Maledetto Natale!

Mangia l'abitante del villaggio, nomnomnom!
Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Kayan »

Ah wat Fijn!!

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Kayan »

Wij 4 + Nynke
Thijs - boer ???? dus niet aanvallen
Belle - verdacht, dus niet aanvallen
Mark - verdacht, dus niet aanvallen
Matthijs - op zich ook een optie om op te eten
Djamila - opeten?

In principe is het 5 tegen 5 :'). Als wij vieren op z'n minst eensgezind zijn op wie we stemmen, dan hebben we dit spel zo goed als gewonnen! Gewoon weer op Mark stemmen met z'n allen? :X (SORRY MARK!!) Dat 'zuivert' op zich ook de namen van Maaike en mij, semi :P.

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Maaike »

Aangezien er nog geen vervanging is voor Belle maken we wel een beetje een kans denk ik ja want zij gaat natuurlijk niet meer stemmen.
Misschien moeten we ook juist op Belle stemmen in ronde 1, zodat Belle en Mark op het schavot komen, en wij daarmee hopelijk niet op het schavot staan. We gaan het zien.

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Maaike »

We hoeven trouwens echt niet meer de waarheid te spreken over onze stem. Als er een spion in zit, is het prima dat die weet dat wij wolven zijn, want hij zal nog steeds eerst de bewakers eruit willen hebben, en dus juist niet zo snel op iemand die over zijn stem liegt stemmen. We kunnen een beetje samenwerken met de criminelen, om de bewakers eruit te halen, zeg maar.

Ik heb trouwens alleen heel vluchtig in het topic gekeken want mijn hoofd doet bleh want het was laat gisteravond. Maar ik zag vooral allemaal vage shit van mensen die zo van zichzelf overtuigd zijn dat de discussie aan gaan toch geen zin meer heeft :-p Dus ik post later wel weer wat daar of zo, als ik wat beter kan nadenken.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Kayan »

Maaike schreef:
01 jan 2021, 14:22
We hoeven trouwens echt niet meer de waarheid te spreken over onze stem. Als er een spion in zit, is het prima dat die weet dat wij wolven zijn, want hij zal nog steeds eerst de bewakers eruit willen hebben, en dus juist niet zo snel op iemand die over zijn stem liegt stemmen. We kunnen een beetje samenwerken met de criminelen, om de bewakers eruit te halen, zeg maar.

Ik heb trouwens alleen heel vluchtig in het topic gekeken want mijn hoofd doet bleh want het was laat gisteravond. Maar ik zag vooral allemaal vage shit van mensen die zo van zichzelf overtuigd zijn dat de discussie aan gaan toch geen zin meer heeft :-p Dus ik post later wel weer wat daar of zo, als ik wat beter kan nadenken.
Agreed. Er worden nu zoveel namen genoemd in het topic. Ik ben echt benieuwd wie er op het schavot komt!
Ik gooi dus iig mijn stem op Mark!

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Maaike »

Jammer, maar misschien is Mark er nog uit te krijgen.

Het lijkt me belangrijk wel op de een of andere manier aan Nynke te laten weten dat ze op Mark moet stemmen. Maar als dat van mij komt valt dat te veel op denk ik. Kunnen jullie misschien een subtiele hint droppen?

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Kayan »

Bijzonder dat jij uberhaupt op het schavot staat. Ik had mezelf eerder verwacht..

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Kayan »

Ik ben alleen goed in niet zo subtiele hints... :P

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Maaike »

Kayan schreef:
02 jan 2021, 12:25
Bijzonder dat jij uberhaupt op het schavot staat. Ik had mezelf eerder verwacht..
Zat er wel aan te komen. Al kan ik me er niet echt tegen verdedigen, want het lijkt een afstreepgrapje te zijn. Al snap ik niet waarom 'op Mark stemmen geen zin heeft"

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Kayan »

true, maargoed.. Als Thijs niet liegt, dan krijgen we Mark er alsnog wel uit. Dan zijn we op zich wel safe toch?

Plaats reactie

Terug naar “Tana dei lupi”