Maledetto Natale!

Mangia l'abitante del villaggio, nomnomnom!
Gebruikersavatar
Nick
Lycantroop
Berichten: 96
Lid geworden op: 02 jul 2019, 08:45

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Nick »

Hugo, bedoel je met “eerste stemming” alleen de stemming van dag 1 of per dag de eerste stemming?

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Hugo »

Nick schreef:
10 dec 2020, 13:31
Hugo, bedoel je met “eerste stemming” alleen de stemming van dag 1 of per dag de eerste stemming?
Per dag.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Hugo »

Cari Lupi,

Vol zelfvertrouwen openen jullie de jacht op jullie eerste slachtoffer. Lola, de sterkste onder jullie, heeft Ida aangewezen, en buiten staan Maaike en Nick met schoffels een gat in de sneeuw en de aarde eronder te graven, om ruimte te maken voor een mooi graf voor jullie tante. Na uren wachten, buiten, in de kou, komen Lola en Kayan echter met de staart tussen de benen en hangende oren terug. Het is ze niet gelukt om Ida mee te lokken... Teleurgesteld druipen jullie af. Jullie tijd komt nog wel, dat weten jullie zeker.

Jullie aanval op Ida is mislukt.

:santa:
Hugo
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Lola »

Shit >:( vraag me af wat er roet in het eten heeft gegooid, heb daar nog niet echt zicht op binnen het Italiaans 😂

Hugo schreef:
10 dec 2020, 13:27
Ik wil ook even delen dat Google Translate het Italiaans uit het regelboekje voor de fase erna (arringhe di difesa) vertaalde naar "Defensie haringen", wat toch wel als een heel lekkere tweede dagfase klinkt.
Deel dit PLEASE ook op de een of andere manier in het algemene forum aaaaaa 😂😂😂😂

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Lola »

Aangezien Hugo's bericht direct na onze deadline was, denk ik niet dat het de heler of zo was. Dus ik zal straks eens kijken naar rollen die immuun zijn oid

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Kayan »

Tfoe, die Ida zal wel weer een dorpsoudste feels hebben xD.
Mogelijke redenen waarom het niet is gelukt:
- Het kan een boer zijn geweest, maar dan had Ida nu wolf moeten zijn geweest. (Dus eigenlijk niet)
- Heksendrankje
- Heler die op nacht 1 al iemand redt (lijkt me stug).
- Kluizenaar -> Kan niet opgegeten worden door de wolven

Dus eigenlijk 3 plausibele opties :-)

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Kayan »

Lola schreef:
10 dec 2020, 14:50
Aangezien Hugo's bericht direct na onze deadline was, denk ik niet dat het de heler of zo was. Dus ik zal straks eens kijken naar rollen die immuun zijn oid
En daarbij is dus de Kluizenaar meest plausibele... Guess we're stuck with her for a while.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Hugo »

Ik quoot uit de regels:
Hugo schreef:
06 dec 2020, 13:32
Elke nacht wordt de Heks wakker en wijst ze een speler aan. Als deze speler wordt aangewezen door de Weerwolven, faalt hun aanval. De Weerwolven krijgen te horen dat hun aanval is mislukt, maar niet waarom dit het geval is.
(...)
Als de Kluizenaar wordt aangevallen door de Weerwolven, faalt de aanval. De Weerwolven krijgen te horen dat hun aanval mislukt is, zonder dat de reden wordt genoemd. De Kluizenaar is niet immuun tegen andere aanvallen.
(...)
In de tweede nacht mag de Dievegge een rol met Mystieke Gaven kiezen. Als deze rol met Mystieke Gaven in het spel zit, dan wordt haar identiteit aan deze speler bekend gemaakt, en weet zij de identiteit van dit karakter. Als ze een rol kiest, mislukt de eerstvolgende aanval op haar 's nachts (bijvoorbeeld van de Weerwolven of Vampier).
Een aanval die mislukt is niet hetzelfde als een slachtoffer dat niet sterft dus - bij een Helersactie zou de aanval slagen, maar voorkomt de Heler dat er een slachtoffer valt. Bij een Welp zou de aanval slagen, maar het slachtoffer niet doodgaan, maar in het hol komen.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Lola »

Hugo held!!! :banana:
(Hoewel je mijn vraag in de nacht gewoon negeert :cry: of moet ik hem echt privéën om kans te maken op antwoord?)

De heks had dezelfde deadline als wij, dus dan kan het evengoed een heksenactie zijn als dat Ida de kluizenaar is. Naar.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Hugo »

Oh ja, bij die vraag dacht ik 'whoops, had ik nog niet over nagedacht'
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Plaats reactie

Terug naar “Tana dei lupi”