Maledetto Natale!

Mangia l'abitante del villaggio, nomnomnom!
Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Kayan »

Nou duidelijker kan ik het voor Nynke niet maken. Dus ik hoop dat ze nu gewoon lekker dubbelbluft.

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Maaike »

Hoop ik ook. Anders is dit een heeeeel dom einde.

Ik heb gisteren op Belle gestemd (in de hoop dat Thijs dat dus ook had gedaan en Belle dan op het schavot kwam) - maar ik zeg in het forum ff dat ik op Lola heb gestemd om even wat verwarring te zaaien. Ik verwacht namelijk eigenlijk nog steeds dat Bas Lola heeft aangewezen en dat de crimi's dus misschien denken dat zij bewaker is of zo, dus misschien kan ik nog iets van reactie uitlokken. En ik heb met die verhuizing dus gewoon eigenlijk echt geen energie om iets beters dan dat te posten (sorry), dus ik kies ff voor m'n mental health en ga dus voor een korte post die hopelijk wat verwarring veroorzaakt mocht ik eruit liggen :disco:

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Maaike »

Die theorie dat de crimi's denken dat Lola is aangewezen is gebaseerd op de dag dat Lola onverklaarbaar op het schavot kwam trouwens. Denk dat tussen die stemmen minstens 1 crimi zat.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Hugo »

Cari lupi,

Ook voor jullie een nieuwe deadline, morgen, 20:00! :-)

:santa:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Lola »

Oké, gelijkspel dus? Als we vannacht iemand killen hebben we meerderheid volgens mij??

Ik ben nog steeds niet bijgelezen aaaaaa maar dat ga ik zo eindelijk echt doen. Ik ben op dit punt eigenlijk wel verbaasd dat de heler nog steeds niet in actie is gekomen, maar als die er inzit, zou het top zijn om die vannacht te pakken want die kan zichzelf niet redden. Los gezien daarvan zou ik op Djamila gaan, maar ik denk dat zij het misschien ook wel zou kunnen zijn. Idk. Wat denken jullie dat verstandig is nu?

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Kayan »

Niet Thijs killen, die heeft ook op Mark gestemd.

En Nynke. guuurll.. moet ik nog duidelijker zijn?:p

@Lola, verdoe vooral geen tijd aan mij te beschermen tegenover Djamila, dat gaat meer kwaad doen dan goed in de toekomst. Liever all eyes on me dan op jullie ;).

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Kayan »

Matthijs of Djamila, het is mij eigenlijk om het even.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Kayan »

Ha! Nu ben ik mijn rol :)

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Lola »

Ik probeer je verder niet te verdedigen, ik heb oprecht gemist waarom jij zoooo verdacht bent 😂

Matthijs vind ik eigenlijk wel een idee, maar ik wacht nog even op de rest.

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Maaike »

Ik vind Matthijs ook wel een goed idee, Djamila ook een goed alternatief.
Niet Thijs want ik denk nog steeds dat hij boer is, en aangezien we al 5 in ons team hebben (als je Nynke meetelt) ga ik eigenlijk uit van een boer die slecht is voor ons. Niet Mark want die moet gewoon weer lekker op het schavot. Dan is de laatste Belle, tja, dan liever Matthijs of Djamila eruit denk ik. :shrug: Als Thijs idd op Belle gaat stemmen weer, kunnen we misschien nu wel zorgen voor een Mark + Belle op het schavot (erg optimistisch, hahahahah)

Plaats reactie

Terug naar “Tana dei lupi”