dat ze er nu ook uit ligt. Ik snap ook niet helemaal waarom eigenlijk? Als wolf was het juist makkelijk geweest om richting Inge te sturen als dag lynch, "wie weet beschermt ze een weerwolf"
Maar dat zal wel aan mij liggen.

@Inge
Was het een tactiek om zo verdedigend over te komen zodat mensen gingen twijfelen of je de beschermengel was?

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: So this is Christmas...

Bericht door Hugo »

Ja, ik snap de keuze voor Inge eigenlijk helemaal niet. Ze stond op het schavot (en dus is ze blijkbaar verdacht) en als Wolven had je er best wel een makkie aan om erachter te komen dat dat zou komen doordat ze de Engel was? En die wil je eigenlijk helemaal niet opeten, want die gaat toch wel dood als je de Protegé probeert te pakken (als ze de Ziener oid zou hebben beschermd). Dus bad pick, zou ik zeggen. Er wordt ook niet heel uitgebreid gefilosofeerd over de slachtoffers in het Hol, dus ik kan ook niet precies zeggen waarom ze bij Inge uitkwamen. Kan een Wolf vast verklaren zodra ze hierheen komen ;-)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Plaats reactie

Terug naar “Cielo”