Maledetto Natale!

Mangia l'abitante del villaggio, nomnomnom!
Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Kayan »

Lola schreef:
09 dec 2020, 17:00
Je avatar is trouwens erg on point, Kayan. Wolf in schaapskleren 🐺🐑
Je hebt geen idee hoe erg on point mijn Avvi is ;). Maar uiteindelijk slaat het natuurlijk gewoon op 'Lam' :D
Bij mij is hij overigens wel netjes te zien?

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Hugo »

Ja, in het wat donkerdere blauw van de postachtergrond valt hij erg weg. Maar dat wisselt dus per post :-p
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Nick
Lycantroop
Berichten: 96
Lid geworden op: 02 jul 2019, 08:45

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Nick »

Kayan schreef:
09 dec 2020, 15:32
Jongerenhol. Dan zet ik m'n kerstlijst-spotify aan hoor!
Gelukkig val ik ook nog onder de jongeren 😉

Het maakt mij op dit moment echt niet uit wie het slachtoffer wordt, maar zouden jullie Edy er nu nog in willen laten? Die “zeurt” al maanden dat ik weer eens online een spelletje moet spelen, dus ik denk dat ik die wel kan inpalmen 😊

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Kayan »

Hahaha! Yeeesss!! Niiickk 8-)

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Lola »

Welkom Nick! Leuk dat je erbij bent.
:groupdance:

Ik had me inderdaad ondertussen ook wel zitten bedenken dat Edy een van de meer actieve spelers is en dat het dus wel leuk is om haar er wat langer in te laten. Daarnaast heb ik in Hugo's hall of fame-excelsheet gegluurd, dat is niet helemaal up to date maar Ida zit echt significant langer in spellen dan Edy. Dus Ida mag er wel eens vroeg uit.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Lola »

Ik vermoord Ida door haar levend te begraven! Hohoho, merry Christmas!

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Kayan »

Gelijk weer zo heftig :lol:

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Maaike »

Wooohooo welkom Nick :wave:

Wel mooi dat we 'statistiek' gebruiken om ons slachtoffer te bepalen :P

Btw, even over de dag, we kunnen natuurlijk lekker fittie maken zonder op elkaar te stemmen :party: , al is dag 1 daar mogelijk wel een beetje vroeg voor
Maar wat wel mooi kan op dag 1, is onze stemmen een beetje op elkaar afstemmen, zodat er zeker niet 1 van ons op het schavot komt (want met 3 of 4 stemmen op 1 persoon is de kans dat die op het schavot komt op dag 1 al best wel wat)

Het enige hierbij om even uit te kijken is dat de Spion natuurlijk wel de stemmingsuitslag te horen krijgt :roll: maar gelukkig wel alleen de uitslag, en niet wie op wie heeft gestemd

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Lola »

Volgens mij hoort wie op wie heeft gestemd in dezen wel degelijk bij de uitslag. Toen ik het voor het spel begon met Mark en Hugo over een aantal rollen had omdat Mark en ik in de war raakten, zei Hugo dat de spion vaak al uit de eerste stemming kan afleiden wie welke stemminggerelateerde rol heeft; hij mag dus zijn ogen open houden tijdens de stemming.
Daarnaast, als ik het me goed herinner van reallife-spelletjes, kregen we toch altijd allemaal te horen wat de uiteindelijke uitslag was? Of was dat alleen de uitslag van de mensen op het schavot?

In ieder geval zou ik zeggen dat we zolang het nog niet écht nodig is, we niet stemmen op iemand anders dan we in het forum beweren. Wat wel gewoon kan is er overdag niet expliciet over zijn en dan stemmen op wie je wil, maar dat kan natuurlijk ook verdacht overkomen.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Kayan »

mhm, ja.. Ik zou het ook jezelf niet te ingewikkeld maken. We moeten al genoeg liegen ;). Tenzij het uiteraard een dubbelbluf is XD

Plaats reactie

Terug naar “Tana dei lupi”