Maledetto Natale!

Mangia l'abitante del villaggio, nomnomnom!
Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Maaike »

Hmm ja in dat geval, pas liegen als de spion eruit is :P
Ik twijfelde dus hoe het ook alweer zat met die spion zo online maar in de spelregels stond specifiek dat de spion de uitslag te zien krijgt. Dus ik had dat wel geïnterpreteerd als dat ie alleen de aantallen stemmen weet - bij een andere verkiezingsuitslag zijn de stemmen dan ook nog steeds anoniem lol.
(@Hugo, dat moet dus misschien even verduidelijkt worden in de regels :shrug: )

Gebruikersavatar
Nick
Lycantroop
Berichten: 96
Lid geworden op: 02 jul 2019, 08:45

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Nick »

Ja idd, kan Hugo even uitsluitsel geven?

En een leuke groep wolven! 🥳 Ook fijn dat jullie zo actief zijn. Ik moet er weer even inkomen, maar doe m’n best om actiever te worden (en te blijven). Nu even het spel bijlezen.

Mooie kill Lola!

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Hugo »

Ik zal jullie vragen behandelen in het hoofdtopic :-)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Hugo »

Hugo schreef:
10 dec 2020, 12:06
De enige die zeker weet wie op wie stemt, maar alleen bij de eerste stemming, is de Spion: die ziet een stemmingsoverzicht, zoals ik dat normaliter post bij het afsluiten van de dag. Dat betekent dus ook dat de Spion kan achterhalen wie de Burgemeester, Advocaat, Rosamunde en Koopman zijn op basis van de uitslag.
Dit is natuurlijk het enige antwoord op de vragen hier ;-) Ik zal de regels voor de duidelijkheid aanpassen, dank daarvoor :-)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Lola »

Top! Dus dan liefst pas écht bullshitten als de spion eruit is, maar als er iemand van ons op het schavot staat kunnen we wel stiekem beschermen.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Lola »

Vraag me alleen dan wel af waarom ik herinneringen heb dat we dingen te horen kregen als 'Repelsteeltje staat met 3 stemmen op het schavot' oid. Zal wel 😂

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Hugo »

Lola schreef:
10 dec 2020, 12:51
Vraag me alleen dan wel af waarom ik herinneringen heb dat we dingen te horen kregen als 'Repelsteeltje staat met 3 stemmen op het schavot' oid. Zal wel 😂
Ik heb dat wel eens gedaan. Ik zal het voor de zekerheid nog eens nalezen, maar volgens mij hoor je officieel niets (ivm krachten die mensen zonder stemmen op het schavot kunnen zetten, o.a. in de uitbreiding).
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Lola »

Aaah oké! Duidelijk. Dan ben ik dus niet vollédig gestoord.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Kayan »

Goede vragen. Dus in een herstemming kunnen we wel anoniem kutten.

En er is ook een mogelijkheid dat de spion er niet inzit, dus probeer je daar niet blind op te staren :p. Maar.. denk wel dat die erin zit, het is toch een mooie tegenwicht voor advocaat en koopman.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Hugo »

Heb de regels erop nageslagen: inderdaad alleen wie op het schavot staan, geen verdere informatie. Ik wil ook even delen dat Google Translate het Italiaans uit het regelboekje voor de fase erna (arringhe di difesa) vertaalde naar "Defensie haringen", wat toch wel als een heel lekkere tweede dagfase klinkt.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Plaats reactie

Terug naar “Tana dei lupi”