Maledetto Natale!

Mangia l'abitante del villaggio, nomnomnom!
Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Lola »

Nou ja, Nynke heeft iig volgens mij wel door dat jij wolf bent (denk dat we anders geen gelijkspel hadden gehad), dus die zal vast niet op jou stemmen.

Leeft Wouter nog?

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Lola »

Ik vermoord Matthijs door hem in zijn pyjama buiten te sluiten zodat hij doodvriest! Hohoho, merry Christmas!

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Kayan »

Lola schreef:
04 jan 2021, 14:05
Nou ja, Nynke heeft iig volgens mij wel door dat jij wolf bent (denk dat we anders geen gelijkspel hadden gehad), dus die zal vast niet op jou stemmen.

Leeft Wouter nog?
Nee, we hadden denk ik gelijkspel omdat Thijs ook op Mark had gestemd. Als Nynke ook op Mark had gestemd, dan had het geen gelijkspel moeten zijn. Of een van de twee loog. of allebei...

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Kayan »

Lola schreef:
04 jan 2021, 09:53
Ik probeer je verder niet te verdedigen, ik heb oprecht gemist waarom jij zoooo verdacht bent 😂

Matthijs vind ik eigenlijk wel een idee, maar ik wacht nog even op de rest.
Oja, omdat ik super warrig en wazig doe, daarom ben ik verdacht :P. It's part of the game tho... Ik vind het lastig om m'n mond niet compleet open te trekken XD

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Hugo »

Cari lupi,

Nu jullie goed op stoom zijn gekomen krijgen jullie er steeds meer lol in. Dit keer pakken jullie het risicovoller aan dan eerder. In vermomming, gekleed in vier kerstmanpakken, sluipen jullie richting de slaapkamerdeur van Matthijs, en kloppen jullie aan. Een slaperige Matthijs komt naar de deur. Hij kijkt wat chagrijnig, maar zijn frons verandert in een glimlach als hij ziet wie er voor de deur staan, en de sleeën in jullie handen. Hij pakt zijn eigen slee, en volgt jullie braaf naar buiten, waar jullie de grootste pret op de heuvel voor het huisje hebben. Als jullie weer naar boven zijn gelopen, gebaren jullie naar hem, en vol enthousiasme stort Matthijs zich voor de tweede keer van de heuvel. Lachend rennen jullie terug naar het huisje, en sluiten snel alle deuren af. Slecht zijn is soms zó leuk!

Matthijs it is!
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Kayan »

Als Matthijs echt eruit is, dan is het spel echt zo goed als gedaan 8-|

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Lola »

Oh damn, en zo lang gedacht dat hij crimineel was :lol:

De reden dat het zeker nog niet gedaan is is natuurlijk vooral de pariawolf, maar ik denk niet dat die het voor elkaar krijgt om iedereen vandaag eensgezind alle anderen op mij te laten stemmen, en wachten tot eerst andere wolven eruit vliegen kan alleen maar fout gaan, zeker als je zelf ook gevaar loopt. Ik ben de minst verdachte wolf momenteel :')

Dus, op wie gaan we verder stemmen, en hoe communiceren we dat zo duidelijk maar geheim mogelijk aan Nynke?

Ik ga denk ik zeggen dat ik op Maaike stem, maar ik kijk het nog even aan.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Lola »

Je sleepartyverhaal was trouwens echt fantastisch, Hugo :lol:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Hugo »

Lola schreef:
05 jan 2021, 12:21
Je sleepartyverhaal was trouwens echt fantastisch, Hugo :lol:
Dank, ik was er erg trots op XD :santa:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Lola »

Misschien is het een tactiek om te proberen meerdere mensen op het schavot te krijgen, zodat wij allemaal op dezelfde persoon kunnen stemmen en de rest van de stemming mogelijk verdeeld is? :chinrub:

Plaats reactie

Terug naar “Tana dei lupi”